  • 11. Data: 2019-10-03 14:50:43
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:31:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie mierz innych własną miarą!

    Ja bym się chętnie poddał testowi na okoliczność możliwości założenia takiego
    rachunku - a może bym zdał (tak samo jak może oblał test Voida-Kampfa)?

    Bo z PRP niedorobili - nie ma możliwości zamiany konta na PRP, więc ktoś, kto już ma
    jakieś konto, nawet tylko jedno, jest dyskryminowany.

  • 12. Data: 2019-10-03 14:53:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:28:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > art. 730 KC może być?

    Przepis niezły - ale trzeba iść dalej i znaleźć definicję "wypowiedzenia" - czy jest
    ono bezwarunkowe, czy jednak niekoniecznie?

  • 13. Data: 2019-10-03 14:54:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:49:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >jak są zaległości to konta nie zamkną.
    >
    > A jakiś bank ma taki zapis w regulaminie?

    Jak widać ten, w którym ma/miał konto klient z cytatu.
    Chyba że z zapodał nam cytat archeologiczny.
    Kiedy do KC wprowadzono art. 730?

  • 14. Data: 2019-10-03 14:56:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:33:30 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jak nie zamknęli to będzie okazja do napisania reklamacji. Niektórzy takie hobby
    mają;)

    Stąd moje określenie "debil" - nie dość, że płaci 2zł "nie wiem za co", to jeszcze
    się nie upewni, że to sprawę załatwi - a zamiast poznać swoje prawa i napisać
    reklamację, to wylewa żale w necie.

  • 15. Data: 2019-10-03 15:01:00
    Od: z <...@...pl>

    > Stąd moje określenie "debil" - nie dość, że płaci 2zł "nie wiem za co", to jeszcze
    się nie upewni, że to sprawę załatwi - a zamiast poznać swoje prawa i napisać
    reklamację, to wylewa żale w necie.

    A jakie masz określenie na zachowanie banku w takiej sytuacji?

  • 16. Data: 2019-10-03 15:09:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:54:27 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > W dniu czwartek, 3 października 2019 14:49:45 UTC+2 użytkownik Kris
    > Jak widać ten, w którym ma/miał konto klient z cytatu.
    > Chyba że z zapodał nam cytat archeologiczny.

    A gdzies tam był cytat z regulaminu banku?
    Kurcze masz/miałes konta chyba we wszystkich bankach w Polsce a dzisiaj straszne
    bzdury wypisujesz.
    Pewnie wcale czytałeś regulaminów tych kont jak je zakładałeś

    > Kiedy do KC wprowadzono art. 730?
    Nie wiem i nie chce mi się szukać
    Ale Google działa jakby co.

  • 17. Data: 2019-10-03 15:10:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:56:08 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Stąd moje określenie "debil" - nie dość, że płaci 2zł "nie wiem za co",
    Myślę ze płaci za prowadzeni konta
    Ja chyba nawet więcej jak te 2zł płace i nie narzekam. Po prostu uważam ze za usługi
    z których jestem zadowolony warto zapłacić.

  • 18. Data: 2019-10-03 15:28:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 15:01:13 UTC+2 użytkownik z napisał:
    jeszcze się nie upewni, że to sprawę załatwi - a zamiast poznać swoje prawa i napisać
    reklamację, to wylewa żale w necie.

    > A jakie masz określenie na zachowanie banku w takiej sytuacji?

    Najpierw podaj, kiedy było to "ostatnio", to będzie można ocenić.

  • 19. Data: 2019-10-03 15:34:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 15:09:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A gdzies tam był cytat z regulaminu banku?

    Nie było cytatu z regulaminu banku, ale był opis działania banku.
    To, żeby bank działał wbrew własnemu regulaminowi, raczej się nie zdarza.
    Kiedyś było tak dlatego, że i tak mogli napisać ten regulamin tak, jak chcieli.
    Choć są wyjątki - jak np. moja naklejka w mBąku ;>

    > Kurcze masz/miałes konta chyba we wszystkich bankach w Polsce a dzisiaj straszne
    bzdury wypisujesz.
    > Pewnie wcale czytałeś regulaminów tych kont jak je zakładałeś

    Do pewnego czasu czytałem, potem rzeczywiście przestałem.
    Ale przestałem wtedy, kiedy już na tyle to wszystko uregulowano, że bank przestał móc
    pisać regulamin tak, jak chce.

    > Nie wiem i nie chce mi się szukać
    > Ale Google działa jakby co.

    To zapytaj dla mnie, ja jakoś nie potrafię tak, żeby znalazło.

  • 20. Data: 2019-10-03 15:36:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 15:10:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Myślę ze płaci za prowadzeni konta
    > Ja chyba nawet więcej jak te 2zł płace i nie narzekam. Po prostu uważam ze za
    usługi z których jestem zadowolony warto zapłacić.

    Tego jeszcze nikt nie zabrania - tzn. płacenia za usługi, które gdzie indziej są
    lepsze i tańsze/darmowe. "I", a nie "lub".

    No i co z tą bezwarunkowością/warunkowością skuteczności wypowiedzenia?