eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-) › Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
  • X-Received: by 2002:a9d:6d0a:: with SMTP id o10mr6249084otp.221.1570109288016; Thu,
    03 Oct 2019 06:28:08 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:6d0a:: with SMTP id o10mr6249084otp.221.1570109288016; Thu,
    03 Oct 2019 06:28:08 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!o24no2562760qtl.0!news-out.google.com!x7ni6
    61qtf.0!nntp.google.com!o24no2562752qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
    .googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 3 Oct 2019 06:28:07 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5d95f10d$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5d95d7c3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5d95dea6$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <5d95f10d$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 03 Oct 2019 13:28:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:646214
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 3 października 2019 15:01:13 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > W dniu 2019-10-03 o 14:56, Dawid Rutkowski pisze:
    > > Stąd moje określenie "debil" - nie dość, że płaci 2zł "nie wiem za co", to
    jeszcze się nie upewni, że to sprawę załatwi - a zamiast poznać swoje prawa i napisać
    reklamację, to wylewa żale w necie.
    > >
    >
    > A jakie masz określenie na zachowanie banku w takiej sytuacji?

    Najpierw podaj, kiedy było to "ostatnio", to będzie można ocenić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1