  • 1. Data: 2005-05-04 16:54:12
    Temat: Wpłatomat w Multibanku :))
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie :)

    Zajrzałem dzisiaj do CUF Multibanku w Katowicach na ulicy Powstańców a tam
    stoi sobie w najlepsze wpłatomat :)

    Trochę za późno się zorientowałem, bo wpłacałem w kasie normalnie na
    konto, ale gdybym wiedział, że On tam stoi to od razu bym sobie potestował
    ;)

    Wielkie brawa dla Multibanku. Kasę będę mógł teraz wpłacać o dowolnej porze
    :)))

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 2. Data: 2005-05-04 18:07:40
    Temat: Re: Wpłatomat w Multibanku :))
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Markus Sprungk wrote:

    > Wielkie brawa dla Multibanku. Kasę będę mógł teraz wpłacać o dowolnej
    > porze :)))

    A te wplatomaty to sa w calej Polsce ? Gdzie takie maszyny sa w Wawie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-05-04 18:46:15
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

    > A te wplatomaty to sa w calej Polsce ? Gdzie takie maszyny sa w Wawie ?

    Właśnie. Bardzo dobre pytanie. Czy to jest "akcja" ogólnopolska czy to
    jakiś lokalny ruch?

    W każdym razie:

    <wazelina_on>

    Nie omieszkałem przy okazji rozmowy z Infolinką pogratulować im tego
    pomysłu

    <wazelina_off>

    :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-05-04 19:42:46
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message
    > <wazelina_on>
    >
    > Nie omieszkałem przy okazji rozmowy z Infolinką pogratulować im tego
    > pomysłu
    >
    > <wazelina_off>

    akcja jest ogólnopolska i się rozmnaża - takie wpłatomaty są też w innych
    placówkach

    pzdr
    topjes

  • 5. Data: 2005-05-04 20:05:33
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    topjes napisał(a):

    > akcja jest ogólnopolska i się rozmnaża - takie wpłatomaty są też w innych
    > placówkach

    No to brawo :)

    Szkoda, że nie można w nich dokonywać wpłaty na Mbank a może można? Ćwiczył
    to ktoś? W końcu ta sama grupa kapitałowa ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 6. Data: 2005-05-05 08:17:32
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > No to brawo :)
    >
    > Szkoda, że nie można w nich dokonywać wpłaty na Mbank a może można?
    Ćwiczył
    > to ktoś? W końcu ta sama grupa kapitałowa ;)

    Czy ja wiem czy tak szkoda? Ja lubię jak wchodzę do placówki a tam jest w
    miarę spokój. Hordy mBankowców wpłacających we wpłatomatach Multi akurat
    zupełnie do niczego mi nie są potrzebne ;)

    pzdr
    topjes

  • 7. Data: 2005-05-05 08:17:58
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > Szkoda, że nie można w nich dokonywać wpłaty na Mbank a może można?
    > Ćwiczył
    > to ktoś? W końcu ta sama grupa kapitałowa ;)

    nie można. I DOBRZE, że nie można ;P
    wpłatomaty sa tez m.in. w poznaniu

  • 8. Data: 2005-05-05 21:51:21
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    A ile trwa reklamacja, jak pozre kase i nie zaksieguje?
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 9. Data: 2005-05-06 12:30:16
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Szkoda, że nie można w nich dokonywać wpłaty na Mbank a może można?

    Ja jeszcze nie mialem okazji sprawdzac, ale dwa tygodnie temu pytalem w
    sosnowieckiej placowce Multi... Gosc powiedzial,ze maja byc wplatomaty dla
    kilentow obu bankow...

    Pozdrv

    lelek

    PS. Czy wiecie czy, a jesli tak to gdzie, jest dostepna aktualna lista
    wplatomatow Multi?