  • 1. Data: 2005-05-04 12:34:41
    Temat: przelew pomiedzy bankami
    Od: "JB" <j...@t...to.o2.pl>

    jak dlugo idzie przelew pomiedzy bankami PKOBP i ING??

    dziekuje

  • 2. Data: 2005-05-04 12:48:29
    Temat: Re: przelew pomiedzy bankami
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JB <j...@t...to.o2.pl> wrote:
    > jak dlugo idzie przelew pomiedzy bankami PKOBP i ING??

    teoretycznie - maksymalnie jeden dzien. Jak wyslesz z ranca - to
    powinien byc nawet tego samego dnia.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-04 13:00:39
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > jak dlugo idzie przelew pomiedzy bankami PKOBP i ING??

    To zależy w którą stronę (i mogę się mylić!).
    Z PKO BP przelew zlecony przed 8:50 powinien być w ING najwcześniej o 11:30
    (dokładnoć odpowiednio -/+ 30 min)
    8:50 -12:00 => 15:00
    12:00 i później => 8:00 dnia następnego.

    Z ING do PKO BP z rachunków prywatnych (są wyjątki);
    Zlecony przed 8:10 powinien dojść tego samego dnia najwcześniej o 11:30
    Zlecone pożniej dojdą następnego dnia nie wcześniej jak o 11:30.
    Wyjątki to konta Komfort", "Prestiź", "VIP i firmowe, dla których jest
    jeszcze druga sesja (około 15-tej w PKO BP).
    Ogólnie ING jest pod tym względem 'upośledzone' ;-)

    > dziekuje

    prosiem
    K.K.