  • 1. Data: 2005-05-04 13:47:59
    Temat: Millennium rulez
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Zachciało mi sie wyplacic kilka USD z mojego rachunku walutowego w
    Millennium. Ide 27.04 do oddziału z nadzieją, że może mają w kasie. Nie
    mają. Wypełniłem zamówienie na zawrotną kwotę 486 USD. Będą 02.05. Upewniam
    się, czy pracują. Oczywiście pracują.

    02.05 ide wyplacic. Oczywiscie nie maja. Nie mieli zasilenia dzisiaj.
    Następnego dnia roboczego napewno będą. Ale niech pan po 12:00 przyjdzie...

    04.05 godz. 12:40 ide wypłacic po raz kolejny. Oczywiscie nie maja. Wie Pan
    nie wysłali nam z centrali.
    Zdenerwowałem się troszkę, żeby nie powiedzieć, że się wkurwiłem po całości.
    Kierowniczka wszystko co ma do powiedzenia, to że nie są kantorem i nie
    trzymają USD. Na co odparłem, że nie przyszedłem nic kupić ani wymienić
    tylko zabrać to co moje.
    Dzwoni po okolicznych oddziałach. Nikt nic nie ma w USD. Oooo sa na
    Dickensa. Dodam, że rzedz dzieje sie na dalekiej Pradze. Oczywiscie nikt z
    banku nie pojedzie, nie ma takiej opcji. Byles fiucie na tyle glupi zeby
    zostawic u nas swoje pieniadze to toraz sobie troszke pojezdzisz zanim Ci
    oddamy.

    04.05 godz. 13:30 probuje wyplacic na Dickensa. No okazuje się, że niby
    mają, ale jest jeden szkopuł 9x100$ i 50$ w drobniakach po 5 i 10. Jest po
    prostu kurwa pieknie. Albo bierzesz 450$ albo 500$, albo wypierdalaj.
    Kupilem sobie brakujace 14$, wzialem 500$ i nie powierze temu pseudo bankowi
    nawet zlotowki na przechowanie. Nigdy, kurwa, wiecej.

    Przyjemnosc awiozwanej wyplaty USD z rachunku bierzącego kosztowala mnie 4
    PLN.

    Jezeli ktos chce zobaczyc jak nie powinna wygladac bankowosc to zapraszam do
    skorzystania z produktów Millennium.

    Jezeli ktos ma pomysl czego moge zarzadac jako zadoscuczyniena za caloksztal
    perfekcyjnej obslugi to zamieniam sie w sluch.

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2005-05-04 14:55:16
    Temat: Re: Millennium rulez
    Od: "berber" <2berber(cv)@gazeta.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zachciało mi sie wyplacic kilka USD z mojego rachunku walutowego w
    > Millennium.
    Masz i tak szczęście że wypłacili!.
    Jednego takiego co chciał odzyskać pieniądze z Millenium to wariatem
    zrobili - był z Bydgoszczy. Też miał szczęście że CBŚ go nie zastrzeliło!
    Berber

  • 3. Data: 2005-05-04 15:19:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli ktos chce zobaczyc jak nie powinna wygladac bankowosc to zapraszam
    > do skorzystania z produktów Millennium.

    Rozumie gdyby to były jakieś pesety kolumbijskie albo choćby korony duńskie,
    ale USD - wstyd ;]

  • 4. Data: 2005-05-05 09:35:49
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Millennium jest po rpostu od ruchania w dupę. Podobnie jak PKO BP.

  • 5. Data: 2005-05-05 09:50:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    remeeq napisał(a):
    > Millennium jest po rpostu od ruchania w dupę. Podobnie jak PKO BP.

    Twoje preferencje seksualne nie są tematem tej grupy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-05-05 20:04:10
    Od: "andrzej" <k...@t...pl>

> [...]
    caloksztal
    > perfekcyjnej obslugi to zamieniam sie w sluch.

    Mialem to samo w milenium tylko ze z lokata antybelkowa. Nie bylo kasy na
    czas. Z trzy razy do nich lazilem, oczywiscie z ich winy. Jak zapytalem o
    jakies zadoscuczynienie to pani powiedziala ze przez ten okres moga mi
    odsetki policzyc jakies o polowe mniejsze niz na lokacie. Po takim
    potraktowaniu zaczalem powoli likwidowac lokaty w milenium. A podobalo mi
    sie to ze nie bylo tam kolejek. Teraz chyba wiem dlaczego.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2005-05-05 20:29:53
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    > Jezeli ktos ma pomysl czego moge zarzadac jako zadoscuczyniena za caloksztal
    > perfekcyjnej obslugi to zamieniam sie w sluch.

    Pomysłów na to akurat nie mam, ale TY powinieneś mi zadośćuczynić za popluty
    dokumentnie monitor :-)))

    Chociaż...kiedyś w ulubionym banku Bartola, a właściwie w ichnim biurze
    maklerskim oddali co moje o jeden dzień za późno, tzn. później niż obiecali i
    oddali innym, ale w sumie to w prospektowym terminie się zmieścili.
    A że akurat w fabryce miałem dużo czasu, to se poszukałem jaka to spółka
    najbardziej wzrosła w tym czasie i wysmarowałem, przyznaję trochę dla jaj, a
    trochę w ramach walki Dejwida z Goliatem, pismo z kategorycznym żądaniem
    powetowania mi straty z tej transakcji życia, z całym wyliczeniem,
    uzasadnieniem, a na koniec napisałem coś takiego "ze względu na możliwość
    dochodzenia roszczeń przed Arbitrem Bankowym ograniczam swoje roszczenia do ...
    zł". Oddałem we Wrocławiu - miny mieli nietęgie, przepraszali, a odpowiedź od
    jakiejś szyszki przyszła z Krakowa. Kulturalne posłanie na drzewo.
    Potem nawet chciałem posłać do Arbitra i zdać sprawę na grupie, ale siakoś tak
    odpuściłem.
    Ale ta moja sprawa, to od początku była dęta, a u Ciebie, toż to ewidentna
    grabież :-)

    Pozdrawiam
    Jacek