  • 1. Data: 2005-05-04 17:40:52
    Temat: Starał się ktoś w PKO BP o KK Champions League?
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przerabiał już ktoś tą procedurę?
    Mam złe doświadczenia z konta osobistego w tym banku, ale chyba mógłbym im
    dać szansę z tą kartą.

    Pozdrawiam,

    --
    Tomasz
    Pułapka spamowa: "adres_antyspamowy" -> "jakubwedrowycz"

  • 2. Data: 2005-05-04 18:07:20
    Temat: Re: Starał się ktoś w PKO BP o KK Champions League?
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Witam,
    > Przerabiał już ktoś tą procedurę?
    > Mam złe doświadczenia z konta osobistego w tym banku, ale chyba mógłbym im
    > dać szansę z tą kartą.

    Witam,
    Ja niedawno zamknalem tam konto. Podsumowujac moja kilkuletnia przygode z
    PKO BP, moge smialo i z wielka ulga powiedziec: NIGDY WIECEJ PKO BP!

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 3. Data: 2005-05-04 20:43:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2005 20:07:20 +0200, Adam naskrobał(a):

    > Witam,
    > Ja niedawno zamknalem tam konto. Podsumowujac moja kilkuletnia przygode z
    > PKO BP, moge smialo i z wielka ulga powiedziec: NIGDY WIECEJ PKO BP!

    potwierdzam - miałem silver KK i miałem wątpliwą przyjemność 2x być
    obsługiwanym w placówce i dalej wydaje mi się niemożliwym aby przy 20%
    bezrobociu zatrudniać ludzi z łapanki.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2005-05-05 13:21:06
    Od: Gniewomir <t...@z...Rot13.cy>

    W dniu 2005-05-04 19:40, *ts* napisał co następuje:

    > Przerabiał już ktoś tą procedurę?
    > Mam złe doświadczenia z konta osobistego w tym banku, ale chyba mógłbym im
    > dać szansę z tą kartą.

    W ubiegłym tygodniu złożyłem wniosek i podpisałem umowę. Czekam juz tylko na
    listonosza z kopertą zawierającą PIN. Ma to potrwać do 28 dni ale zostałem
    uprzedzony że te karty idą jak świeże bułeczki i może się to o parę dni
    przesunąć. Pożyjemy obaczymy.

    --
    *Gniewomir*
    Dawniej dziewczęta rumieniły się gdy się wstydziły - dziś wstydzą się gdy

  • 5. Data: 2005-05-07 14:07:39
    Od: "kia" <l...@o...pl>

    > Ja niedawno zamknalem tam konto. Podsumowujac moja kilkuletnia przygode z
    > PKO BP, moge smialo i z wielka ulga powiedziec: NIGDY WIECEJ PKO BP!

    mozesz napisac cos wiecej? ja mam u nich konto od wielu lat i prawde mowiac
    nie narzekam. gdzie i jakie korzystniejsze dostales warunki?moze ja nie
    wiem, co stracilam?