  • 1. Data: 2005-05-04 15:41:09
    Temat: Lokaty w USD?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jaki bank oferuje najlepsze(%) lokaty w USD? -12-miesiecy(zmienne)
    6-miesiecy(stale lub zmienne)?
    Multibank 12M=2,0%zmienne 6M=2,0%stale 1,75%zmienne.
    Czy jakis bank daje lepsze % dla podanych terminow?

  • 2. Data: 2005-05-05 09:01:34
    Temat: Re: Lokaty w USD?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Jaki bank oferuje najlepsze(%) lokaty w USD? -12-miesiecy(zmienne)
    > 6-miesiecy(stale lub zmienne)?
    > Multibank 12M=2,0%zmienne 6M=2,0%stale 1,75%zmienne.
    > Czy jakis bank daje lepsze % dla podanych terminow?

    Jeśli już to bym się zdecydował na 2,5% stałe 12 miesięcy w Multi

  • 3. Data: 2005-05-05 09:22:59
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > Jeśli już to bym się zdecydował na 2,5% stałe 12 miesięcy w Multi

    A ja bym rolowal co miesiac, by miec mozliwosc w kazdej chwili ewakuowac sie
    z Dolarow. Trend sie powoli odwraca ponownie i Znowu zobaczymy dolara
    ponizej 3 Zlotych a moze nawet ponizej 2,50 ... Ja bym nie ryzykowal
    przetrzymywania dolarow tak dlugo

    Malin

  • 4. Data: 2005-05-06 05:15:08
    Od: o...@p...onet.pl

    > Jeśli już to bym się zdecydował na 2,5% stałe 12 miesięcy w Multi

    Stopy w USA jeszcze wzrosna co pokazuje LIBOR-USD, takze, podejrzewam ze
    oprocentowanie roczne jeszcze wzrosnie, stale terminy mozna ryzykowac do 6-
    miesiecy, gdyz banki ociagaja sie z podwyzkami po oficjalnych podwyzkach w USA.