  • 1. Data: 2005-05-04 11:29:23
    Temat: Nowy produkt oszczędnościowy w ofercie LUKAS Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    4 maja LUKAS Bank wprowadził do swojej oferty "ANTIDOTUM" - nowy produkt
    oszczędnościowy, z którego zysk jest zwolniony z podatku. Nowy produkt
    łączy w sobie cechy ubezpieczenia na życie i lokaty: korzystne
    ulokowanie środków oraz ubezpieczenie na życie i dożycie.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,10863

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-04 15:21:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:d5aboh$33t$1@news.onet.pl...
    >4 maja LUKAS Bank wprowadził do swojej oferty "ANTIDOTUM" - nowy produkt
    >oszczędnościowy, z którego zysk jest zwolniony z podatku. Nowy produkt

    A jaki % bez tego podatku? Zeby nie bylo tak, ze zwykle lokaty z podatkiem
    wychodza lepiej?

  • 3. Data: 2005-05-04 15:36:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-04 13:29- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Michał
    'Amra' Macierzyński, wyłuszczający(a) się następująco:
> [...]
    > łączy w sobie cechy ubezpieczenia na życie i lokaty: korzystne
    > ulokowanie środków oraz ubezpieczenie na życie i dożycie.

    A u nich na stronie to kajsi gdzieś jest? Bo czegóś najść tego nie
    zdatnym...

    Dla purystów i policji językowej: ;-)
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-05-04 20:11:32
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2005 13:29:23 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > łączy w sobie cechy ubezpieczenia na życie i lokaty: korzystne
    > ulokowanie środków oraz ubezpieczenie na życie i dożycie.

    Nowe? Mojej mamie właśnie się coś takiego skończyło,
    chyba dwuletnie. Też Europa i chyba też w Lukasie.
    Działało to jakoś tak:
    - wykupujesz polisę np na 5250zł
    - pierwsza i jedyna składka to 5000zł
    - jak kipniesz w trakcie dostajesz 5250zł
    - jak nie kipniesz to zwracają ci 5250zł po zakończeniu
    okresu trwania polisy

    Pozdrawiam
    Miroo