  • 1. Data: 2004-02-18 17:56:32
    Temat: Wpłata bilonu w banku.
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Jestem bardzo zainteresowany czy bank ma prawo odmówic przyjecia bilonu.

  • 2. Data: 2004-02-18 18:53:42
    Temat: Re: Wpłata bilonu w banku.
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem bardzo zainteresowany czy bank ma prawo odmówic przyjecia bilonu.

    A ile tego było ???
    Worek groszówek ? Więcej niż 100 monet ?

  • 3. Data: 2004-02-18 19:02:58
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > A ile tego było ???
    > Worek groszówek ? Więcej niż 100 monet ?

    To nie ma znaczenia, o ile klient chce wpłacić je na konto. Bilon to też
    polski pieniądz i bank nie może odmówić przyjęcia gotówki.
    Bank może natomiast pobierać dodatkową opłatę - np. za "wpłatę w stanie
    nieuporządkowanym". Tak samo, gdy rozmienia pieniądze.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 4. Data: 2004-02-18 19:19:14
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > Bank może natomiast pobierać dodatkową opłatę - np. za "wpłatę w stanie
    > nieuporządkowanym". Tak samo, gdy rozmienia pieniądze.

    A da sie to gdzies wyczytac na jakiej podstawie bank moze pobrac prowizje za
    wplate bilonu na rachunek?

    Tak samo mnie intryguje, jakby wygladala sprawa, jakbym chcial w oddziale
    PKO BP wplacic sobie 1 grosz na rachunek Inteligo :-)

    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2004-02-18 19:24:46
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    W BPHPBK wpłaciłem na swoje konto 650zł w bilonie i nie było żadnych
    problemów, jedynie Pani kasjerka poprosiła o pomoc w segregowaniu monet :-)

    --
    Pozdrawiam!!
    SzeXpir

  • 6. Data: 2004-02-18 19:32:17
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak samo mnie intryguje, jakby wygladala sprawa, jakbym chcial w oddziale
    > PKO BP wplacic sobie 1 grosz na rachunek Inteligo :-)

    Grupa "banki" powinna zrzeszać _poważnych_ ludzi, a tu się okazuje, że
    zrzesza skrajnych pieniaczy...
    0.01,- PLN wpłaca... Paranoja...
    Przecież to Bank a nie złomowisko...
    Powagi trochę... Ludzie... Powagi....
    Tu się o _poważnych_ pieniądzach rozmawia, a jesli nie, to ja przepraszam,
    ale pomyliłem grupę i towarzystwo...
    1 grosz...??!!?? Uff...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 7. Data: 2004-02-18 19:52:19
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    kovalek <k...@o...pl> wrote:

    > A da sie to gdzies wyczytac na jakiej podstawie bank moze pobrac
    > prowizje za wplate bilonu na rachunek?

    Tak - w aktualnej TOiP.

    > Tak samo mnie intryguje, jakby wygladala sprawa, jakbym chcial w
    > oddziale PKO BP wplacic sobie 1 grosz na rachunek Inteligo :-)

    Jeśli TOiP mówi, że wpłaty na konto Inteligo są bezpłatne i nie ma
    dodatkowych "obostrzeń", to po prostu wpłacasz :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 8. Data: 2004-02-18 20:27:17
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

> [...]
    > Powagi trochę... Ludzie... Powagi....
    > Tu się o _poważnych_ pieniądzach rozmawia, a jesli nie, to ja przepraszam,

    Chcialem zaznaczyc, ze podana przeze mnie sytuacja jest czysto teoretyczna.
    W zyciu bym nie poszedl do banku wplacac 1 grosz na rachunek.

    Leszek Kowalski

  • 9. Data: 2004-02-18 20:33:20
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    | Chcialem zaznaczyc, ze podana przeze mnie sytuacja jest czysto
    teoretyczna.
    | W zyciu bym nie poszedl do banku wplacac 1 grosz na rachunek.

    heh, już widzę minę kasjerki :-)

    więcej ich kosztuje wydrukowanie potwierdzenia :-)

  • 10. Data: 2004-02-19 08:04:40
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

> [...]
    teoretyczna.
    > W zyciu bym nie poszedl do banku wplacac 1 grosz na rachunek.

    Winny się tłumaczy...