  • 1. Data: 2004-02-18 16:08:25
    Temat: Re: w co zainwestowac 150tys.?
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 18 Feb 2004 04:31:26 -0800, p...@h...com (krzys) wrote:

    >w co oplaci sie zaiwestowac te pieniadze?moze jakies
    >fundusze?widzialem ze niektore daja ok 20% rocznie,wiem ze to jest
    >inwestycja o pewnym stopniu ryzyka jednak po fiasku znalezienia innej
    >formy zaiwestowania(handel,usługi)moze tutaj znajde jakąś
    >szanse.dziekuje za info.pozdrawiam

    Moze WGI FOREX

  • 2. Data: 2004-02-18 20:06:40
    Od: e...@p...onet.pl

    To zalezy. Jesli chcesz jak najszybiej je stracic, to pomysl chyba nie jest
    zly... :-P

  • 3. Data: 2004-02-18 20:16:04
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Miesiac temu mialem podobny problem.

    Za tydzien kupuje dom na Mazurach.
    W planach mam wynajmowanie pokoji latem.

    Czuje ze zbliza sie Argentyna.

    patek

  • 4. Data: 2004-02-18 20:26:22
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 18 Feb 2004 21:06:40 +0100, e...@p...onet.pl wrote:

    >To zalezy. Jesli chcesz jak najszybiej je stracic, to pomysl chyba nie jest
    >zly... :-P

    Dlaczego? Ze statystyk istniejacych od poczatku istnienia forex WGI wynika, ze
    ani jeden rok nie byl stratny, chyba tylko 1 lub 2 miesiace w roku miewaja
    stratne.

    dn

  • 5. Data: 2004-02-18 20:29:14
    Od: e...@p...onet.pl

    > Miesiac temu mialem podobny problem.
    >
    > Za tydzien kupuje dom na Mazurach.
    > W planach mam wynajmowanie pokoji latem.
    >
    > Czuje ze zbliza sie Argentyna.
    >
    > patek

    Coz, pogratulowac. Jak to mowia, niektorzy maja zawsze szczescie.
    Dobrze, ze ja nie musze grac na FX

  • 6. Data: 2004-02-18 21:57:27
    Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org>

    Użytkownik >> patek777 << napisał:

    > Miesiac temu mialem podobny problem.
    >
    > Za tydzien kupuje dom na Mazurach.
    > W planach mam wynajmowanie pokoji latem.
    >
    > Czuje ze zbliza sie Argentyna.

    A nie była to Hiszpanka?

    --
    * * * * * * * *
    Tymczasem,

  • 7. Data: 2004-02-19 12:31:44
    Od: devnull <d...@n...net>

    >---nie chce niczego tracic,chce tylko gdzies to umiescic zeby cos z
    >tego bylo,co do forexu,nigdy sie w to nie bawilem,za to reguralnie

    Nie rozumiesz, Ty osobiscie nie bedziesz sie bawil, bo WGI Forex to taki
    fundusz bez funduszu - oni za Ciebie beda sie bawic, ale zadnych jednostek
    uczestnictwa sprzedawac i kupowac nie musisz, bo to jest inaczej zorganizowane
    i to jest wlasnie w tym fajne.
    Zobacz wyniki:
    http://www.wgi.pl/index_s.php?p=pr_forex
    Ja bym na Twoim miejscu przynajmniej czesc tam wlozyl.

    dn

  • 8. Data: 2004-02-20 02:08:09
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    devnull <d...@n...net> skribis:

    >Zobacz wyniki:
    >http://www.wgi.pl/index_s.php?p=pr_forex

    Co roku gorzej... Powinni chyba nabierac doswiadczenia a nie pogarszac sie
    :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 9. Data: 2004-02-20 17:00:52
    Od: m...@p...gazeta.pl

    > devnull <d...@n...net> skribis:

    > Co roku gorzej... Powinni chyba nabierac doswiadczenia a nie pogarszac sie
    > :)
    To pchnij to w Fundusze Inwestycyjne Akcji większy zysk ryzyko oczywiście jest

  • 10. Data: 2004-02-20 19:01:04
    Od: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl>

    > Co roku gorzej... Powinni chyba nabierac doswiadczenia a nie pogarszac sie
    > :)

    Takie głupie pytanie... nie lepiej się nie odzywać jak nie masz na jakiś temat
    wyczerpujących informacji a opierasz się jedynie na lamerskich opinie, które
    przyszły ci do głowy po 10 sekundach obserwacji??

    Jeśli chodzi o produkt WGI, to sprawdź sobie jaka jest struktura portfela!
    Skoro ~ 70-80% to bony skarbowe, lokaty O/N, etc, a tylko 20-30% aktywów
    wykorzystuje się do transakcji walutowych, to siłą rzeczy wraz z malejącymi
    stopami procentowymi od 1999 r, część odsetkowa przynosi z każdym rokiem coraz
    mniejsze zyski. Jeśli nawet oprocentowanie spadło by u nas do zera, to i tak
    12% netto jest na tym produkcie realne!

    Weź też pod uwagę fakt, że wszelkie wyniki podawane są z założeniem, iż Klient
    inkasuje zyski co miesiąc - zatem, efektywna stopa zwrotu za rok ubiegły
    wychodzi w okolicach 23% netto, przy ryzyku na poziomie -2%! Zatem porównanie
    do TFI Akcji jest zupełnie nietrafione!!

    Poza tym jest to produkt, który można podpiąć pod strukturę funduszy hedge,
    które zarabiają niezależnie od koniunktury...

    Uhhh... nie będę się tu rozwodził, bo temat zbyt obszerny, a pewnie i tak nie
    rozjaśni na tyle aby Cię zniechęcić do wypisywania bzdur.

    Pozdrawiam
    Marcin Janusz

    PS. Jeśli rzeczywiście jesteś zainteresowany poznaniem szczegółów tego
    konkretnego produktu... lub innych z rodzaju funduszy hedge, to pisz na priv...