  • 1. Data: 2004-02-18 14:32:09
    Temat: Utrata zaufania do BPH (długie).
    Od: "Adamek" <a...@r...mail.ru>

    Witam Grupowiczów!

    Pogooglałem sobie w sprawie nurtujących mnie problemów i nie znalazłem wątku
    który by był choćby zbliżony do moich trosk. Oto treść problemów zgłoszonych
    przez internetowego Sezama, na które dotychczas nikt mi nie odpowiedział:

    PROBLEM I. Jakie jest zadłużenie na karcie kredytowej?
    28. I. 2004 r. wysłałem następujące zapytanie o treści: "Na zestawieniu
    transakcji karty kredytowej za bieżący okres figuruje zadłużenie 355,43 zł,
    zamiast 1062.64 zł. Dlaczego? Z poważaniem. Adamek"
    7. II. 2004 r. otrzymałem odpowiedź: "Szanowny Panie, Sytuacja taka wynika
    najprawdopodobniej z tego iż rozliczenia pozostałych transakcji które
    dokonał Pan za pomocą wspomnianej karty nie spłynęły jeszcze do systemu
    bankowego. Pragniemy poinformować Pana iż od momentu dokonania transakcji
    Kartą do momentu otrzymania rozliczenia w systemie bankowym mija zwykle
    kilka dni."
    Otrzymana odpowiedź jest kłamstwem! Na przykład 6. II. 2004 r. zadłużenie
    (potwierdzone na infolinii przez pracownika Oddziału Banku w X) wynosiło
    1357,00 złotych, a nie jak wynikało z danych na stronie internetowej
    475,50zł; kwota tylko jednej z transakcji wynosiła 465,00 zł! Według
    zsumowanych transakcji wykonanych kartą (wykazanych w Internecie) zadłużenie
    wynosiło 1135,70 zł. Wobec tego, nie wiem czemu służy wysyłanie ww.
    wyjaśnienia. Robieniu z klienta idioty?

    PROBLEM II. Dlaczego nie mogę aktywować kanału telefonicznego dla przelewów
    zdefiniowanych?
    20. I. 2004 r. podpisałem "Umowę o udostępnianie kanałów elektronicznych
    (...)" Pomimo podpisania umowy nie mogłem uaktywnić kanału telefonicznego
    dla zdefiniowanych przelewów.
    30. I. 2004 r. zadzwoniłem na Złotą Linię Banku i zgłosiłem ww. problem.
    Zgłoszenie zostało przyjęte i zostałem poinformowany, że 2-3. II. ktoś z
    administratorów wyjaśni powstały problem. Oczywiście nikt nie zadzwonił.
    Ponownie zadzwoniłem na Złotą Linię i przypomniałem o problemie. Bez
    rezultatu. 5. II. po raz kolejny zadzwoniłem na Złota Linię i poprosiłem o
    kontakt kierownika działu kontroli jakości. 6. II. otrzymałem informację że
    już wszystko jest w porządku. Niestety nie było, co od razu sprawdziłem w
    Oddziale Banku w X; żadnych zmian nie było i na ekranie była ciągle ta sama,
    niezmienna treść "KANAŁ NIEAKTYWNY DLA TEGO RACHUNKU"! Zadzwoniłem po raz
    kolejny na Złotą Linię i dowiedziałem się, że wszystko będzie jak należy
    następnego dnia, po przetworzeniu danych w systemie. Poproszono mnie
    również, abym o sprawie poinformował doradcę klienta. Dzisiaj, 8. II. 2004
    r. czytam: "KANAŁ NIEAKTYWNY DLA TEGO RACHUNKU" To już nie tylko jedno
    kłamstwo, ale stek kłamstw jakie usłyszałem w ciągu tygodnia!

    PROBLEM III. O możliwości rozwiązania problemu błędnych numerów telefonów w
    danych klienta na stronie internetowej jeszcze nic nie wiem, ale czekam na
    kolejne kłamstwa.

    NINIEJSZYM UTRACIŁEM ZAUFANIE DO INFORMACJI OTRZYMYWANYCH Z BANKU BPH PBK I
    POZOSTAWIAM WW. PROBLEMY W GESTII BANKU. Z poważaniem Adamek. KONIEC CYTATU.

    To się nazywa indywidualne podejście do klienta! Z mojego punktu widzenia,
    piękne reklamy o indywidualnym podejściu do klienta są cynicznym
    pustosłowiem. Poradźcie proszę, co zrobić aby wreszcie uzyskać
    satysfakcjonującą, rzeczową odpowiedź z BPH?

    Adamek

  • 2. Data: 2004-02-18 18:38:37
    Temat: Re: Utrata zaufania do BPH (długie).
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Adamek" napisał w wiadomości

    [ciach...]
    > Poradźcie proszę, co zrobić aby wreszcie uzyskać
    > satysfakcjonującą, rzeczową odpowiedź z BPH?

    Jako klient indywidualny masz swojego doradcę w Oddziale. Jedna wizyta lub
    telefon i wiesz kim jest ta osoba.
    Udaj się tam, porozmawiaj i domagaj się wyjasnień.
    Jesli nie masz zaufania do formy ustnej/telefonicznej, przelej wszystko na
    papier.
    Rozmawiaj z jedną osobą a nie z wieloma po trochu.

    pozdrawiam

    ===========
    draculka

    GG: 1210719

  • 3. Data: 2004-02-19 01:16:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adamek" <a...@r...mail.ru> napisał w wiadomości

    > PROBLEM I. Jakie jest zadłużenie na karcie kredytowej?

    Oni nie robią z Ciebie idioty. W chwili realizacji transakcji w POS system
    blokuje stosowną kwotę na twojej karcie. Ale dane o transakcji spływają
    później i dopiero wówczas Ty widzisz te transakcje. Stąd rozbieżność.

  • 4. Data: 2004-02-19 08:36:22
    Od: "Adamek" <a...@r...mail.ru>

    Użytkownik "draculka" <d...@h...pl> napisał (-a):

    > Jako klient indywidualny masz swojego doradcę w Oddziale. Jedna wizyta lub
    > telefon i wiesz kim jest ta osoba.

    Doradca zna sprawę i też nic nie może wskórać ;(

    > Rozmawiaj z jedną osobą a nie z wieloma po trochu.

    Nie da się. Za każdym razem trzeba przedstawiać sprawę od początku kolejnej
    osobie. Zgłaszanie problemów przez internetowy Sezam jest pozbawione sensu,
    bo rozpatrywane jest "na żółwia", przez zapomnienie.

    Adamek

  • 5. Data: 2004-02-19 11:02:03
    Od: Jakub Sielewiesiuk <k...@s...ifpan.edu.pl>

    On Wed, 18 Feb 2004, Adamek wrote:

> [...]
    > Oddziale Banku w X; żadnych zmian nie było i na ekranie była ciągle ta sama,
    > niezmienna treść "KANAŁ NIEAKTYWNY DLA TEGO RACHUNKU"!

    IMO Twoj porblem moze byc jedynie "wirtualny". Nie sugeruj sie napisem
    "KANAL NIEAKTYWNY". Mam taki sam napis, ale bez problemu moge udostepnic
    kazdy przelew zdefiniowany w telefonie, a nastepnie go wykonac. Dziala -
    sprawdzalem. Swoja droga to nedza - bo od takiego przelewu
    wykonanego przez IVR bank bierze 2zl prowizji :-(
    Zauwazone bledy:
    kolejnosc przelewow zdefiniowana dla kanalu
    telefonicznego przez internet ma sie nijak do kolejnosci w jakiej te
    przelewy rzeczywiscie wystepuja "w telefonie". Odpowiada za to kolejnosci
    w jakiej "obrabialem" wybrane przelewy zdefiniowane w internetowym
    sezamie.

    BTW, korzystajac z okazji zadam pytanie na forum. W ostatni poniedzialek
    (16.II), kiedy pierwszy raz logowalem sie do sez@ma po zmianie barw
    (-->Bank BPH), to przy widoku rachunku biezacego mialem jego nazwe (ktora
    sobie sam nadalem), a przy zestawieniu lokat takze mialem ich nazwy.
    Juz myslalem, ze przy zmianie grafiki cos poprawili, ale
    tak bylo "tylko jeden raz". Przy nastepnych logowaniach wlasne nazwy
    rachunkow sa widoczne jedynie w "szczegolach". Czy u Was tez tak jest?

    Jesli chodzi o dane teleadresowe (w szczegolnosci adres do korespondencji,
    telefon, email) to nowy sezam mial umozliwiac ich zmiane. U mnie nie
    umozliwia. Na dezinfolinii uzyskalem informacje, ze kiedys bedzie
    umozliwial (ponoc systematycznie poprawiaja ten nowy, lepszy sez@m - IMO
    na razie nie widac efektow).

    I jeszcze jedno: jestem starym uzytkownikiem sez@ma, nie podpisywalem
    jeszcze nowej "umowy o udostepnienie kanalow...". Od przejscia na nowego
    sez@ma nie dzialaja mi przelewy przez WAP (logowanie OK, przelewy w WAP-ie
    widoczne te, ktore wybralem do tego z sez@mie - OK, a po wypelnieniu
    polecenia przelewu i wpisaniu hasla dostaje "Zlozenie dyspozycji jest
    niemozliwe. Wymagane dane sa nieaktualne"). Jakim haslem podpisuje sie
    teraz zlecenia w WAP-ie? Tym samym, co do logowania do serwisu WAP?

    Przelewy przez SMS tez nie dzialaja (komunikat: "blad realizacji polecenia
    P!...", skladnia polecenia OK, przelew zdefiniowany widoczny prawidlowo w
    serwisie SMS, numer 3366 - OK).

    Z gory dziekuje za rady typu "zmien se bank". Nie chce mi sie -
    przyzwyczailem sie i nie mam ochoty na przenoszenie zlecen itp. gdzie
    indziej. Skupiam sie raczej na tym, jak sobie to wszystko teraz poskladac,
    zeby przez pare lat znow wygodnie dzialalo.

    Pozdrawiam,

    Wiesiek

    ---------
    Wejdz na strone http://www.pajacyk.pl i podaruj dzieciom cieply posilek.
    Kliknij w brzuszek Pajacyka, a pomozesz nakarmic glodne dziecko.

  • 6. Data: 2004-02-19 11:28:14
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Potwierdzam problemy z KK w Sez@mie. Z tego co się dowiedziałem telefonicznie,
    wynika to z "prowadzonych prac modernizacyjnych", mimo odtrąbienia jakiś czas
    temu sukcesu wdrożenia nowego Sez@ma.

    BTW dla ludzi o mocnych nerwach: proponuję ustawienia w sezam.pl usługi multipop
    i przekierowania na jakiś inny adres . Od jakiegoś czasu próbuję się zorientować
    od czego zależy, czy mail przyjdzie skaszaniony, czy poprawny. Ciekawostką jest,
    że nawet identyczne maile odbierane z kont multipopa przychodzą w różnej postaci
    w zależności od dnia/godziny. Uprzedzając wyjaśnienia banku: maile trafiające
    bezpośrednio na konto docelowe są OK.

    Jacek

  • 7. Data: 2004-02-20 07:39:42
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Oni nie robią z Ciebie idioty. W chwili realizacji transakcji w POS system
    > blokuje stosowną kwotę na twojej karcie. Ale dane o transakcji spływają
    > później i dopiero wówczas Ty widzisz te transakcje. Stąd rozbieżność.

    Przeczytaj jeszcze raz opis problemu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na
    końcówkę.

    Jacek

  • 8. Data: 2004-02-20 07:47:08
    Od: "Adamek" <a...@r...mail.ru>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości:

    > Oni nie robią z Ciebie idioty. W chwili realizacji transakcji w POS system
    > blokuje stosowną kwotę na twojej karcie. Ale dane o transakcji spływają
    > później i dopiero wówczas Ty widzisz te transakcje. Stąd rozbieżność.

    Przeczytaj uważnie cały wątek:
[...]
    wynosiło 1135,70 zł.>>, czyli:
    a/ suma zaksięgowanych (!), cząstkowych płatności wykazanych w Internecie
    1135,70 zł
    b/ zadłużenie na stronie internetowej 475,50 zł,
    zatem a nie równa się b.

    Adamek