  • 1. Data: 2004-02-18 18:09:33
    Temat: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Czy US ma jakąś fobie przed wysyłaniem zwrotu z podatku do mBanku? W
    tamtym roku wysyłali mi do ING i nie było problemów. W tym złożyłem
    NIP3 z numerem w mBanku i dziś odebrałem polecony, żebym się "stawił w
    charakterze strony w sprawie aktualizacji numeru bankowego".
    Ktoś ma jakieś doświadczenia?

    P.S. Już nie wspomne o tym, że po takie g*wno trzeba się urwać z
    pracy, bo jaśnie US przyjmie mnie od 7:30-14:30 - zgroza.

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Siła pozbawiona duchowych podstaw jest skazana na zagladę" Hitler

  • 2. Data: 2004-02-18 18:12:20
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c109ot$273d$...@o...artcom.pl,
    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>:
> [...]
    > NIP3 z numerem w mBanku i dziś odebrałem polecony, żebym się "stawił w
    > charakterze strony w sprawie aktualizacji numeru bankowego".

    Ja mam takie doswiadczenia, ze przy zmianie numeru moj US oczekiwal az dwoch
    NIP3 po kolei: pierwszy anulujacy stary rachunek, drugi z nowym rachunkiem.
    Moze o to im chodzi?

    Uwazam, ze to nieprawidlowa interpretacja, ale latwiej bylo mi wyslac drugi
    niz sie klocic...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-02-18 18:12:33
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:
    [...]

    > P.S. Już nie wspomne o tym, że po takie g*wno trzeba się urwać z
    > pracy, bo jaśnie US przyjmie mnie od 7:30-14:30 - zgroza.

    A może po prostu zadzwoń najpierw ?
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 4. Data: 2004-02-18 18:14:33
    Od: "krzysio" <k...@o...pl>

    > Czy US ma jakąś fobie przed wysyłaniem zwrotu z podatku do mBanku? W
    U mnie obylo sie bez problemow, tez skladalem NIP3 z numerm konta w mBanku.
    US mnie pozytywnie zaskoczyl w tym roku, od zlozenia pitu do otrzymania kasy
    na konto minelo 9 dni.

    --
    krzysio

  • 5. Data: 2004-02-18 18:25:25
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > NIP3 z numerem w mBanku i dziś odebrałem polecony, żebym się "stawił w
    > charakterze strony w sprawie aktualizacji numeru bankowego".

    Ja też miałem wezwanie jakieś parę lat temu temu gdy podawałem po raz
    pierwszy numer konta (numer NIP już miałem wcześniej) - okazało się że
    oprócz samego NIP-3 aktualizacyjnego mam jeszcze dołożyć jakiś tam inny PIT
    czy NIP który jest wnioskiem o zmianę moich danych. Za drugim razem (w
    zeszłym roku) po likwidacji marmurka wysłałem tylko NIP3 z kontem mBankowym
    razem z PITem 37 i już było bez problemów - zwrot przyszedł do mBanku.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2004-02-18 18:28:44
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c10akt$e2r$...@n...onet.pl,
    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl>:

> [...]
    > oprócz samego NIP-3 aktualizacyjnego mam jeszcze dołożyć jakiś tam
    > inny PIT czy NIP który jest wnioskiem o zmianę moich danych.

    Tak? A jaki, przypomnij sobie?

    > drugim razem (w zeszłym roku) po likwidacji marmurka wysłałem tylko
    > NIP3 z kontem mBankowym razem z PITem 37 i już było bez problemów -
    > zwrot przyszedł do mBanku.

    Niebezpiecznie jest wysylac te wnioski razem, lepiej wyslac NIP3 wczesniej,
    bo w niektorych US to rozdzielaja ewidencja przetwarza to dluzej niz "ci co
    zwracaja nadplate" ;), w efekcie czego pieniadze wedruja na stare konto...

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-02-18 19:01:16
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Wed, 18 Feb 2004 18:09:33 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Tomasz
    Matuszewski w wiadomości <news:c109ot$273d$1@omega.artcom.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > NIP3 z numerem w mBanku i dziś odebrałem polecony, żebym się "stawił w
    > charakterze strony w sprawie aktualizacji numeru bankowego".

    Nie jest wykluczone, że to dodatkowy srodek bezpieczeństwa po
    zeszłorocznej aferze ze zwrotem podatku na fałszywe konto.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 8. Data: 2004-02-18 19:18:45
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:
> [...]
    > NIP3 z numerem w mBanku i dziś odebrałem polecony, żebym się "stawił w
    > charakterze strony w sprawie aktualizacji numeru bankowego".

    Tylko pomysł - może im chodzi o to, że wpisałeś mBank zamiast BRE WBE
    o/Łódź? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 9. Data: 2004-02-18 19:20:59
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Tak? A jaki, przypomnij sobie?

    Nie muszę sobie przypominać tylko sięgnąć do segregatora - był to NIP-6
    "Informacja o zmianie danych objętych zgłoszeniem identyfikacyjnym",
    dostałem go w formie mało czytelnego ksera, a rzecz działa się w 1999 roku.

> [...]
    co
    > zwracaja nadplate" ;), w efekcie czego pieniadze wedruja na stare konto...

    Ale od 2001 roku można zaznaczyć na PIT-37 że się składa NIPa-3 i jest
    podstawa do reklamacji ;-)

    A swoją drogą to rozwiązanie z tym NIP-3 jest bez sensu - niedługo będę go
    składał po raz czwarty w życiu gdy zmienię dowód. Powinno być tak że na
    PIT-37 jest kratka "aktualizacja danych" i spisują wtedy to co jest na
    PIT-37 i już. Bez dodatkowej makulatury. Tak samo pole na rachunek bankowy
    powinno być na PIT-37.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 10. Data: 2004-02-18 19:27:44
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > P.S. Już nie wspomne o tym, że po takie g*wno trzeba się urwać z
    > pracy, bo jaśnie US przyjmie mnie od 7:30-14:30 - zgroza.

    Ty mi lepiej powiedz, gdzie sie charlie podzial ;)

    --
    Krzysiek, Krakow