  • 11. Data: 2004-02-19 08:21:26
    Temat: Re: Wpłata bilonu w banku.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c10e6h$af5$1@shodan.interia.pl...
    > Grupa "banki" powinna zrzeszać _poważnych_ ludzi, a tu się okazuje, że
    > zrzesza skrajnych pieniaczy...
    > 0.01,- PLN wpłaca... Paranoja...
    > Przecież to Bank a nie złomowisko...
    > Powagi trochę... Ludzie... Powagi....
    > Tu się o _poważnych_ pieniądzach rozmawia, a jesli nie, to ja przepraszam,
    > ale pomyliłem grupę i towarzystwo...
    > 1 grosz...??!!?? Uff...

    LOL, tak się spieniłeś, jakby do Twojego banku chciał iść i Ciebie kosztami
    to miało obciążyć ;>>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-02-19 09:28:57
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > teoretyczna.
    >

    > heh, już widzę minę kasjerki :-)
    >
    > więcej ich kosztuje wydrukowanie potwierdzenia :-)

    Się śmiejecie, a mi przyszedł rachunek za wodę 0.02 PLN! I co?

    Grzexs

  • 13. Data: 2004-02-19 09:34:39
    Od: "Marek K." <s...@p...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak samo mnie intryguje, jakby wygladala sprawa, jakbym chcial w oddziale
    > PKO BP wplacic sobie 1 grosz na rachunek Inteligo :-)

    Nie zapłacisz prowizji.

    Pozdrawiam,
    Marek K.

  • 14. Data: 2004-02-19 09:59:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Się śmiejecie, a mi przyszedł rachunek za wodę 0.02 PLN! I co?

    nie płać, poczekaj na egzekucję, a potem opisz na grupie ;-)))

  • 15. Data: 2004-02-19 10:26:37
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Się śmiejecie, a mi przyszedł rachunek za wodę 0.02 PLN! I co?

    Szczyt powagi ze strony dostawcy...
    Stare pro-PRLowskie myslenie...
    Żenada...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 16. Data: 2004-02-19 10:28:58
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    >
    > LOL, tak się spieniłeś, jakby do Twojego banku chciał iść i Ciebie
    kosztami
    > to miało obciążyć ;>>

    Bo to już skrajna skrajność.
    Jak podawać _nawet_przykłady_ to rozsądne, życiowe, a nie wyssane z palca,
    nierealne, wręcz bzdurne...

  • 17. Data: 2004-02-19 10:53:44
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    > Bo to już skrajna skrajność.
    > Jak podawać _nawet_przykłady_ to rozsądne, życiowe, a nie wyssane z palca,
    > nierealne, wręcz bzdurne...

    1 grosz to mnoże i skrajność... ale mi kiedyś wyszło 10gr niedopłaty podatku
    do urzędu skarbowego... i co - maiłem czekać aż mi wlepią karę na kilka tyś
    zł?? Rad nie rad musiałem przelew na te 10gr wysłać

  • 18. Data: 2004-02-19 11:13:24
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tyś
    > zł?? Rad nie rad musiałem przelew na te 10gr wysłać

    Jaką karę. O 10 groszy. O czym Ty mówisz...
    Ty się skontaktuj z jakimś mądrym księgowym (sam znam kilku, więc mogę Ci
    polecić)
    Było poczekać na komornika :-)

  • 19. Data: 2004-02-19 11:52:23
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Powagi trochę... Ludzie... Powagi....
    > Tu się o _poważnych_ pieniądzach rozmawia, a jesli nie, to ja przepraszam,

    Spraw 1 grosza faktycznie jest nie na miejscu ale u mnie dotyczy to wplaty
    utargu ok 1000zł w nomianłach od 10gr do 5zł.

  • 20. Data: 2004-02-19 12:17:52
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spraw 1 grosza faktycznie jest nie na miejscu ale u mnie dotyczy to wplaty
    > utargu ok 1000zł w nomianłach od 10gr do 5zł.

    Szanujący się bank nie powinien robić problemów...
    Wpłacasz normalną kwotę w rozsądnych nominałach...
    Powinieneś to tylko uporządkować nominałami (np. monety nominałami w
    foliowych woreczkach)...

    Swoją drogą - straszną drobnicę masz...

    I jeszcze prośba - nie pisz pod delimiterem i wycinaj sygnaturki _łącznie_ z
    delimiterem...