    From: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpłata bilonu w banku.
    Date: Wed, 18 Feb 2004 20:32:17 +0100

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1077131979.732200@news.mm.pl...

    > A da sie to gdzies wyczytac na jakiej podstawie bank moze pobrac prowizje
    za
    > wplate bilonu na rachunek?
    >
    > Tak samo mnie intryguje, jakby wygladala sprawa, jakbym chcial w oddziale
    > PKO BP wplacic sobie 1 grosz na rachunek Inteligo :-)

    Grupa "banki" powinna zrzeszać _poważnych_ ludzi, a tu się okazuje, że
    zrzesza skrajnych pieniaczy...
    0.01,- PLN wpłaca... Paranoja...
    Przecież to Bank a nie złomowisko...
    Powagi trochę... Ludzie... Powagi....
    Tu się o _poważnych_ pieniądzach rozmawia, a jesli nie, to ja przepraszam,
    ale pomyliłem grupę i towarzystwo...
    1 grosz...??!!?? Uff...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]