  • 31. Data: 2004-02-19 15:39:45
    Temat: Re: Wpłata bilonu w banku.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7cab.00001484.403488fa@newsgate.onet.pl...

    To zły pomysł. Ja kiedyś zapomniałem o podatku od działki w kwocie 3,50
    zł. Przyszło mi upomnienie za 7 zł.

  • 32. Data: 2004-02-19 18:46:45
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W BPH za wpłatę w bilonie pobierają prowizję.

    W TOiP nic o tym nie widzę.
    http://www.bph.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 33. Data: 2004-02-19 19:55:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:40350440@news.home.net.pl...

    > W TOiP nic o tym nie widzę.

    Mnie kasjerka o tym poinformowała jakiś rok temu, jak żona chciała wpłacić
    na konto pieniądze ze składki szkolnej - było chyba z 300 zł w monetach.
    Nie sprawdzałem, czy jest w tabeli.

  • 34. Data: 2004-02-20 00:01:22
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Chmielu,

    W Twoim liście datowanym 19 lutego 2004 (13:17:52) można przeczytać:

    > Swoją drogą - straszną drobnicę masz...

    A widziałeś kiedyś bilon o nominale większym niż 5 zł?
    I nie pisz proszę o jakichś monetach kolekcjonerskich :)

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "All in all it was just a brick in the wall"

  • 35. Data: 2004-02-20 08:40:47
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witaj Chmielu,
    >
    > W Twoim liście datowanym 19 lutego 2004 (13:17:52) można przeczytać:

    > A widziałeś kiedyś bilon o nominale większym niż 5 zł?
    > I nie pisz proszę o jakichś monetach kolekcjonerskich :)

    Nie zrozumieliśmy się...
    Chodziło mi o to, że człowiem ma "utarg drobnicowy" w przedziale od 10
    groszy do 1,-PLN...
    Ciakawa i wyjątkowa sytuacja. Ja tez _wpłacam_utargi_, ale w nominałach od
    10 złotych (_nie_groszy_) wzwyż...
    Dlategoż stwierdziłem, że ma "drobnicę"...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 36. Data: 2004-02-20 08:59:37
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Spraw 1 grosza faktycznie jest nie na miejscu ale u mnie dotyczy to wplaty
    > utargu ok 1000zł w nomianłach od 10gr do 5zł.

    To może jednak miałem rację, ze tych monet był worek.
    Normalny sklepikarz, albo ksiądz wpłaca to uporządkowane, posegregowane,
    płacąc (zależnie od banku) prowizję od wpłaty bilonu.
    A "panienka z okienka" odmówiła, bo nie chciało się jej liczyć, a nie miała
    przymusu przyjmować tego luzem w ilości powyżej 100 monet.
    Sprawdź regulamin swojego banku w tym temacie
    Co to za bank ???

  • 37. Data: 2004-02-20 19:35:18
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Mnie kasjerka o tym poinformowała jakiś rok temu, jak żona chciała
    > wpłacić na konto pieniądze ze składki szkolnej - było chyba z 300 zł
    > w monetach. Nie sprawdzałem, czy jest w tabeli.

    A więc albo BPH się z tej prowizji wycofał, albo leniwa kasjerka zrobiła Cię
    w balona :(

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 38. Data: 2004-02-20 21:53:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:40366122@news.home.net.pl...

    > A więc albo BPH się z tej prowizji wycofał, albo leniwa kasjerka zrobiła
    Cię
    > w balona :(

    Wszystko możliwe, choć coś sobie przypomina, że zażądałem wówczas i mi to
    na TOiP pokazała.