  • 11. Data: 2021-10-17 22:46:10
    Temat: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 12. Data: 2021-10-18 15:55:58
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2021 10:31:35 +0200, _Master_ napisał(a):
    > Czy to normalne że jak ustanawiasz polecenie zapłaty np. dla operatora
    > komórkowego to ono nie jest terminowe do końca zawarcia umowy tylko jest
    > aktualne wiecznie? ;-)

    Tak to jakos wyglada, ale mozesz wypowiedziec w banku.

    > Dziś patrzę a w millenium mam polecenia zapłaty do wszyskich możliwych
    > operatorów AKTYWNE również do Ery (tmobile) z którymi zakończyłem
    > współpracę wieki temu.
    > Kwestia drobnego druczka na fafnastej stronie?

    Jakos tak.
    IMHO - banki traktowaly te PZ bardzo olewczwo, prawie bez
    zabezpieczen, jako bardzo zaufane.
    Po ostatniej przygodzie - jak dla mnie niedopuszczalnie zaufane.
    Choc im od pewnego czasu ustawa utrudnila, i podpisu trzeba.

    Ciesz sie, ze w ogole masz liste - wiele bankow nie pokazuje.

    Teoretycznie to najlepiej pilnuje mBank, ale w praktyce, to cos im nie
    dziala, i nie wiem jak to dziala. Szczegolnie, ze oplate chce.

    > PS. W millle w oddziale 3 zł za odwołanie takiego zaległego polecenia

    Taniej zamknac konto ?

    J.

  • 13. Data: 2021-10-18 15:57:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2021 14:56:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Skąd bank ma wiedzieć, kiedy Tobie się kończy umowa z operatorem?

    Moglby sobie przewidziec pole na formularzu.
    Albo umozliwic zarzadzanie tym.
    Plus pare innych zabezpieczen.

    Ale nie - klient jest od placenia.

    J.

  • 14. Data: 2021-10-18 18:06:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-17 o 22:42, _Master_ pisze:

    > Gotówkę

    Nie mam prawie nigdy gotówki w portfelu.
    Karta (z powodu braku środków) nie zadziałała mi może z raz,
    a raz jakiś problem techniczny był i uzyłem innej.

    > Tak. Trzeba pilnować żeby urządzenia bankowe działały POPRAWNIE

    No i co? Sygnalizowałeś, że znajoma mogła by nie zauważyć nieprawidłowości
    gdyby miała więcej kasy. Z elektroniki trzeba umieć korzystać.
    Jak tego nie ogarniasz, to może faktycznie pozostań przy gotówce.

    > Ziew...

    Widzę Twoje ziewy i myślę, że jak nie umiesz wyartykułować
    swoich racji, to nic nie pisz. Bo taki ziew wskazuje na bezradność.

  • 15. Data: 2021-10-18 18:09:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-18 o 15:55, J.F. pisze:

    > IMHO - banki traktowaly te PZ bardzo olewczwo, prawie bez
    > zabezpieczen, jako bardzo zaufane.

    Nigdy nie dostrzegłem zalet PZ i nigdy tego nie uruchamiałem,
    ale procedury są zawsze takie, że jak płacić, to proszę
    a jak zaprzestać, to trzeba się wysilić.

  • 16. Data: 2021-10-18 18:52:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 18:09:50 +0200, cef napisał(a):

    > Nigdy nie dostrzegłem zalet PZ i nigdy tego nie uruchamiałem,

    Zaleta jest taka, ze "samo sie robi".

    > ale procedury są zawsze takie, że jak płacić, to proszę
    > a jak zaprzestać, to trzeba się wysilić.

    Dokladnie.
    Mialo byc wygodnie dla klientow banku - czyli tych duzych firm.
    I mia byc zysk dla banku.

    no to tak zrobili, a duza firma przeciez zaufana jest, sama przestanie
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-10-18 19:00:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.10.2021 o 15:57, J.F. pisze:
    > Moglby sobie przewidziec pole na formularzu.
    > Albo umozliwic zarzadzanie tym.
    > Plus pare innych zabezpieczen.
    > Ale nie - klient jest od placenia.

    Ale operator też nie powinien wysyłać faktur do zapłaty.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2021-10-18 20:00:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 19:00:53 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale operator też nie powinien wysyłać faktur do zapłaty.

    no nie powinien, ale jak wysle, to co bank klientowi powie?

    J.

  • 19. Data: 2021-10-18 20:40:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-18 o 18:52, J.F. pisze:

    > Zaleta jest taka, ze "samo sie robi".

    Dla mnie to akurat wada.
    W banku nie lubię jak się coś dzieje bez mojej zgody czy kontroli.
    Poza tym nigdy nie wiem jakie będzie saldo na czas płacenia.

  • 20. Data: 2021-10-18 20:51:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 20:40:58 +0200, cef napisał(a):

    > Dla mnie to akurat wada.
    > W banku nie lubię jak się coś dzieje bez mojej zgody czy kontroli.

    Ty nie lubisz, a inni nie lubia wypelniac co miesiac tych przelewow
    :-)

    > Poza tym nigdy nie wiem jakie będzie saldo na czas płacenia.

    rezerwe sobie zostawiasz, zeby nie zabraklo :-)

    Albo korzystasz z KK, to o saldo zadbasz za miesiac :-)

    J.