  • 1. Data: 2021-10-16 10:31:35
    Temat: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy to normalne że jak ustanawiasz polecenie zapłaty np. dla operatora
    komórkowego to ono nie jest terminowe do końca zawarcia umowy tylko jest
    aktualne wiecznie? ;-)
    Uwaga raz zdarzyło mi się że w pleju przy przedłużaniu zaginęło.

    Dziś patrzę a w millenium mam polecenia zapłaty do wszyskich możliwych
    operatorów AKTYWNE również do Ery (tmobile) z którymi zakończyłem
    współpracę wieki temu.
    Kwestia drobnego druczka na fafnastej stronie?

    PS. W millle w oddziale 3 zł za odwołanie takiego zaległego polecenia

  • 2. Data: 2021-10-16 14:56:34
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2021 o 10:31, _Master_ pisze:

    > Dziś patrzę a w millenium mam polecenia zapłaty do wszyskich możliwych
    > operatorów AKTYWNE również do Ery (tmobile) z którymi zakończyłem
    > współpracę wieki temu.

    Skąd bank ma wiedzieć, kiedy Tobie się kończy umowa z operatorem?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-16 17:24:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-10-16 o 16:28, Eneuel pisze:
    > Robert Tomasik sztuką źródła informacji...

    > Operator mógłby poinformować...

    Zwłaszcza kiedy umowa terminowa się skończyła i numer został
    przeniesiony gdzie indziej.

    Uwaga trzeba jeszcze pilnować czy jakiemuś timobajlowi system przez
    przypadek nie postanowił pobrać paru złotych.

    System Playa dzisiaj wysłał bez powodu do mnie info że moje polecenie
    zapłaty zostało ANULOWANE. Tak bez powodu bo płatności się powiodły

    Jutro może wznowić polecenie z zaświatów.

    I co zrobisz? Z systemem nie wygrasz.

    Im mniej system ma możliwości tym mniej ukradnie pieniędzy ;-)

  • 4. Data: 2021-10-17 13:43:40
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-10-16 o 17:24, _Master_ pisze:
    > Im mniej system ma możliwości tym mniej ukradnie pieniędzy ;-)

    Tobie się znudziło chodzić na wolności? :))))

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2021-10-17 14:32:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-10-17 o 13:43, Tomaszek pisze:

    > Tobie się znudziło chodzić na wolności? :))))

    Chcesz mnie straszyć? ;-)

    Wszak specjalnie napisałem że SYSTEM KRADNIE.

    Każdy Sąd mnie uniewinni ;-)

    PS. Z wczoraj...
    Bankomat pobrał znajomej z konta dwa razy pieniądze zamiast raz.
    Niby nic ale jaki wstyd kiedy się przychodzi do sklepu a na karcie PUSTO.
    Tak są plusy. Gdyby miała więcej pieniędzy to mogłaby nie zauważyć
    KRADZIEŻY ;-)

    A tylko _przypadkiem_ błędy na szkodę banku zdarzają się niezmiernie
    rzadko ;-)

  • 6. Data: 2021-10-17 16:25:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-17 o 14:32, _Master_ pisze:

    > Bankomat pobrał znajomej z konta dwa razy pieniądze zamiast raz.
    > Niby nic ale jaki wstyd kiedy się przychodzi do sklepu a na karcie PUSTO.

    Rozsądny człowiek ma zawsze alternatywę w portfelu.

    > Tak są plusy. Gdyby miała więcej pieniędzy to mogłaby nie zauważyć
    > KRADZIEŻY ;-)

    Pilnować trzeba niezależnie czy ma się dużo czy mało kasy.

    > A tylko _przypadkiem_ błędy na szkodę banku zdarzają się niezmiernie
    > rzadko ;-)

    A czasem przy pomocy banku zapłaci dostawca, za coś z czego
    korzysta właściciel karty.

  • 7. Data: 2021-10-17 16:48:41
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Chcesz mnie straszyć? ;-)
    >
    > Wszak specjalnie napisałem że SYSTEM KRADNIE.
    >
    > Każdy Sąd mnie uniewinni ;-)

    To każdy wie, ale nie można tego głośno mówić:) Inaczej się będzie świat
    w kratkę oglądać. Ja nie straszę, ja ostrzegam:))

> [...]
    > Niby nic ale jaki wstyd kiedy się przychodzi do sklepu a na karcie PUSTO.
    > Tak są plusy. Gdyby miała więcej pieniędzy to mogłaby nie zauważyć

    Zawsze mam przy sobie taką ilość gotówki, która "ubezpiecza" płatności
    kartowe na wypadek odmowy karty, co czasami mi się zdarza. Co ciekawe
    częściej mam problem z odmową, gdy próbuje wczytać kartę do czytnika.
    Zbliżeniowo działa praktycznie zawsze dobrze, niezależnie od kwoty i
    konieczności potwierdzania kodem PIN.

    > A tylko _przypadkiem_ błędy na szkodę banku zdarzają się niezmiernie
    > rzadko ;-)

    Ale zdarzają się:) Nie mogę napisać nic więcej, bo wielki brat patrzy i
    czyta:)

    --
    t0maszek

  • 8. Data: 2021-10-17 17:24:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 paź 2021 o 14:32, _Master_ pisze:

    > Każdy Sąd mnie uniewinni ;-)

    Zapłacisz tantiemy Adolfowi Eichmannowi?

    Powielasz mantrę Adolfa Eichmanna -- bezprawnie ;) porwanego
    w Argentynie przez Żydów i ostatecznie skazanego na śmierć
    (przy sprzeciwie ,,połowy'' świata) i uśmierconego... Prochy
    największego zbrodniarza wszech czasów wsypano w międzynarodowe
    wody Morza Śródziemnego, by ewentualne miejsce pochówku nie
    zostało przemienione przez neonazistów w ,,sanktuarium''...

    [jakie to szczęście, że żydzi odeszli z Polski -- ciągnąc za sobą
    nienawidzącego ich cara wszech Moskwy... teraz Moskwa okopuje się
    na wschód od Izraela -- może nawet odejdzie od polskich granic...
    Iran, Irak, Syria, Afganistan... czy pewnego dnia będziemy śpiewali:
    jeszcze Polska nie umarła, skoro żydzi żyją; co nam ruska moc wydarła,
    mycką obijemy... to żydom, nie rzymianom i innym chrześcijanom Polacy
    zawdzięczają odzyskanie państwa w 1918 roku; żydom, nie chrześcijanom
    czy muzułmanom przeszkadzał Moskiewski carat ze stolicą w Petersburgu...]

    > PS. Z wczoraj...
    > Bankomat pobrał znajomej z konta dwa razy pieniądze zamiast raz.

    Mnie pobrał podobnie... 700 pln... Zablokował, ale makulatury nie dał...
    Wkrótce został ukarany -- wyleciał w powietrze... I chyba do dziś jest
    w jego miejscu tylko osmalona dziura... Zbrodnia została ukarana!!!

    > Niby nic ale jaki wstyd kiedy się przychodzi do sklepu a na karcie PUSTO.

    Albo nawet debet... ;)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 9. Data: 2021-10-17 22:42:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-17-października-2021 o 16:25, cef pisze:

    > Rozsądny człowiek ma zawsze alternatywę w portfelu.

    Gotówkę

    > Pilnować trzeba niezależnie czy ma się dużo czy mało kasy.

    Tak. Trzeba pilnować żeby urządzenia bankowe działały POPRAWNIE

    > A czasem przy pomocy banku zapłaci dostawca, za coś z czego
    > korzysta właściciel karty.

    Ziew...

  • 10. Data: 2021-10-17 22:45:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-17-października-2021 o 16:48, Tomaszek pisze:

> [...]
    > częściej mam problem z odmową, gdy próbuje wczytać kartę do czytnika.
    > Zbliżeniowo działa praktycznie zawsze dobrze, niezależnie od kwoty i

    Właśnie zaprzeczasz wygodzie i nowoczesności używania karty.
    Ogarnij się człowieku ;-)

    > Ale zdarzają się:) Nie mogę napisać nic więcej, bo wielki brat patrzy i
    > czyta:)

    A mógłbyś się przyczynić do poprawienia opinii o tych instytucjach.

    A potem zdziwienie że ktoś marudzi i chce podstawowych wolności
    obywatelskich typu GOTÓWKA ;-)