  • 1. Data: 2021-10-08 21:15:08
    Temat: mojeuslugi.pl - skany dokumentów
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    dziś zalogowałem się do systemu aby opłacić rachunki i zostałem zaskoczony. Usługa
    wymaga weryfikacji tożsamości poprzez wysłanie skanów dokumentów.
    Okazuje się, że już sama karta płatnicza nie wystarcza, trzeba jeszcze dać dostęp do
    danych z facebooka, dostęp do danych na fakturach lub ibokow , podać numer karty
    płatniczej i jeszcze skan dokumentu i selfi.
    Mam wrażenie, że trochę ich pogięło. Jakiś czas temu próbował do samo zrobić Skycash,
    wycofali się jak zobaczyli ilu klientów tego nie akceptuje.
    Ja sam jestem zwolennikiem płatności bezgotówkowych, ale widząc co się dzieje
    zaczynam się zastanawiać czy jest sens korzystać z pośredników lub zostawiać swoje
    dane gościowi z allegro od którego kupuję kabelek za kilka PLN.
    Nie wiem jak Wy ale ja osobiście zawieszę korzystanie z tego serwisu.

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2021-10-08 21:24:50
    Temat: Re: mojeuslugi.pl - skany dokumentów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 21:15, Mac Ka pisze:
    > Nie wiem jak Wy ale ja osobiście zawieszę korzystanie z tego serwisu.

    Jaka jest wyższość takiego rozwiązania nad zleceniami stałymi do ROR?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-08 21:25:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Uważaj bo wejdziesz na drogę walki o podstawowe prawo obywatelskie:
    GOTÓWKĘ ;-)
    Tu chcą skan dowodu tu numer buta tu weryfikację "na przyjaciela" ;-)

    I zaczyna w Tobie rosnąć WKURWIENIE. A może by tak zacząć normalnie żyć
    i się tym nie martwić ;-)

  • 4. Data: 2021-10-08 23:10:11
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 8 października 2021 o 21:24:54 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Jaka jest wyższość takiego rozwiązania nad zleceniami stałymi do ROR?

    Mozna podpiac karte, a jak karta odpowiednia to cos jeszcze wroci na konto. Nie kazda
    platnosc jest tak stala aby uzywać zlecenia stalego, oczywiście można używać także
    polecenia zapłaty, ale mi dodatkowy obrót na karcie pozwala na zwolnienie z opłaty i
    np. na darmową kartę Priority Pass czy też ubezpieczenie podróżne. Na szczęście
    obroty juz zrobione, wiec bede sie martwil za rok.

    MK

  • 5. Data: 2021-10-20 12:19:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 8 października 2021 o 23:10:13 UTC+2 Mac Ka napisał(a):

> [...]
    opłaty i np. na darmową kartę Priority Pass czy też ubezpieczenie podróżne. Na
    szczęście obroty juz zrobione, wiec bede sie martwil za rok.

    A opłaca Ci się to? Ile te mojeuslugi.pl biorą prowizji?
    Dla takiej platyny z bnp paribas na zero wyszłoby się przy prowizji 0,66%. Ale tylko
    do grudnia - od 14 grudnia moneyback leci w dół czterokrotnie :(
    Ale czy warto się bić (czyli na siłę wykręcać min. 36k rocznie) o tą kartę, skoro
    santander daje każdemu ze zdolnością ma limit 10k (którą to zdolność można sobie
    wyhodować "na klik" przez 3 miesiące ping-ponga - czyli nawet nie musisz widzieć
    banku na oczy) platynę z priority pass i ubezpieczeniem podróżnym? I to darmową za 10
    dowolnych transakcji miesięcznie, w tym robionych kartami dodatkowymi?

    A oprócz tej platyny (oraz innych KK) z bnpp są jeszcze jakieś KK dające moneyback,
    choćby "punktowy", za wszystkie wydatki?
    Priceless specials możemy potraktować anegdotycznie ;>
    Jeszcze ładny moneyback (ciuchy 2% i koryto 3%) ma KK santander 1-2-3 - i chyba też
    nic więcej.

  • 6. Data: 2021-10-21 13:03:30
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 20 października 2021 o 12:19:03 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > A opłaca Ci się to? Ile te mojeuslugi.pl biorą prowizji?

    0,8 PLN

    > Dla takiej platyny z bnp paribas na zero wyszłoby się przy prowizji 0,66%. Ale
    tylko do grudnia - od 14 grudnia moneyback leci w dół czterokrotnie :(

    U mnie prowizja za mojeuslugi była na poziomie 0,04%

> [...]
    dowolnych transakcji miesięcznie, w tym robionych kartami dodatkowymi?

    Na jaka sile? Moze placic przelewem albo karta. Placilem karta. Czy przypadkiem
    Santander to nie ten bank od Morawieckiego, ktory nigdy kredytów we frankach nie
    udzielal? Dziekuje, wolę się trzymać z daleka, bo obawiam się, że bank mógł
    przesiąknać prawdomownościa jaką prezentuje Morawiecki :).

    MK

  • 7. Data: 2021-10-21 14:23:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 21 października 2021 o 13:03:31 UTC+2 Mac Ka napisał(a):
    > 0,8 PLN

    Czyli ryczałt od płatności kartą?
    Ale to za jedną fakturę, czy może można włożyć "kilka" do koszyka i wspólnie opłacić
    kartą, płacąc tylko jedno 0,8zł?

    tylko do grudnia - od 14 grudnia moneyback leci w dół czterokrotnie :(
    > U mnie prowizja za mojeuslugi była na poziomie 0,04%

    Wychodzi, że płaciłeś 2000zł. Więc albo masz spore mieszkanie - albo to kilka
    rachunków razem (choć wciąż za spore mieszkanie ;)

> [...]
    udzielal? Dziekuje, wolę się trzymać z daleka, bo obawiam się, że bank mógł
    przesiąknać prawdomownościa jaką prezentuje Morawiecki :).

    Za pinokia to był to jeszcze BZWBK - ale on już wtedy pokazał swój styl - do dziś
    pamiętam jego sławetne zdanie: "santander to marka bardzo rozpoznawalna w Polsce" -
    wtedy KNF nie pozwolił na zmianę nazwy, ale już następny pozwolił (w sumie zyskałem
    na tym - rozdawali wszystkie gadżety ze starym logo, więc za którąś z kolei
    reklamację nie dostałem kolejnego zwykłego długopisu, a prawdziwego parkera ;)
    A kredytów we frankach udzielał (ale to pewnie nie pinokio tylko Irlandczycy, a potem
    Hiszpanie) - dynks polega na tym, że kiedy już nie udzielał, a każdy by chciał wziąć,
    bo frank wrócił już dobrze na ponad 3,5zł, zaś LIBOR właśnie pięknie zjeżdżał poniżej
    zera - to jeszcze jednego, zdecydowanie niemałego udzielił - a kto go dostał to taka
    publiczna tajemnica...

    Więc bank jak bank - każdy jest tak samo denny, już od dawna stosuję tą zasadę.
    Taki francuz np. - zrobili licznik kasy wydawanej kartą w ciągu roku - bardzo
    pięknie, ale jakiś debil uznał, że każde uznanie rachunku karty to zwrot - więc
    należy licznik cofnąć.
    O tyle dobrze, że licznik jest powiększany co dnia, więc błąd nie wynosi 100%, a np.,
    jak u mnie, ok. 13% - bo żadna transakcja z dnia spłaty (i to podwójnie, bo i data
    transakcji i data jej księgowania się liczą) - a często spłacam wcześniej czy po
    kawałku - nie jest doliczana do tego licznika.
    Oczywiście reklamacja była, mieli naprawić, nic nie zrobili.
    Nie mam więc skrupułów, by wykręcać zwolnienie za pomocą nowego przyjaciela aion ;>

  • 8. Data: 2021-10-21 15:42:15
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 21 października 2021 o 14:23:59 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Czyli ryczałt od płatności kartą?
    > Ale to za jedną fakturę, czy może można włożyć "kilka" do koszyka i wspólnie
    opłacić kartą, płacąc tylko jedno 0,8zł?

    Nie tylko za mieszkanie mozesz płacić. Można łączyć (ja tak robiłem), ale chyba nie
    trzeba, o ile nie przekroczysz miesięcznego limitu (kolejne płatności są chyba bez
    prowizji).

    Opłata za wykonanie płatności na Rachunki imoje łącznie do 6000 zł miesięcznie max.
    0,89 zł
    https://rachunki.imoje.pl/cennik/

    Zjadlem końcowe 9 ;)

    Możesz sie zarejestrować z kodem polecającym to otrzymasz 3x10PLN na opłaty
    https://rachunki.imoje.pl/?utm_source=system_mgm&utm
    _medium=socialbutton&utm_campaign=socialbuttoncopyli
    nk&referral_code=YPCF-K2S7

    Szczegóły tu https://pomoc.rachunki.imoje.pl/pl/articles/3499330-
    promocja-polecaj-i-zarabiaj

    MK

  • 9. Data: 2021-11-08 14:23:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nadal nie wiem:
    Jeżeli Libor CHF jest ujemny, to udzielający kredytu hipotecznego polski bank go
    wstawia do równania ze znakiem minus właśnie?
    I wstawia tak gdy liczba przed minusem jest większa od liczby przy marży?

    -----

  • 10. Data: 2021-11-08 14:27:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 14:23:26 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]

    wstawia do równania ze znakiem minus właśnie?
    > I wstawia tak gdy liczba przed minusem jest większa od liczby przy marży?

    Jak sobie wywalczysz w sądzie to możesz mieć nawet oba warianty na tak - podobno są
    tacy.
    Ale podobno domyślna praktyka polskich banków jest taka, że wstawiają 0 - co daje
    odpowiedź na oba pytania.
    No i są jeszcze tacy nieszczęśnicy, którzy mają "oprocentowanie ustalane decyzją
    zarządu".