  • 1. Data: 2002-11-08 09:19:42
    Temat: Super INTELIGO-PKO BP
    Od: "Czański" <t...@t...com.pl>

    Witam !
    Chciałem pogratulować klientom, połączenia się dotychczas bezproblemowego
    konta INTELIGO ze wspaniałym nowoczesnym bankiem PKO BP :)

    Oczekiwanie na przelewy w INTELIGO będzie teraz trwało kilka dni, bo
    większość z nich chyba idzie przez Seszele.

    Do listopada moje wszystkie przelewy z i do INTELIGO były realizowane w tym
    samym dniu (zlecenie przed południem).
    Teraz niestety nie. Kasa sobie teraz biega gdzieś po świecie, a konsultanci
    INTELIGO zmienili zdanie i mówią, że mają na przelew 2 dni.
    Gratuluję jeszcze raz. Niedługo będzie tak, że kasa będzie się ładnie
    świeciła na koncie, ale dostępna będzie na drugi dzień.

    Czański

  • 2. Data: 2002-11-08 09:43:23
    Temat: Re: Super INTELIGO-PKO BP
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Czański" <t...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oczekiwanie na przelewy w INTELIGO będzie teraz trwało kilka dni, bo
    > większość z nich chyba idzie przez Seszele.

    Znaczy z powrotami trzeba poczekać aż posprzątają :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-11-08 09:44:56
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    przesadzasz - faktem jest że są pewne problemy - sam pisałem że miałem już
    przypadek Urzędu Pocztowego który do mnie dzwonił bo nie zgadzał mu się nowy
    numer konta Inteligo

    wg. mnie przez pierwsze kilka dni Inteligo księgowało też przychodzące
    przelewy dopiero koło 18 - tej - niezależnie od tego z którą sesją
    przychodziły

    ale to sa drobiazgi - dajmy im trochę czasu - takie połączenie to nie jest
    prosta sprawa - przypomnij sobie co sie działo po połączeniu Handlobanku z
    Citi - przez 2 tygodnie nic nie działało

    jak dla mnie wzrost funkcjonalności Inteligo jest w tym momencie tak duży że
    zasługują przynajmniej na to, żeby trochę poczekać i zobaczyć co z tego
    wyjdzie.
    Tym bardziej że nic strasznego się jeszcze nie dzieje

    ps. póki co wysyłki realizuję na wszelki wypadek ze starym numerem konta
    Inteligo :-)

  • 4. Data: 2002-11-08 09:47:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 08, 2002 at 10:44:56AM +0100, Paweł wrote:

    > ale to sa drobiazgi - dajmy im trochę czasu - takie połączenie to nie jest
    > prosta sprawa - przypomnij sobie co sie działo po połączeniu Handlobanku z
    > Citi - przez 2 tygodnie nic nie działało

    Zly przyklad - niektorze sprawy wciaz nie dzialaja (tzn. blokuje sie
    funkcjonlanosc, bo sie nie da tego naprawic).

    > jak dla mnie wzrost funkcjonalności Inteligo jest w tym momencie tak duży że
    > zasługują przynajmniej na to, żeby trochę poczekać i zobaczyć co z tego
    > wyjdzie.

    Ten wzrost funkcjonalnosci to ta duza ilosc bankomatow? ;-) Poczekaj
    az sie promocja skonczy.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-11-08 10:28:00
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > Ten wzrost funkcjonalnosci to ta duza ilosc bankomatow? ;-) Poczekaj
    > az sie promocja skonczy.

    no a sugerujesz że to nie jest wzrost funkcjonalności ?

    dla mnie olbrzymi bo najbliższy bankomat euronetu mam 4 km od domu
    a PKO BP 150 metrów :-)

  • 6. Data: 2002-11-08 10:34:39
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ale to sa drobiazgi - dajmy im trochę czasu - takie połączenie to nie
    > jest prosta sprawa - przypomnij sobie co sie działo po połączeniu
    > Handlobanku z Citi - przez 2 tygodnie nic nie działało

    Ale gdzie tu widzisz jakakolwiek fuzje? To sa dwa w pelni oddzielne systemy,
    polaczone jedynie numerem banku. Jedyna zmiana - i to pozorna (z punktu
    widzenia informatycznego) sa bezprowizyjne wyplaty z bankomatow PKO BP.

    Jakby doszlo do rzeczywistego polaczenia (tylko co i z czym laczyc? :-) to
    dopiero bedzie ubaw...

    M.

  • 7. Data: 2002-11-08 10:46:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Paweł"
> [...]
    > numer konta Inteligo (..............................)
    > ps. póki co wysyłki realizuję na wszelki wypadek ze starym numerem konta

    tak samo w BPH-PBK 4 XI nie znali nowego numeru, ale byly i banki ktore
    starego numeru juz nie chcialy obsluzyc.
    Wg mnie byla to jednak bardzo ladnie przeprowadzona akcja

    Na dzis rano zlecilem przelew z e-Integrum do Inteligo (nowy nr) i o 11:05
    już był
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-11-08 10:48:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czański wrote:
> [...]
    >
    > Oczekiwanie na przelewy w INTELIGO będzie teraz trwało kilka dni, bo
    > większość z nich chyba idzie przez Seszele.
    Bzdura. Akurat PKOBP księguje elixir dość sensownie - III sesjs tego
    samego dnia.
    Obstawiałbym raczej na problemy przy przejęciu. I przypuszczam, ze po
    pewnym czasie wszystko wróci do normy.
    KJ

  • 9. Data: 2002-11-08 11:00:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 08, 2002 at 11:28:00AM +0100, Paweł wrote:

    > no a sugerujesz że to nie jest wzrost funkcjonalności ?

    Sugeruje ze to promocja, ktora w duzej mierze wynika z tgo ze nie
    umieja tego obsluzyc u siebie.

    > dla mnie olbrzymi bo najbliższy bankomat euronetu mam 4 km od domu
    > a PKO BP 150 metrów :-)

    No to tylko pogratulowac ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-11-08 11:26:31
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

> [...]
    >
    > Jakby doszlo do rzeczywistego polaczenia (tylko co i z czym laczyc? :-) to

    ok, ale ja na to patrzę od strony funcjonalności dla mnie - i to że PKO BP
    nie próbowało tego na siłę połączyć ze swoim systemem to tylko im można na
    plus zaliczyć ;-)

    a skoro dodali możliwość wypłat w największej sieci bankomatów w Polsce to
    nie marudźmy że to nie poprawiło ich oferty

    nie mówiąc o możliwości wpłaty w oddziałach na konto - to też się liczy -
    przypomnij sobie ile tu było dyskusji o tym jak kombinując można wpłacić za
    darmo pieniądze na konto w mBanku

    a tu nie musisz kombinować - odstoisz swoje w kolejce i masz :-)