  • 1. Data: 2002-11-08 08:18:19
    Temat: Lukas - konto firmowe?
    Od: s...@i...pl

    Czy ktos moze wie, czy Lukas w najblizszym czasie planuje wprowadzenie
    konta firmowego? Dzieki.

  • 2. Data: 2002-11-08 10:38:00
    Temat: Re: Lukas - konto firmowe?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy ktos moze wie, czy Lukas w najblizszym czasie planuje wprowadzenie
    > konta firmowego? Dzieki.

    To zalezy co to znaczy w najblizszym :) Ale z pewnoscia tak. Jak juz
    wprowadzaja oferte dla VIPow to pewnie kolejnym krokiem beda konta firmowe
    :)

  • 3. Data: 2002-11-08 12:07:59
    Od: s...@p...onet.pl

    > Czy ktos moze wie, czy Lukas w najblizszym czasie planuje wprowadzenie
    > konta firmowego? Dzieki.

    TAK, ale chyba nie wiadomo dokładnie kiedy. W optymistycznym wariancie
    prawdopodobnie w przyszłym roku.
    Na chwilę obecną firmy mogą zakładać lokaty negocjowane.

    Cześć

  • 4. Data: 2002-11-08 13:16:57
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > TAK, ale chyba nie wiadomo dokładnie kiedy. W optymistycznym wariancie
    > prawdopodobnie w przyszłym roku.
    > Na chwilę obecną firmy mogą zakładać lokaty negocjowane.

    Bardzo dziwi mnie ta ich polityka - wiadomo przecież, że dużo osób prowadzi
    swoje firmy i muszą mieć gdzieś konta, tymczasem Lukas świadomie
    z nich zrezygnował.
    Nie wiem czym zamierzają przyciągnąć ich do siebie i odebrać konkurencji
    bo przecież zmiana banku dla konta firmowego wiąże się z dodatkową
    biurokracją i koniecznością wypełniania kolejnych formularzy do US, ZUSu,
    zmianami druków firmowych itd. itp.
    IMHO musieliby wprowadzić jakieś rzeczywiście nowatorskie rozwiązania
    i ułatwienia aby zmotywować klientów do podjęcia takiego wysiłku - nie wiem
    czy w ogóle ktokolwiek u nich się nad tym zastanawia.

    Pix

  • 5. Data: 2002-11-08 16:19:02
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    s...@p...onet.pl wyznał(a):

    > TAK, ale chyba nie wiadomo dokładnie kiedy. W optymistycznym wariancie
    > prawdopodobnie w przyszłym roku.

    mnie by bardziej interesowało kiedy Lukas będzie online... ktoś wie?

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 6. Data: 2002-11-08 23:14:26
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Dawid Lorenz <e...@m...org> napisał(a):

    > mnie by bardziej interesowało kiedy Lukas będzie online... ktoś wie?

    Jeżeli będą chcieli wprowadzic konta dla prowadzących DG to obowiązkowo muszą
    sobie zafundować nowy serwer, i wprowadzić pełńa onlinowość bo nie wyobrażam
    sobie konta z takim odświeżaniem zawartości jak obecnie.

    Sark

  • 7. Data: 2002-11-08 23:23:48
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > sobie zafundować nowy serwer, i wprowadzić pełńa onlinowość bo nie wyobrażam
    > sobie konta z takim odświeżaniem zawartości jak obecnie.

    Witam,
    Nie jestem ekspertem komputerowym, ale tu nie chodzi o serwery...to przede
    wszystkim SOFTWARE. podejrzewam, że serwery mają niezłe.