  • 1. Data: 2002-11-08 06:44:37
    Temat: Czy ja nie umiem czytać czy Lukas Bank pisać?
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Czy z ulotki, na której jest napisane o eKoncie-pro, że

    a) jedyną opłatą, którą ponosi posiadacz jest 7 złotych miesięcznie
    b) posiadacz dostaje bezpłatną kartę Visa Classic

    można wywnioskować, że tylko wydanie tej karty jest bezpłatne, a już
    wznowienie - nie?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2002-11-08 07:28:03
    Temat: Re: Czy ja nie umiem czytać czy Lukas Bank pisać?
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    co racja to racja! jesli jest tak jak mowisz, to ja tez zle zrozumialem ich
    intencje!
    Tobi

  • 3. Data: 2002-11-08 08:21:20
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Pewnie jest tak wlasnie napisane, zeby zle ich zrozumiec, zalozyc konto a
    potem dopiero sie martwic o oplaty :-)

    Ppozdr- speedd