  • 11. Data: 2002-11-08 14:38:39
    Temat: Re: Super INTELIGO-PKO BP
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20021108094653.GA4973@diuna.pingwin.waw.pl...

> [...]
    Nie moge trafic na posta Amry ;) ale chyba nalezy mowic juz Citi Handlowy ;)
    na oddziale w Galerii Mokotow nazwa juz jest zmieniona ;)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-11-08 14:40:53
    Temat: Re: Re: Super INTELIGO-PKO BP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 08, 2002 at 03:38:39PM +0100, JaKi wrote:

    >Nie moge trafic na posta Amry ;) ale chyba nalezy mowic juz Citi Handlowy ;)
    >na oddziale w Galerii Mokotow nazwa juz jest zmieniona ;)

    Tak, szurum-burum robia juz wszedzie - pjo pisal to samo o Chalbinskiego.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-11-08 14:57:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Tak, szurum-burum robia juz wszedzie - pjo pisal to samo o Chalbinskiego.

    Mysle ze w GM zrobili to przed obchodami 5 rocznicy KK ;)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-11-08 14:59:42
    Temat: Re: Re: Re: Super INTELIGO-PKO BP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 08, 2002 at 03:57:37PM +0100, JaKi wrote:

    >Mysle ze w GM zrobili to przed obchodami 5 rocznicy KK ;)

    Ja tam nie jade - co tam wpadle to pjo spotkalem, juz sie boje ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-11-08 15:28:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ja tam nie jade - co tam wpadle to pjo spotkalem, juz sie boje ;-)

    He, he, he - adrenalinka jest potrzebna ;-D. W te dni to bedzie raj dla
    kieszonkowcow.. dobrze ze to rocznuca CH a nie innego banku wiec z
    ubezpieczeniem w razie czego nie bedzie problemow ;)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-11-08 18:20:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad"
    > Na dzis rano zlecilem przelew z e-Integrum do Inteligo (nowy nr) i o 11:05
    > już był
    > *** blad ***

    U mnie tez generalnie dziala poprawnie, choc ma 'wzloty i upadki' ;-P

  • 17. Data: 2002-11-08 18:22:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Obstawiałbym raczej na problemy przy przejęciu. I przypuszczam, ze po
    > pewnym czasie wszystko wróci do normy.
    > KJ

    A ja raczej obstawiam ponadnaturalna liczbe przelewow przychodzacych ;D

  • 18. Data: 2002-11-08 20:35:05
    Od: ren <r...@w...pl>

> [...]
    > już był
    > *** blad ***
    >
    > U mnie tez generalnie dziala poprawnie, choc ma 'wzloty i upadki' ;-P

    ale Wam to fajnie a mój pracowdawca zadzwonił że jego Volkswagen bank
    odmówił dokonania przelewu ze względu na nieprawidłowy nr (podałam stary
    - obowiazuje przecież do 04.2003r) - no i pieniędzy nie ma

  • 19. Data: 2002-11-08 22:45:54
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > ale Wam to fajnie a mój pracowdawca zadzwonił że jego Volkswagen bank
    > odmówił dokonania przelewu ze względu na nieprawidłowy nr (podałam stary
    > - obowiazuje przecież do 04.2003r) - no i pieniędzy nie ma

    Popatrz ale to ciekawa obserwacja w sumie

    wychodzi że generalnie banki "nowoczesne" i "internetowe" wykazały się
    nadgorliwością - lukas, vwbank

    a znowu tradycyjne wykazały się jak zwykle brakiem i nie ściągneły sobie
    aktualnych baz

    tak czy owak zmiany zawsze są kłopotliwe - trzeba przeczekać aż sie wieść o
    zmianach numeracji rozejdzie po całym systemie bankowym

  • 20. Data: 2002-11-08 22:53:26
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqheno$7nv$1@news2.tpi.pl, Paweł wrote:

    > Popatrz ale to ciekawa obserwacja w sumie
    >
    > wychodzi że generalnie banki "nowoczesne" i "internetowe" wykazały się
    > nadgorliwością - lukas, vwbank

    W uzupelnieniu: LGnet byl pierwszym z nadgorliwcow (ktorych mialem okazje
    sprawdzic - juz rano 1 listopada); Lukas sie spoznil o kilka dni.

    Natomiast mBank od 1 listopada wspieral nowe numery Inteligo, ale nie
    gardzil tez starymi - w tej sytuacji zachowal sie najlepiej.