  • 21. Data: 2002-11-09 11:40:08
    Temat: Re: Super INTELIGO-PKO BP
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czański" <t...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:aqfvje$hk$1@home.teta.com.pl...
> [...]
    |
    | Oczekiwanie na przelewy w INTELIGO będzie teraz trwało kilka dni, bo
    | większość z nich chyba idzie przez Seszele.
    |
    | Do listopada moje wszystkie przelewy z i do INTELIGO były realizowane w
    tym
    | samym dniu (zlecenie przed południem).
    | Teraz niestety nie. Kasa sobie teraz biega gdzieś po świecie, a
    konsultanci
    | INTELIGO zmienili zdanie i mówią, że mają na przelew 2 dni.
    | Gratuluję jeszcze raz. Niedługo będzie tak, że kasa będzie się ładnie
    | świeciła na koncie, ale dostępna będzie na drugi dzień.

    Dziwne wpłacam do 10.00 z VW bank polska na nowy numer rachunku w INTELIGO i
    o 15.00 mam pieniądze na koncie, robię tak praktycznie codziennie

  • 22. Data: 2002-11-09 13:00:33
    Temat: Re: Re: Super INTELIGO-PKO BP
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "ren" <r...@w...pl> napisał

    > ale Wam to fajnie a mój pracowdawca zadzwonił że jego Volkswagen bank
    > odmówił dokonania przelewu ze względu na nieprawidłowy nr (podałam stary
    > - obowiazuje przecież do 04.2003r) - no i pieniędzy nie ma

    Ja przypuszczalem, ze tak to wlasnie bedzie i dlatego wszedzie pozmienialem
    na nowy numer (rozliczeniowy). Nawet z citi dziala -podajac nawet: PKOBP
    centrum obslugi inteligo, AL.ARMII LUDOWEJ 26 !!