    From: "Czański" <t...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Super INTELIGO-PKO BP
    Date: Fri, 8 Nov 2002 10:19:42 +0100

    Witam !
    Chciałem pogratulować klientom, połączenia się dotychczas bezproblemowego
    konta INTELIGO ze wspaniałym nowoczesnym bankiem PKO BP :)

    Oczekiwanie na przelewy w INTELIGO będzie teraz trwało kilka dni, bo
    większość z nich chyba idzie przez Seszele.

    Do listopada moje wszystkie przelewy z i do INTELIGO były realizowane w tym
    samym dniu (zlecenie przed południem).
    Teraz niestety nie. Kasa sobie teraz biega gdzieś po świecie, a konsultanci
    INTELIGO zmienili zdanie i mówią, że mają na przelew 2 dni.
    Gratuluję jeszcze raz. Niedługo będzie tak, że kasa będzie się ładnie
    świeciła na koncie, ale dostępna będzie na drugi dzień.

    Czański