    From: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Super INTELIGO-PKO BP
    Date: Fri, 8 Nov 2002 10:44:56 +0100

    przesadzasz - faktem jest że są pewne problemy - sam pisałem że miałem już
    przypadek Urzędu Pocztowego który do mnie dzwonił bo nie zgadzał mu się nowy
    numer konta Inteligo

    wg. mnie przez pierwsze kilka dni Inteligo księgowało też przychodzące
    przelewy dopiero koło 18 - tej - niezależnie od tego z którą sesją
    przychodziły

    ale to sa drobiazgi - dajmy im trochę czasu - takie połączenie to nie jest
    prosta sprawa - przypomnij sobie co sie działo po połączeniu Handlobanku z
    Citi - przez 2 tygodnie nic nie działało

    jak dla mnie wzrost funkcjonalności Inteligo jest w tym momencie tak duży że
    zasługują przynajmniej na to, żeby trochę poczekać i zobaczyć co z tego
    wyjdzie.
    Tym bardziej że nic strasznego się jeszcze nie dzieje

    ps. póki co wysyłki realizuję na wszelki wypadek ze starym numerem konta
    Inteligo :-)