  • 61. Data: 2005-09-10 20:52:00
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ponownie zapytam: o czym my - do jasnej choinki - rozmawiamy?

    Ba! Żebym to ja wiedział :)))

    Dyskusja zeszła w stronę tematów utopijnych

    > O jakiej
    > procedurze? I jakim problemem jest ewentualne wysyłanie hasła na
    > zagramaniczny numer komórkowy?

    Nie ma problemu?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 62. Data: 2005-09-10 21:01:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie ma problemu?

    No a niby jaki ma być?

  • 63. Data: 2005-09-10 21:05:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Na przykład. O jakich zabezpieczeniach piszesz? W końcu to hasła
    > *jednorazowe*

    O jakichkolwiek. Takiego SMSa trzeba wysłać jawnym tekstem, przez
    nieznane serwery, do niekomercyjnej bramki Plusa, bez żadnej gwarancji,
    że jutro będzie działać, że SMS dojdzie, bez żadnej umowy, bez niczego.
    Ponownie przypominam o limitach, chociażby one uniemożliwiają poważne
    myślenie o tej opcji. Przypominam o regulaminie bramki.

    Ja naprawdę nie wiem, czy Ty sobie ze mnie jaja robisz, czy poważnie
    wyobrażasz sobie taką oto funkcjonalność...

  • 64. Data: 2005-09-10 21:06:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    August napisał(a):

    > To pewnie pięknie można męczyć ludzi poprzez
    > * * * * * mail 6...@t...plusgsm.pl
    > w cronie na darmowych shellach :-)

    Nie można za sprawą "inteligentnych" limitów. Poza tym łatwo abonent
    może wyłączyć możliwość wysyłania SMSów z tejże bramki.

  • 65. Data: 2005-09-10 21:16:19
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > O jakichkolwiek. Takiego SMSa trzeba wysłać jawnym tekstem, przez
    > nieznane serwery, do niekomercyjnej bramki Plusa, bez żadnej gwarancji,
    > że jutro będzie działać, że SMS dojdzie, bez żadnej umowy, bez niczego.

    Aaa...chodzi Ci o pewność dostarczenia kodu? No tak. Tutaj masz rację.
    Musiałaby by to być jakaś bramka, którą stworzą wszystkie banki i wszystkie
    banki by z niej korzystały

    > Ponownie przypominam o limitach, chociażby one uniemożliwiają poważne
    > myślenie o tej opcji. Przypominam o regulaminie bramki.

    Racja

    > Ja naprawdę nie wiem, czy Ty sobie ze mnie jaja robisz, czy poważnie
    > wyobrażasz sobie taką oto funkcjonalność...

    Wyobrażam sobie taką funkcjonalność po małych korektach o których
    wspomniałem wcześniej

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 66. Data: 2005-09-10 21:17:12
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > No a niby jaki ma być?

    Żaden. Ten pytajnik na końcu pojawił się przez pomyłkę. Sorry

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 67. Data: 2005-09-11 06:52:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Aaa...chodzi Ci o pewność dostarczenia kodu? No tak. Tutaj masz rację.
    > Musiałaby by to być jakaś bramka, którą stworzą wszystkie banki i wszystkie
    > banki by z niej korzystały

    No i zaczynasz powoli gadać z sensem. Tylko, że do tego typu zadań służą
    zupełnie inne rozwiązania, a nie jakieś dziwne "bramki", np.
    bezspośrednie połączenie z SMSC operatora.

  • 68. Data: 2005-09-11 07:38:27
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Rafał Krupiński napisał(a):

    > mogą być szyfrowane RSA
    > albo można wysyłać tylko sumy MD5

    ale co to zmieni?

    --
    Konrad

  • 69. Data: 2005-09-11 14:24:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...wytnij.info> wrote:

    > Smiley do Zurychu nie dotarł? :-P

    Teraz juz widzisz, ze to nie byl zart :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 70. Data: 2005-09-11 14:26:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Skali bramki? :)

    No SMSC Polkomtela jest na pewno... 'spore'.

    Chcialem napisac, ze raczysz chyba zartowac, ale to juz Ci inni napisali :)

    --
    Przemysław Maciuszko