  • 21. Data: 2004-04-07 02:55:29
    Temat: Re: Srednia ilosc transakcji dla KK?
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Hmm... tak czytam i czytam o tej liczbie miesięcznych transakcji i
    wychodzi
    > mi, że albo wszyscy tu nic tylko latają na zakupy, albo kupują na kartę
    > przysłowiowy studencki kefir z bułką, żeby mieć satysfkację z jej
    użycia...
    > :-)

    Eee ... studenckie zycie to juz mam za soba, a za takie drobiazgi jak kefir
    płacę dotowizna.

    > 30,40,50 transakcji na kartę miesięcznie.... ludzie... nic tylko biegacie
    po
    > mieście i patrzycie gdzie by tu te wasze karty użyć :-)))

    Moim zdaniem to wcale nie jest tak duzo.
    Wszystko zalezy od tego gdzie mieszkasz, jaki tryb zycia prowadzisz, no i od
    poziomu dochodów zapewne tez. Jesli chodzi o miejsca transakcji - u mnie
    wyglada to tak:
    - tankowanie: przynajmniej 2 razy/tydzien
    - myjnia: przynajmniej 2 razy/miesiac
    - duze zakupy spozywcze: przynajmniej 1 raz/tydzien (a ze w marketach sa
    galerie handlowe, wiec zwykle cos sie tam jeszcze 'wyhaczy' ;)
    - czesto jadam 'na miescie', wiec jakies knajpki / restauracje tak srednio
    3 - 4 tygodniowo
    - od czasu do czasu jakies plyty, knizki (glownie przez net)
    - no i ciuchy .... pełen haos ..... czasem wiele transakcji w krotkim
    okresie, potem dlugo nic ....
    No i jakos tak sie uzbiera. Jednak to i tak pikus; jakis czas temu widzialem
    wyciag znajomego i az mi szczeka opadla ... bite 4 stroniczki transakcji :)
    Spytalem go jak to zrobil, ale on sie tylko usmiechnal i lypnal oczami w
    kierunku lepszej polowy :D

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 22. Data: 2004-04-07 05:35:55
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl>:

    > Z limitu wykorzystałem max. 1/7,
    > widocznie jakiś nietypowy jestem ;-)

    Eee, mam podobnie :)

    --
    Robert

  • 23. Data: 2004-04-07 07:29:35
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Za mało choruję, by nabić opreacji,

    Eeee, ja tam jakies witaminki, leki antyalerigczne i takie glupoty
    kupuje, chyba ze cos dla domownikow jeszcze :-)

    > a mając 15m do apteki bez terminala nie polecę 1,5km żeby płacić kartą,
    > to byłoby już zboczenie ;-)

    Byłoby :-))

    > Spożywcze też pod domem, w dodatku tańsze niż te dalej z kartami,
    > a pieczywo z hiper- się nie umywa do piekarni za rogiem,

    W piekarni zawsze cash :-)

    > w Makro też kartą nie zapłacę.

    Przestalem ostatnio tam kupowac bo ceny robia sie coraz mniej
    atrakcyjne - za mala roznica zeby uzywac potem ten szampon
    przez pol roku bo musialem kupic kilka sztuk :-)

    > A mi to się jakoś kłóci z tą świadomością ...

    Hm... co innego byc swiadomym a co innego nakupowac i potem
    nie miec dochodow, zeby wszystko splacic :-)

    > Z limitu wykorzystałem max. 1/7,
    > widocznie jakiś nietypowy jestem ;-)

    No :-)
    Ja tam non stop mam wszystko pod limity :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 24. Data: 2004-04-07 08:21:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mi wychodzi miesięcznie 5-6, nic wiecej,
    > więc z równie wielkim zdziwieniem traktuje opowieści
    > o dziesiątkach transakcji miesięcznie.

    Nie zeby codziennie, ale zaplacic karta mozna tez za wywolanie zdjec,
    wypozyczenie kaset/plyt, fryzjera, prezenty na swieta, urlop, PKP, oplacenie
    rachunkow, doładowanie pre-paid'ow, rezerwacja hotelu, zakupy wysyłkowe i
    20-30 transakcji spokojnie wyjdzie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    (gościnnie)

  • 25. Data: 2004-04-07 08:21:19
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

  • 26. Data: 2004-04-07 08:57:09
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > Mi wychodzi miesięcznie 5-6, nic wiecej,
    > więc z równie wielkim zdziwieniem traktuje opowieści
    > o dziesiątkach transakcji miesięcznie.
    > Nie każdy mieszka pod hipermarketem, a statystyczny spożywczy
    > chyba wciąż jest wyposażony zaledwie w ułamek terminala ;-)
    > Weź jeszcze pod uwagę jaka część ludności mieszka poza granicami
    > wielkich miast.
    > Dla mie ta średnia nie jest wcale dziwna.

    Ja jestem aktywnym użytkownikiem kart. Na jednej karcie mam od stycznia do
    marca 75 transakcji bezgotówkowych, na drugiej 32 transakcje. Daje to 36
    transakcji na dwie karty. Prawie zawsze wybieram sklepy, gdzie przyjmują
    kartę. Jest to kwetsia, w którą ulicę skręcić po drodze. Jednak płacę kartą
    tylko powyżej 30 PLN. Zatem jest potencjał na więcej transakcji, ale szkoda
    mi wtedy czasu.
    Dodam, że ZAWSZE spłacam karty w terminie bezodsetkowym i taraktuję karty
    jako darmowy kredyt na 3-6 tygodni.

    rsa127

  • 27. Data: 2004-04-07 23:22:12
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > Dodam, że ZAWSZE spłacam karty w terminie bezodsetkowym i taraktuję karty
    > jako darmowy kredyt na 3-6 tygodni.

    Szczesciarz :)

    Pozdr,
    Leo