  • 1. Data: 2004-04-04 17:53:14
    Temat: Srednia ilosc transakcji dla KK?
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Wlasnie trafilem na mBankowa reklame zlotych rybek z takim
    oto info:

    http://mbank.netpr.pl/notatka_15859.html

    "[...] Przeciętna Złota Rybka dokonuje 84 transakcji
    bezgotówkowych rocznie, czyli o 44 więcej niż posiadaczy
    kart kredytowych innych banków."

    Wychodzilo by wiec, ze przecietny uzytkownik KK (podkreslam
    - KK a nie standardowo wydawanej debetowki !!) wykonuje swoja
    karta jedynie 3-4 operacje miesiecznie!

    Az mi sie nie chce wierzyc, ze faktycznie moze to byc tak
    malo biorac pod uwage, ze mimo obecnych akcji promocyjnych
    zwiazanych z wpychaniem kart komu popadnie, gros klientow
    to jednak swiadomi uzytkownicy, ktorzy stosuja KK to
    transakcji bezgotowkowych.

    Sam wykonuje srednio 20-25 transackji za pomoca VC+AmEx,
    nie liczac wakacji kiedy spokojnie bywa i 50 transakcji.

    Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    w necie? Sa gdzies dostepne dane jak to faktycznie wyglada?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@k...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2004-04-04 18:06:37
    Temat: Re: Srednia ilosc transakcji dla KK?
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Wilczek wrote:

    > Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    > w necie? Sa gdzies dostepne dane jak to faktycznie wyglada?

    Średnio 30-40 transakcji miesięcznie.

    Marek

  • 3. Data: 2004-04-04 18:20:23
    Od: sirland <s...@g...pl>

    ciach
    > Wychodzilo by wiec, ze przecietny uzytkownik KK (podkreslam
    > - KK a nie standardowo wydawanej debetowki !!) wykonuje swoja
    > karta jedynie 3-4 operacje miesiecznie!
    ciach (...)

    > Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    > w necie? Sa gdzies dostepne dane jak to faktycznie wyglada?

    ja mam debetówkę, srednio 10 operacji miesięcznie, ale ja nie mam co
    wydawać:/
    -=Pozdrowionka=-

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 4. Data: 2004-04-04 18:30:31
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4pi20$d3t$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

> [...]

    > Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    > w necie? Sa gdzies dostepne dane jak to faktycznie wyglada?

    Wlasnie ze 3-4 na kazda KK.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-04-04 19:08:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 4 Apr 2004 19:53:14 +0200, w <c4pi20$d3t$1@korweta.task.gda.pl>, "Wilczek"
    <w...@k...pl> napisał(-a):

    > Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    > w necie? Sa gdzies dostepne dane jak to faktycznie wyglada?

    Kiedyś miałem z 10 miesięcznie, teraz to nawet na 3-4 się nie uzbiera.

    Gotówka jednak rządzi i może zdecydowanie więcej :)

  • 6. Data: 2004-04-04 19:10:13
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Sam wykonuje srednio 20-25 transackji za pomoca VC+AmEx,
    > nie liczac wakacji kiedy spokojnie bywa i 50 transakcji.

    tez mi sie wydaje to troche dziwne zeby ludzie tam malo placili swoimi KK
    (nie mowie o debetowych), w koncu po cos biora te kredytowki
    ja mam okolo 17-30 transakcji m-c

    pozdro
    SirmarK

  • 7. Data: 2004-04-04 20:29:57
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    To ja trochę powyżej średniej.
    Max 17 w miesiącu, ale raz mi się zdarzyły tylko 3 w ciągu miesiąca.
    Myślę, że moja średnia to ok 8. Raczej nie zdarza mi się płacić KK za
    bułki, gazete, itp. ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 8. Data: 2004-04-05 06:56:18
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]

    > "[...] Przeciętna Złota Rybka dokonuje 84 transakcji
    > bezgotówkowych rocznie, czyli o 44 więcej niż posiadaczy

    Faktycznie dziwne. Może wypłacają gotówkę, albo robia parę transakcji a później
    je spłacaja.... ?

    > Wychodzilo by wiec, ze przecietny uzytkownik KK (podkreslam
    > - KK a nie standardowo wydawanej debetowki !!) wykonuje swoja
    > karta jedynie 3-4 operacje miesiecznie!

    Pewnie przyznane limity sa tak male ze na wiecej nie pozwalaja ;))

    > Sam wykonuje srednio 20-25 transackji za pomoca VC+AmEx,
    > nie liczac wakacji kiedy spokojnie bywa i 50 transakcji.

    Ale my nie jestesmy statystycznymi klientami ;)

  • 9. Data: 2004-04-05 07:55:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 4 Apr 2004 19:53:14 +0200, "Wilczek" <w...@k...pl> wrote:

    >Wychodzilo by wiec, ze przecietny uzytkownik KK (podkreslam
    >- KK a nie standardowo wydawanej debetowki !!) wykonuje swoja
    >karta jedynie 3-4 operacje miesiecznie!

    No to ja jestem ponadprzeciętny ;)

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2004-04-05 15:33:06
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Wlasnie ze 3-4 na kazda KK.

    A ile masz kart - dwie czy trzy bo nie pamietam :-) ?
    Tak czy owak to jakos malo mimo wszystko :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl