  • 1. Data: 2004-04-04 16:00:56
    Temat: Średnia płaca netto
    Od: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl>

    Mam prośbę, pytanie. Może ktoś wie gdzie znajdę dane o średniej płacy w
    gospodarce narodowej ale netto (GUS podaje brutto)?

  • 2. Data: 2004-04-04 17:55:22
    Temat: Re: Średnia płaca netto
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Przelicz sobie - np. tutaj http://www.pracuj.pl/doc2.cm?id=3891

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-04-04 17:57:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 4 Apr 2004 18:00:56 +0200, "Krasnal z Krakowa"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam prośbę, pytanie. Może ktoś wie gdzie znajdę dane o średniej płacy w
    >gospodarce narodowej ale netto (GUS podaje brutto)?

    odejmij PIT i ZUS, uwzględnij odpowiednie koszty uzyskania przychodu -
    i już będzie netto :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-04-04 18:32:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    s...@4...com,
    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>:

    > odejmij PIT i ZUS, uwzględnij odpowiednie koszty uzyskania przychodu -
    > i już będzie netto :-)

    A, ze sie podepne, jaka to jest średnia płaca?

    Szukalem kiedys odpowiedzi na to - na prozno.

    Jesli arytmetyczna (tak sadze), to czy mozna gdzies znalezc mediane?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-04-04 19:02:34
    Od: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl>

    > Przelicz sobie - np. tutaj http://www.pracuj.pl/doc2.cm?id=3891

    Dziękuję, przeliczyłem

  • 6. Data: 2004-04-04 19:03:46
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c4pkbq$4ie$1@opal.icpnet.pl...

    > A, ze sie podepne, jaka to jest średnia płaca?
    >
    > Szukalem kiedys odpowiedzi na to - na prozno.
    >
    > Jesli arytmetyczna (tak sadze), to czy mozna gdzies znalezc mediane?

    GUS podaje i srednia arytmetyczna i mediane. Ale wlasnie mediane bardziej
    eksponuje. srednia arytmetyczna podaje tylko sporadycznie

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 7. Data: 2004-04-04 19:57:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4pm6l$9fc$...@n...onet.pl,
    Jacek Maliszewski <j...@e...com>:
> [...]
    >
    > GUS podaje i srednia arytmetyczna i mediane. Ale wlasnie mediane
    > bardziej eksponuje. srednia arytmetyczna podaje tylko sporadycznie

    Aha, czyli to:
    http://www.stat.gov.pl/serwis/mwynagr.htm
    to jest mediana?

    A gdzie mozna znalezc jakas srednia arytmetyczna dla ktoregos roku dla
    porownania?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-04-04 20:29:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 4 Apr 2004 20:32:19 +0200, "RobertSA"
    <u...@o...pl> wrote:

    >A, ze sie podepne, jaka to jest średnia płaca?
    >
    >Szukalem kiedys odpowiedzi na to - na prozno.

    GUS zapytaj jak liczą. Ja to tylko słyszałem, że są małe kłamstwa,
    duże kłamstwa i statystyka :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-04-04 20:39:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> writes:

    > Aha, czyli to:
    > http://www.stat.gov.pl/serwis/mwynagr.htm
    > to jest mediana?

    Jakos niewydajemisie.

    MJ

  • 10. Data: 2004-04-04 20:42:34
    Temat: Re: ?rednia płaca netto
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > GUS zapytaj jak liczą. Ja to tylko słyszałem, że są małe kłamstwa,
    > duże kłamstwa i statystyka :-)

    Statystyka jest statystyka - czyli dziedzina matematyki, i nic poza tym.
    Problem w tym, ze niektorzy nie potrafia zinterpretowac danych
    statystycznych.