    From: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Srednia ilosc transakcji dla KK?
    Date: Wed, 7 Apr 2004 10:57:09 +0200

    > Mi wychodzi miesięcznie 5-6, nic wiecej,
    > więc z równie wielkim zdziwieniem traktuje opowieści
    > o dziesiątkach transakcji miesięcznie.
    > Nie każdy mieszka pod hipermarketem, a statystyczny spożywczy
    > chyba wciąż jest wyposażony zaledwie w ułamek terminala ;-)
    > Weź jeszcze pod uwagę jaka część ludności mieszka poza granicami
    > wielkich miast.
    > Dla mie ta średnia nie jest wcale dziwna.

    Ja jestem aktywnym użytkownikiem kart. Na jednej karcie mam od stycznia do
    marca 75 transakcji bezgotówkowych, na drugiej 32 transakcje. Daje to 36
    transakcji na dwie karty. Prawie zawsze wybieram sklepy, gdzie przyjmują
    kartę. Jest to kwetsia, w którą ulicę skręcić po drodze. Jednak płacę kartą
    tylko powyżej 30 PLN. Zatem jest potencjał na więcej transakcji, ale szkoda
    mi wtedy czasu.
    Dodam, że ZAWSZE spłacam karty w terminie bezodsetkowym i taraktuję karty
    jako darmowy kredyt na 3-6 tygodni.

    rsa127