  • 1. Data: 2004-04-04 13:04:31
    Temat: Re: Krajowy Rejest Długów, BIG
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Zbyszek wrote:

    > Witam,
    > mam pytanko czy istnieja na swiecie podobne rozwiazania do naszego Krajowego
    > Rejestru Dlugow???
    > Jesli tak to w jakich panstawch i jak sie nazywaja.

    Największe biura informacji kredytowej - Equifax, Experian, TransUnion.

    Experian działa w wielu państwach, np. w Irlandii, Francji, UK,
    Niemczech, USA - http://www.experian.com/about.html

    Podobnie Equifax oraz TransUnion - USA, Canada, UK, etc.

    --
    luzyta

  • 2. Data: 2004-04-04 13:11:40
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Inne -
    Union Professionnelle du Credit - Belgia
    UC AB - Szwecja
    SCHUFA - Niemcy

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-04-04 13:14:50
    Temat: Krajowy Rejest Długów, BIG
    Od: "Zbyszek" <z...@i...pl>

    Witam,
    mam pytanko czy istnieja na swiecie podobne rozwiazania do naszego Krajowego
    Rejestru Dlugow???
    Jesli tak to w jakich panstawch i jak sie nazywaja.

    Zbyszek

  • 4. Data: 2004-04-04 15:10:54
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Zbyszek wygrazmolil(a):

    > Witam,
    > mam pytanko czy istnieja na swiecie podobne rozwiazania do naszego Krajowego
    > Rejestru Dlugow???
    > Jesli tak to w jakich panstawch i jak sie nazywaja.

    Oczywiscie ze tak, w polsce sie to dopiero rozwija, i na zachodzie maja
    przechlapane, gdyz sprawdza sie rowniez przyszlych pracownikow, glupie
    podejscie: "jak ktos kto nie radzi sobie z wlasnym domowym budzetem moze
    dbac o interesy mojej firmy".

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 5. Data: 2004-04-04 16:20:52
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    I jeszcze grupa InFoScore z siedzibą w Baden-Baden w Niemczech,
    działająca w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Irlandii i Francji, a także
    w Polsce.
    InFoScore dostarcza swoim klientom info na temat wypłacalności i
    wiarygodności finansowej potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-04-05 10:17:36
    Od: "Marianek Z" <m...@R...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Krajowego
    > Rejestru Dlugow???
    > Jesli tak to w jakich panstawch i jak sie nazywaja.

    Dun & Bradstreet - W. Brytania na przykład.

    MZ

  • 7. Data: 2004-04-07 14:28:45
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    > Dun & Bradstreet - W. Brytania na przykład.
    >
    > MZ

    Dun & Bradstreet jest generalnie wywiadownią gospodarczą i chyba ma biuro
    również w Polsce