  • 11. Data: 2004-04-05 15:34:36
    Temat: Re: Srednia ilosc transakcji dla KK?
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > To ja trochę powyżej średniej.
    > Max 17 w miesiącu, ale raz mi się zdarzyły tylko 3 w ciągu miesiąca.
    > Myślę, że moja średnia to ok 8. Raczej nie zdarza mi się płacić KK za
    > bułki, gazete, itp. ;).

    Mnie tez nie ale np. w aptece potrafie zaplacic jednocyfrowa
    kwote karta zwlaszcza jak trafie do takiej, gdzie marze wyraznie
    mi sie nie podobaja :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2004-04-05 15:35:37
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ale my nie jestesmy statystycznymi klientami ;)

    Jasne, ale jednak KK nie jest "statystycznym produktem"
    i sadzilem, ze jezeli ktos nie placi duzo bezgotowkowo
    to po prostu jej nie posiada.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 13. Data: 2004-04-05 17:13:18
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4rubu$j7h$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

    > A ile masz kart - dwie czy trzy bo nie pamietam :-) ?

    2, ale wiekszosc zakupow jest dla calej rodziny, to licze wszystkie i dziele
    na 3

    > Tak czy owak to jakos malo mimo wszystko :-)

    Zakupy sie jakoś tak kumuluja. Drobne zakupy za gotówke.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-04-05 23:18:12
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Wychodzilo by wiec, ze przecietny uzytkownik KK (podkreslam
    > - KK a nie standardowo wydawanej debetowki !!) wykonuje swoja
    > karta jedynie 3-4 operacje miesiecznie!
    >
    > Az mi sie nie chce wierzyc, ze faktycznie moze to byc tak
    > malo biorac pod uwage, ze mimo obecnych akcji promocyjnych
    > zwiazanych z wpychaniem kart komu popadnie, ...

    No wiesz, samo 'wcisniecie' KK klientowi wcale nie musi skutkowac jej
    uzytkowaniem ....Poza tym jak taki 'zielony' klient dopadnie 'sciany', to
    potem juz tylko splaca i splaca :-)

    > gros klientow
    > to jednak swiadomi uzytkownicy, ktorzy stosuja KK to
    > transakcji bezgotowkowych.
    > Sam wykonuje srednio 20-25 transackji za pomoca VC+AmEx,
    > nie liczac wakacji kiedy spokojnie bywa i 50 transakcji.
    >
    > Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    > w necie?

    Hmm .... wydaje sie to byc mozliwe, sam wykonuje miesiecznie 30-50
    transakcji bezgotowkowych, a mam 2 KK (do niedawna 4). Gdyby odpowiednio to
    podzielic - zadna rewelacja. Zwazywszy na fakt, ze spora grupa uzytkownikow
    KK ma niskie limity (niekiedy tak zatrwazajaco niskie, ze stawiajace pod
    znakiem zapytania sensownosc calej zabawy) i jednoczesnie wpada w
    zadluzenie, to potem juz tylko obsluguje dlug i nowych transakcji nie
    wykonuje .....

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 15. Data: 2004-04-06 10:12:20
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > Hmm .... wydaje sie to byc mozliwe, sam wykonuje miesiecznie 30-50
    > transakcji bezgotowkowych, a mam 2 KK (do niedawna 4). Gdyby odpowiednio

    Hmm... tak czytam i czytam o tej liczbie miesięcznych transakcji i wychodzi
    mi, że albo wszyscy tu nic tylko latają na zakupy, albo kupują na kartę
    przysłowiowy studencki kefir z bułką, żeby mieć satysfkację z jej użycia...
    :-)

    30,40,50 transakcji na kartę miesięcznie.... ludzie... nic tylko biegacie po
    mieście i patrzycie gdzie by tu te wasze karty użyć :-)))

    Pozdr,
    PMZ

  • 16. Data: 2004-04-06 10:14:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 30,40,50 transakcji na kartę miesięcznie.... ludzie... nic tylko biegacie
    po
    > mieście i patrzycie gdzie by tu te wasze karty użyć :-)))

    Eeee tam od razu "biegamy". Ja robię tak ok. 30 transakcji miesięcznie. W to
    wchodzi "spożywka", płyty, książki, jakiś ciuch od czasu do czasu. No i tak
    się zbiera ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-04-06 12:25:24
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

> [...]
    >
    > Eeee tam od razu "biegamy". Ja robię tak ok. 30 transakcji miesięcznie. W
    > wchodzi "spożywka", płyty, książki, jakiś ciuch od czasu do czasu. No i

    No tak, trzeba uwzględnić różne modele robienia zakupów. Ja spożywkę robię
    hurtowo około 3 razy w miesiącu + dwa razy w m-cu tankowanie. Od muzyki i
    innych mediów mam Kaazę lub eMule'a, a ciuchy leżą poza zakresem moich
    zainteresowań :-) Więc karty mam niewyślizgane ;-)

    Pozdr,
    PMZ

  • 18. Data: 2004-04-06 17:51:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Sam wykonuje srednio 20-25 transackji za pomoca VC+AmEx,
    > nie liczac wakacji kiedy spokojnie bywa i 50 transakcji.
    Rany!
    To Ty wakacje spędzasz w sklepach???;-)))

    > Ile razy uzywacie Waszych kart, wliczajac w to transkacje
    > w necie? Sa gdzies dostepne dane jak to faktycznie wyglada?

    Te w necie to są MZ nadal statystycznie nieistotne,

    Mi wychodzi miesięcznie 5-6, nic wiecej,
    więc z równie wielkim zdziwieniem traktuje opowieści
    o dziesiątkach transakcji miesięcznie.
    Nie każdy mieszka pod hipermarketem, a statystyczny spożywczy
    chyba wciąż jest wyposażony zaledwie w ułamek terminala ;-)
    Weź jeszcze pod uwagę jaka część ludności mieszka poza granicami
    wielkich miast.
    Dla mie ta średnia nie jest wcale dziwna.

    --
    pzdr, St.

  • 19. Data: 2004-04-06 21:48:22
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Rany!
    > To Ty wakacje spędzasz w sklepach???;-)))

    Nie, najczesciej planuje wyprawe we wlasnym zakresie i
    poruszam sie wlasnym srodkiem lokomocji co oznacza najczesciej
    wizyte na stacji benzynowej, w spozywczaku i na polu campingowym
    raz dziennie :-) Do tego jakies oplaty za autostrady/tunele/
    promy i robi sie nieraz po 5 transakcji na dzien :-)

    > Te w necie to są MZ nadal statystycznie nieistotne,

    Racja.

    > Nie każdy mieszka pod hipermarketem, a statystyczny spożywczy
    > chyba wciąż jest wyposażony zaledwie w ułamek terminala ;-)

    Akurat moj pod domem jest, apteki sa trzy do wybieram ta gdzie
    honoruja karty :-)

    > Weź jeszcze pod uwagę jaka część ludności mieszka poza granicami
    > wielkich miast.
    > Dla mie ta średnia nie jest wcale dziwna.

    Ale nie mowimy o transakcjach kartowych ogolnie ale o wykorzystaniu
    _kredytowki_ czyli karty, o ktora najczesciej trzeba sie samemu
    postarac (a wiec byc swiadomym co to), spelnic okreslone wymagania
    itd.

    Przekonuje mnie nastomiast hipoteza valeta, ze mozliwe iz wielu
    uzytkownikow wykorzstuje limit na maxa a potem ledwo splaca
    odsetki nie majac juz srodkow na dalsze zakupy.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 20. Data: 2004-04-06 22:49:45
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Akurat moj pod domem jest, apteki sa trzy do wybieram ta gdzie
    > honoruja karty :-)
    Za mało choruję, by nabić opreacji,
    a mając 15m do apteki bez terminala nie polecę 1,5km żeby płacić kartą,
    to byłoby już zboczenie ;-)
    Spożywcze też pod domem, w dodatku tańsze niż te dalej z kartami,
    a pieczywo z hiper- się nie umywa do piekarni za rogiem,
    w Makro też kartą nie zapłacę.

> [...]
    > _kredytowki_ czyli karty, o ktora najczesciej trzeba sie samemu
    > postarac (a wiec byc swiadomym co to), spelnic okreslone wymagania
    eee, dawali darmo, to wziąłem rybkę ;-)

    > Przekonuje mnie nastomiast hipoteza valeta, ze mozliwe iz wielu
    > uzytkownikow wykorzstuje limit na maxa a potem ledwo splaca
    > odsetki nie majac juz srodkow na dalsze zakupy.
    A mi to się jakoś kłóci z tą świadomością ...
    Z limitu wykorzystałem max. 1/7,
    widocznie jakiś nietypowy jestem ;-)

    --
    pzdr, St.