  • 11. Data: 2002-03-24 15:42:13
    Temat: Re: Spis prefixów banków
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze t...@p...onet.pl:

    > Kir podaje numery rozliczeniowe. Tylko są trochę ukryte
    > (http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f5
    50dc12568ce002cbadf
    > /beb10f9d 8d39e182c1256a4800348b12?OpenDocument)
    > Lista jest co dwa tygodnie aktualizowana. Dostępna to stan na
    > 18/03/02.

    Dzięki, już sobie ściągnąłem, niestety ta baza nie rozwiązuje podanego
    przykładu numeru 10901463 który należy do 1 o/poznań, ale pod którym to
    numerem działają 4 filie w Poznaniu. Szkoda że podobnej bazy nie publikuje
    hoga, tam jest to wszystko zawarte. Ale cóż - jak isę nie ma co się lubi...
    W każdym razie dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.