  • 1. Data: 2002-03-21 16:28:44
    Temat: Z jakim Bankiem najlepiej wynegocjowac % ?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    WItam!

    Mam pytanie! Mam np do dyspozycji 100 000 i chialbym je jakos ulokowac na
    ktorym z kont w jakims banku. W jakim jest najlepiej, gdzie sa dosyc
    elatyczni jesli chodzi o oprocentowanie i czy w ogole ta kwota nadaje sie
    do indywidualnego podejsca do klienta?

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2002-03-21 16:49:22
    Temat: Re: Z jakim Bankiem najlepiej wynegocjowac % ?
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:
> [...]
    > ktorym z kont w jakims banku. W jakim jest najlepiej, gdzie sa dosyc
    > elatyczni jesli chodzi o oprocentowanie i czy w ogole ta kwota nadaje sie

    Nieco mało....

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-03-21 18:14:21
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

> [...]
    > ktorym z kont w jakims banku. W jakim jest najlepiej, gdzie sa dosyc
    > elatyczni jesli chodzi o oprocentowanie i czy w ogole ta kwota nadaje sie

    Zwykle tak - np. PBK miał negocjowane lokaty od 500000. Pekao SA też.
    Citibank chyba dopiero od 200000. Trzeba popytać w oddziałach.
    Co rozumiesz przez indywidualne? "Negocjowalność" polega na tym, że mówią ci
    ile w danym dniu dadzą %% przy danej kwocie i terminie. O żadnych
    negocjacjach
    nie ma mowy - dostają tabelkę z centrali i już. Lokata jest zwykle
    jednorazowa
    i nie podlega przedłużeniu.
    A nie kupiłbyś bonów? Np. 52-tygodniowe dawały ostatnio 9,666% w skali roku
    (i masz gwarancję stałej stopy, to działa jak lokata z dyskontem). Koszt
    prowadzenia
    rachunku bonów i operacji wyniesie cię jakieś 150-200 zł na rok.
    Zobacz http://www.mofnet.gov.pl/cgi-bin/news/show_news.pl?n
    ews_id=378

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-03-21 18:40:48
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a7d7ta$c41$1@news.tpi.pl>, Bogdan wrote:
    > Zobacz http://www.mofnet.gov.pl/cgi-bin/news/show_news.pl?n
    ews_id=378
    > Bogdan

    Dzieki!

  • 5. Data: 2002-03-21 20:22:45
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Daj spokoj z negocjacjami. Dla takiej kwoty ciekawe % daje VWbank.
    www.vwbankdirect.pl dla kwoty >100 000 efektywnie 9.71% (dla calosci, anie
    powyzej 100 000)

    MichalL