  • 1. Data: 2002-03-21 15:08:18
    Temat: LG petro bank? ktos korzysta
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Przegladajac oferte bankow z kontami internetowymi natrafilem na odpowiadajaca
    mi oferte banku LGPetro Bank - konto internetowe
    kierowalem sie oprocentowaniem (dosc wysokie jak na konto osobiste z
    automatycznym subkontem w postaci lokaty ), oplatami za prowadzenie konta,
    przelewy itd (0PLN), oplatami za wydanie i utrzymanie karty debetowej 0PLN i
    jej rodzajowi (Maestro - jakos sie przyzwyczailem ;) oraz oplata za tranzakcje
    bezgotowkowe 0 PLN i wyplaty z bankomatow 1%+10 PLN za granica, oraz dostepem
    do karty obiciazeniowej Masterkard na dosc dobrych warunkach.
    Minusy: brzydka szata graficzna karty maestro - da sie przezyc ;))))
    Brak wlasnych bankomatow - duzy minus , choc 2 razy na miesiac mozna wyplacic
    kase z Euronetowych bankomatow bez prowizji.

    Interesuje mnie jescze jakosc i wasze wrazenia - moga byc subiektywne ;)(osob
    ktore korzystaja z takiego konta) dotyczace obslugi w LG Petro bank.

  • 2. Data: 2002-03-21 15:10:13
    Temat: Re: LG petro bank? ktos korzysta
    Od: <m...@p...onet.pl>

    i jescze jedno : czy jest to bank godny zaufania , jak dotad znam tylko
    produkty AGD oznaczone LG i nie sa to moje ulubione ;)))))))))))))

  • 3. Data: 2002-03-21 15:16:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Interesuje mnie jescze jakosc i wasze wrazenia - moga byc subiektywne
    ;)(osob
    > ktore korzystaja z takiego konta) dotyczace obslugi w LG Petro bank.

    Wszystko fajnie, ale nie wiadomio, czy sie nie polacza z Noreda - wiec ja
    sie nie przyzwyczajam za bardzo...

  • 4. Data: 2002-03-21 15:47:57
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Brak wlasnych bankomatow - duzy minus , choc 2 razy na miesiac mozna wyplacic
    > kase z Euronetowych bankomatow bez prowizji.

    maja wlasne przy oddzialach :)

    jestem tym szczesliwcem ktory ma niedaleko do oddzialu ktory wyglada
    bosko:
    przestronne , nowoczesne wnetrze, zero kolejek !!! moze mam takie
    szczescie
    ale nie czekalem jeszcze w kolejce w tym banku :)))

    polecam jezeli masz mozliwosc korzystania z oddzialu(darmowe wplaty i
    wyplaty)

    na razie jestem zadowolony, chyba najlepsze oprocentowanie w grupie
    bankow internetowych

  • 5. Data: 2002-03-21 16:01:16
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wszystko fajnie, ale nie wiadomio, czy sie nie polacza z Noreda - wiec ja
    > sie nie przyzwyczajam za bardzo...

    Oferta Nordei tez jest interesujaca z wyjatkiem oplaty miesiecznej za token :((

  • 6. Data: 2002-03-21 16:57:41
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Słabe bezpieczeństwo, opłata za wznowienie karty, opłaty (po wyczerpaniu limitu) za
    wypłaty z bankomatów.
    Do plusów zaliczyłbym dość "bogaty" interfejs bankowy i oprocentowanie oraz obsługę
    na
    infolinii.
    Mastercarda do konta internetowego nie dostaniesz, żeby dostać tą kartę musisz
    założyć
    zwykłe konto, a to już od niedawna kosztuje.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-21 20:43:32
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > ;)(osob
    >
    > Wszystko fajnie, ale nie wiadomio, czy sie nie polacza z Noreda - wiec ja
    > sie nie przyzwyczajam za bardzo...

    trudno mowic o przyszlosci , a w terazniejszosci:
    - maja pyskata i bezczelna obsluge na infolinii oraz ciezko myslacych
    informatykow, ktora (ktorzy) wszystkie bledy oprogramowania spycha na
    uzytkownika (ze niby taki glupi i np hasla wpisac nie potrafi itp ani kartki
    odczytac, znczy glupi do kwadratu bo niepismienny...),
    - maja najgorszy z mozliwych dostep internetowy, mozna go wrecz nazwac -
    dzialajacym inaczej
    ale tez
    maja calkiem niezla oferte przy ktorej mbank czy innygo w wielu punktach sie
    nie umywaja, polecam zwlaszcza jak ktos ma blisko do nielicznych oddzialow
    i nieraz juz pisalem, ze szkoda, ze nie rozszerzyli swojej oferty na
    prowadzacych DG, bo w sumie wszystko maja co trzeba - wystarczylaby zmiana
    regulaminu.
    na duzy plus zaliczam im tez w systemie - informacje o tranzakcjach
    odrzuconych i widoczny fakt zmian w systemie na przeciagu ostatnich miesiecy
    (to co bylo jeszcze w lipcu ub roku - to bylo dno kompletne), ale tez z
    innej beczki maja jeszcze duzo do zrobienia, zwlaszcza jesli wziasc pod
    uwage, ze czesc operacji wykonywana jest u nich nie przez komputer - ale
    najzwyklej recznie :-))))))))))))

  • 8. Data: 2002-03-21 21:11:44
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Interesuje mnie jescze jakosc i wasze wrazenia - moga byc subiektywne
    ;)(osob
    > ktore korzystaja z takiego konta) dotyczace obslugi w LG Petro bank.

    zalety:
    1. daja niezle %
    2. dzieki LG mam (na razie) darmowe Maestro.
    3. Majac niedaleko oddzial z bankomatem mozna robic oscylator - wyplaty z
    bankomatu ksiegowane sa po kilku dniach

    wady
    1. administratorzy wieczorem nie pracuja, i w zwiazku z tym w tym czasie nie
    mozna zmienic np. limitu przelewow przez Internet.
    2. wolna i nieergonomiczna strona www
    3. blokowanie hasla po 3 pomylkach i koniecznosc czekania ok. tygodnia na
    nowe
    4. telefon 0801 zamiast 0800.

    Poza tym rachunek masz za darmo, zaloz i sprobuj sam.

    MichalL

  • 9. Data: 2002-03-22 11:22:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    To najlepsza oferta wśród kont internetowych - oddziały i dostęp wirtualny. W
    przedostatnim numerze Profitu oceniano to konto najwyżej (na 4+). Duży minus to
    słabe bezpieczeństwo - żadnych tokenów lub list haseł jednorazowych. Ochrona to
    jedynie hasło dostępowe i hasło do przelewów.