  • 1. Data: 2002-03-21 17:34:42
    Temat: Abonament RTV
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Czy kotoś z Was płaci abonament RTV inaczej niż na poczcie?

  • 2. Data: 2002-03-21 17:40:06
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Czy kotoś z Was płaci abonament RTV inaczej niż na poczcie?

    Tak

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-03-21 17:40:09
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy kotoś z Was płaci abonament RTV inaczej niż na poczcie?

    Czy ktos w ogole placi? =)

  • 4. Data: 2002-03-21 18:04:34
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    > Czy kotoś z Was płaci abonament RTV >inaczej niż na poczcie?
    Z jakiegoś rozporządzenia wynika, że jest to jedyny sposób zapłaty.
    Szczegółów szukaj na stronach KRRiTV.

    jt

  • 5. Data: 2002-03-21 18:23:24
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Powróć jeszcze raz do tego tematu i daj znać jak płacić abonament RTV na konto?

  • 6. Data: 2002-03-21 18:34:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Powróć jeszcze raz do tego tematu i daj znać jak płacić abonament RTV na
    konto?

    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=32&start=1

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 7. Data: 2002-03-21 18:46:06
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Czy ktos w ogole placi? =)

    I to dopiero jest sensowne pytanie, po co zastanawiac sie jak placic - kiedy
    lepiej nie placic (oczywiscie dla dobra KRRIT)

  • 8. Data: 2002-03-21 19:15:00
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

  • 9. Data: 2002-03-21 19:54:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "J.Trzeciak"
    > Z jakiegoś rozporządzenia wynika, że jest to jedyny sposób zapłaty.
    > Szczegółów szukaj na stronach KRRiTV.

    bzdury wygadujecie - od ponad 20 lat place przelewem z banku
    trzeba tylko znac konto i numer ktory przepisalem kiedys z ksiazeczki
    abonamentowej.
    Podadza ci w twoim banku od zlecen stalych, albo na poczcie, jesli sam
    robisz przelew

    Tą durną książeczkę trzeba wyrobić na poczcie jak zakladasz wlasne
    gospodarstwo domowe i wchodzisz w ten biznes, ale jak juz raz wdepniesz to
    potem oni juz pilnuja zebys placil.
    Placi sie jakas rate do 20 stycznia - juz 24 wyslali mi polecony ze moj
    bank nie zaktualizowal zlecenia stalego i wyslal o 90 groszy za malo -
    takie czujne myszki
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-03-21 20:17:39
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > I to dopiero jest sensowne pytanie, po co zastanawiac sie jak placic -
    kiedy
    > lepiej nie placic (oczywiscie dla dobra KRRIT)

    Osobiscie jestem przeciwny abonamentowi RTV. Nie mam ochoty placic za
    badziewny program 3, czy cala ramowke 1 lub 2.