  • 1. Data: 2002-03-21 16:27:36
    Temat: PKO BP - wiarygodnosc kredytowa
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Kolega sie bardzo ubawil, kiedy ostatnio PKO BP podnioslo mu prowizje za
    linie kredytowa i postanowil ja zmniejszyc o kilka tysiecy, tak by i
    prowizja byla mniejsza, a ow bank stwierdzil, ze musi na nowo zbadac jego
    wiarygodnosc kredytowa. Najdziwniejsze bowiem jest to, ze niczego takiego
    nie robi w przypadku zwyklego przedluzania linii na tym samym poziomie.

    Daniel

  • 2. Data: 2002-03-21 16:45:49
    Temat: Re: PKO BP - wiarygodnosc kredytowa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Daniel Jablonski" <
> [...]
    > wiarygodnosc kredytowa. Najdziwniejsze bowiem jest to, ze niczego takiego
    > nie robi w przypadku zwyklego przedluzania linii na tym samym poziomie.

    kredytowcy juz tacy sa - co innego odnawialna linia kredytowa lub karta
    kredytowa, a jak jest zmiana kwoty to dla nich jest to nowa umowa i
    procedure trzeba zaczac od nowa.
    Mialem to samo przy kredytowej Visaa Gold w WBK - stwierdzilem ze moje
    obroty nie uzasadniaja placenia za golda i poprosilem by jej nie odnawiali
    a dali mi normalna KK VC. Musialem od nowa papierki kompletowac a
    zastanawianie banku trwalo ze 2 miesiace zanim dostalem nowa karte
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-21 19:34:25
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    > Użytkownik "Daniel Jablonski" <
    e tam... zwykly chwyt - bank nie jest zainteresowany do tego aby klient
    zmniejszal limit tuz przed pobraniem prowizji... a ze ma prawo w dowolnym
    momencie trwania umowy zweryfikowac aktualna zdolnosc kredytowa... wiec
    wybor jest taki: albo bierzesz dalej taki sam limit a my sie nie czepiamy,
    albo skoro chcesz zmniejszyc limit (czyli nam mniej placic) to my Ci to ciut
    uprzykrzymy...
    a tak serio - to abrdzo dziwne podejcie w oddziale...

    > kredytowcy juz tacy sa - co innego odnawialna linia kredytowa lub karta
    > kredytowa, a jak jest zmiana kwoty to dla nich jest to nowa umowa i
    > procedure trzeba zaczac od nowa.
    blad. :)) to nie jest nowa umowa, tylko aneks do istniejacej...

    > Mialem to samo przy kredytowej Visaa Gold w WBK - stwierdzilem ze moje
    > obroty nie uzasadniaja placenia za golda i poprosilem by jej nie odnawiali
    > a dali mi normalna KK VC.
    Ty tutaj zmieniales produkt - wiec faktycznie umowa byla nowa

    pozdrawiam
    konrad

  • 4. Data: 2002-03-21 19:47:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Konrad"
    > Ty tutaj zmieniales produkt - wiec faktycznie umowa byla nowa

    ale mogli przeciez taka umowe normalnie od reki podpisac,
    przeciez to to samo co u ciebie - zmniejszalem limit zadluzenia
    na karcie kredytowej, a ze taka karte inaczej nazywają

    > a tak serio - to abrdzo dziwne podejcie w oddziale...

    zgadzam sie ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-03-22 00:35:20
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > ale mogli przeciez taka umowe normalnie od reki podpisac,
    > przeciez to to samo co u ciebie - zmniejszalem limit zadluzenia
    > na karcie kredytowej, a ze taka karte inaczej nazywają

    He he... A co powiedziec w takim razie o Millenniumie, ktory sprawdza
    wiarygosnosc kredytowa od poczatku w przypadku, uwaga: uszkodzenia karty
    kredytowej (plastiku) ??

    ROTFL!

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 6. Data: 2002-03-22 11:55:48
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > uprzykrzymy...
    > a tak serio - to abrdzo dziwne podejcie w oddziale...

    Wcale nie...Bank może w tym momencie rozumować w ten sposób: "zmniejsza limit,
    więc może go na taki nie stać, może coś się stało, może stracił pracę, lub
    spadły mu zarobki"...i dlatego lepiej (dla Banku) sprawdzić takiego klienta
    (odsetek niespłaconych kredytów i tak jest w Bankach duży, więc nie dziwne, że
    na zimne dmuchają).

    pozdrawiam

    Axe (Daniel Walczak)

  • 7. Data: 2002-03-22 20:05:52
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam

    Użytkownik <axe_news@....> napisał...
> [...]
    > więc może go na taki nie stać, może coś się stało, może stracił pracę, lub
    > spadły mu zarobki"...i dlatego lepiej (dla Banku) sprawdzić takiego
    no to idzmy tym tropem, a dojdziemy do wniosku, ze udzielenie komukolwiek,
    jakiegokolwiek kredytu jest niebezpieczne i niesie za soba duze ryzyko...

    > (odsetek niespłaconych kredytów i tak jest w Bankach duży, więc nie
    dziwne, że
    > na zimne dmuchają).
    wierz mi jednak (na slowo - bo inaczej udowodnic sie nie da), ze nie wszyscy
    i nie wszedzie sa tak zachowawczy...

    > pozdrawiam
    >
    > Axe (Daniel Walczak)
    pozdr