  • 1. Data: 2002-03-21 15:46:15
    Temat: praca magisterska
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Jestem zainteresowany odkupieniem gotowej pracy magisterskiej zawierającej w
    tytule :marketing,rynek,handel,przedsiębiorstwo.
    Proszę o kontakt na priva: r...@p...onet.pl
    Proszę o równoczesne przesłanie spisu treści tej pracy.

  • 2. Data: 2002-03-21 16:24:39
    Temat: Re: praca magisterska
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o kontakt na priva: r...@p...onet.pl
    > Proszę o równoczesne przesłanie spisu treści tej pracy.

    http://www.pracemagisterskie.prv.pl/

    A tak w ogole to wstydz sie! :-)

    Daniel

  • 3. Data: 2002-03-21 17:22:13
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Jestem zainteresowany odkupieniem gotowej pracy magisterskiej zawierającej
    > tytule :marketing,rynek,handel,przedsiębiorstwo.

    Jak chcesz moge Ci napisac prace pt. Marketing rynku i handel
    przedsiebiorstwami, ale licze wtedy poczwornie ;-))

  • 4. Data: 2002-03-21 18:21:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    www.studenci.pl - chyba jeszcze dziala :)

  • 5. Data: 2002-03-23 00:54:04
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Proszę o kontakt na priva: r...@p...onet.pl
    > Proszę o równoczesne przesłanie spisu treści tej pracy.

    A gdzie bedziesz pracowac, magistrze? Bo nie chce sie natknac na takiego
    fachowca.
    PW

  • 6. Data: 2002-03-23 09:25:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A gdzie bedziesz pracowac, magistrze? Bo nie chce sie natknac na takiego
    > fachowca.
    > PW

    Jak pojdzie do jakiegos urzedu bo mu znajomi zalatwia, to tylko emigracja
    zostanie :)

  • 7. Data: 2002-03-23 10:41:49
    Temat: Re: praca magisterska - bije szkole
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl>

    > Jak pojdzie do jakiegos urzedu bo mu znajomi zalatwia, to tylko emigracja
    > zostanie :)

    Zjawisko jest przerazajace nie dlatego, ze jakis pojedynczy robojod kupi
    sobie prace, bo od jednego takiego palanta kraj sie nie zawali. Przerazajace
    jest to, ze szkola wyzsza nie uswiadamia swoim studentom, jakie jest
    znaczenie samodzielnie napisanej pracy magisterskiej. Ze napisanie jej daje
    wiecej niz przeciagniecie, pardon, dupska przez te kilka lat studiow. Bo
    trzeba w praktyce wdrozyc umiejetnosc szukania materialow, porzadkowania ich
    i rozumienia, zdolnosc formulowania mysli i przelewania ich na papier,
    logicznego myslenia i zaprezentowania w uporzadkowany sposob jakiejs tezy i
    jej uzasadnienia. To studia w pigulce.
    Tej swiadomosci, jak widac, szkolka nie wdraza. A potem mamy palcem
    robionych magistrow, ktorzy pod oczy podtykaja oszukany papierek. Przypomina
    sie ten technik z "Czterdziestolatka", ktory robil politechnike telewizyjna,
    ogladajac wieczorem wyklady i zasypiajac przy nich.
    Kazdy taki dupek nie zdaje sobie sprawy, ze kupujac prace magisterska traci
    niepowtarzalna szanse nauczenia sie w praktyce tego, co mu mowiono na
    wykladach i cwiczeniach. Bez samodzielnego napisania pracy zostanie
    polinteligentem z matura.
    PW

  • 8. Data: 2002-03-23 12:22:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > niepowtarzalna szanse nauczenia sie w praktyce tego, co mu mowiono na
    > wykladach i cwiczeniach. Bez samodzielnego napisania pracy zostanie

    Ale papier ma i poznije bedzie sie dziwil, ze go do roboty nie chca, albo
    wywalaja zaraz. bo na rozmowiue ani be ani me ani kuku ryku...

    Poza tym - jego wklad to jest wlasnie "poszukiwanie" pracy i ewnetualane
    przejrzenie jej o czym w ogole ona jest - pytania i tak dostanie od
    promotora...

    No coz. Rynek sam oceni takich magistrow - szkoda, ze panstwo o urzedy nie
    sa rynkowe, bo tak sie sklada, ze to siedlisko mirnot, ktore maja to do
    siebie, ze sa rodzina krolika..

  • 9. Data: 2002-03-23 13:35:08
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    Znowu bede oryginalny, bo zupelnie sie z tym nie zgadzam. IMO praca mgr. to
    strata czasu. Gdyby czas spedzony na pisaniu czegos do szuflady (a raczej na
    polke) przeznaczylo sie na prace w ciekawej instytucji byloby to na pewno
    bardziej ksztalcace. A tak powstaja kolejne cegly o leasingu, marketingu i
    handlu nieruchomosciami, ktore promotor przeglada i do ktorych recenzent
    zaglada. A obrona to smiech na sali.
    P.S. Ja pisalem sam i na taki temat ze nawet nie mialem skad przepisywac
    :-((( W temacie byl "rynek".

  • 10. Data: 2002-03-23 13:55:23
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a7hs11$as4$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:
    > traci niepowtarzalna szanse nauczenia sie w praktyce tego, co mu mowiono na

    Jestem zdziwiony waszym tokiem rozumowania. Z tego co piszecie wynika, ze
    wystarczy samodzielnie napisac prace mgr na super dobra ocene a juz wynika
    z tego ze czlowiek jest super wyksztalcony i naprawde poradzi sobie w
    zyciu. A to przeciez jest nieprawda!!!
    Mamy system edukacji taki jaki mamy i wiekszosc przecietnych studentow
    (nie mowie o geniuszach) ktorzy konczac studia, broniac sie z jakiegos no
    dosyc latwego tematu uzyskuje calkiem neizla ocene ale i tak nie jest ta
    osoba przygotowana do wykonywania danego zajecia.
    Nie czarujmy sie , ale wiekszosc absolentow, ktorzy zaczynaja prace w
    ogole nie wiedz co i jak, dopiero pewne doswiadczenie i nawyki sprawiaja
    ze wykonuje jak nalezy to co do niego nalezy.

    > wywalaja zaraz. bo na rozmowiue ani be ani me ani kuku ryku...

    czlowiek moze byc wygadany, umeijacy odpowiednia manipulowac swoja
    osobowoscia a nie moc w ogole wiadomosci z danej dziedziny!