  • 1. Data: 2002-03-21 17:19:30
    Temat: Spis prefixów banków
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    No właśnie.. gdzie można znaleźć??? Szukam po stronach www.kir.com.pl i
    nigdzie nie mogę znaleźć. BTW czy wam również ta strona chodzi tak upiornie
    wolno?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 2. Data: 2002-03-21 19:29:34
    Temat: Re: Spis prefixów banków
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Budzik"
    > No właśnie.. gdzie można znaleźć??? Szukam po stronach www.kir.com.pl i
    > nigdzie nie mogę znaleźć. BTW czy wam również ta strona chodzi tak
    upiornie
    > wolno?

    http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html
    zaznacz opcje "centrale" i szukaj
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-22 15:36:42
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@W...pl:

    > upiornie
    >
    > http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html
    > zaznacz opcje "centrale" i szukaj

    Tę stronę już znalazłem, ale myślałem że kir też coś takiego drukuje. BTW
    pytanie: mam konto w BZWBK, dokładnie 11 o/Poznań, ale prefix jest 10901463
    czyli 1 o/Poznań, czy jest więc gdzieś baza ujmująca takie wyjątki???
    W/w strona pokazuje tylko że jest to 1 o/Poznań.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    ("""""""""")
    /""/t/"""""
    / / 9mm

  • 4. Data: 2002-03-22 15:41:18
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > czyli 1 o/Poznań, czy jest więc gdzieś baza ujmująca takie wyjątki???
    > W/w strona pokazuje tylko że jest to 1 o/Poznań.

    to nie jest wyjątek :))

    wcześniej to była po prostu "filia nr xxx 1 oddziału BZWBK w Poznaniu". Od
    pewnego czasu BZ WBK nie używa pojęcia filia: wszystkie placówki to oddziały,
    więc ww chwili obecnej jest to kolejny oddział.

    kpjm

  • 5. Data: 2002-03-22 21:16:05
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a k...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    Ale baza z www.wabank.pl tego nie uwzględnia :(

    > wcześniej to była po prostu "filia nr xxx 1 oddziału BZWBK w
    > Poznaniu". Od pewnego czasu BZ WBK nie używa pojęcia filia: wszystkie
    > placówki to oddziały, więc ww chwili obecnej jest to kolejny oddział.

    Czy jest więc gdzieś spis prefixów i banków uwzględniający takie
    sytuacje???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

  • 6. Data: 2002-03-22 22:03:27
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...ciach...)
    > Czy jest więc gdzieś spis prefixów i banków uwzględniający takie
    > sytuacje???

    Co prawda nie odpowiem na pytanie, ale musze sie wtracic i zwrocic uwage, ze
    to nie zadne prefixy, bo to nie telekomunikacja, a numery rozliczeniowe
    bankow (ewentualnie kierunkowe).

    Daniel

  • 7. Data: 2002-03-22 22:22:32
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...ciach...)
    > Czy jest więc gdzieś spis prefixów i banków uwzględniający takie
    > sytuacje???

    A tym razem odpowiadam na pytanie: http://www.bazy.hoga.pl/banki.asp

    Ww. baza do numeru "10901463" wyswietla cztery rozne oddzialy poznanskie i
    jeden w Suchym Lesie. Skoro rzeczywiscie to byle filie, to mimo ze teraz sa
    oddzialami, nadal dzialaja jak filie, bo na jednym numerze rozliczeniowym.

    Daniel

  • 8. Data: 2002-03-23 15:34:02
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze d...@N...topnet.pl:

> [...]
    > poznanskie i jeden w Suchym Lesie. Skoro rzeczywiscie to byle filie,
    > to mimo ze teraz sa oddzialami, nadal dzialaja jak filie, bo na jednym

    Rewelacja, o to właśnie chodzi. Tyle tylko że będę dalej upierdliwy - czy
    można to jakoś wpakować do jakiegoś excela czy czegoś podobnego, ponieważ
    jest tego pareset stron i wklejanie strona po stronie nie wchodzi w
    rachubę, a potrzebujęto mieć w pracy w jaimś dokumencie, ponieważ niestety
    nie mam dostępu do netu i wszystko muszę sprawdzać off-line.
    P.S. Niemniej jednak strona jest imponująca :))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 9. Data: 2002-03-23 15:37:01
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze d...@N...topnet.pl:

    > Co prawda nie odpowiem na pytanie, ale musze sie wtracic i zwrocic
    > uwage, ze to nie zadne prefixy, bo to nie telekomunikacja, a numery
    > rozliczeniowe bankow (ewentualnie kierunkowe).

    Masz rację, jednak w pracy łatwiej i szybciej rzucić hasło prefix niż numer
    rozliczeniowy - brzmi bardzie ludzko. Niemniej dzięki za celną uwagę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 10. Data: 2002-03-23 18:49:50
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [..]

> [...]
    > nie mam dostępu do netu i wszystko muszę sprawdzać off-line.
    > P.S. Niemniej jednak strona jest imponująca :))

    [..]

    Kir podaje numery rozliczeniowe. Tylko są trochę ukryte
    (http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f5
    50dc12568ce002cbadf/beb10f9d
    8d39e182c1256a4800348b12?OpenDocument)
    Lista jest co dwa tygodnie aktualizowana. Dostępna to stan na 18/03/02.

    TM