  • 1. Data: 2014-02-10 07:37:56
    Temat: Rozstanie z GO
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z oferty kredytówki GET
    Getin Online (wiem, niezbyt mądry pomysł).

    2 września 2011 podpisałem umowę ramową, oraz- na jej podstawie- umowę
    produktową karty kredytowej GET (w jednym dokumencie, jako jedyny produkt).

    Jakiś czas później otworzyłem jeszcze, już drogą elektroniczną,
    ROR oraz kilka kont oszczędnościowych.

    Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę
    z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się,
    prosta sprawa. "Niniejszym wypowiadam umowę ramową nr xxxx,
    z określonym w niej miesięcznym terminem wypowiedzenia,
    wraz ze wszystkimi umowami produktowymi zgodnie z §6 Rozdziału IV umowy ramowej".

    Wypowiedzenie złożyłem w sierpniu ub.r. Drugiego września zadzwonił jeszcze
    konsultant,
    "wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecież to
    bezkosztowe"
    - ale potwierdziłem chęć wypowiedzenia umowy.

    Niestety wyciągi karty kredytowej jak przychodziły, tak przychodzą.
    No to loguję się do bankowości internetowej (działa!), RORu i kont oszczędnościowych
    brak- ale karta kredytowa jest!

    Na logikę wydawało by się, że albo wypowiedzenie bank uznał za skuteczne
    (i wtedy powinien zlikwidować wszystko), albo nie- i wówczas nie zamykać niczego.
    No, ale przecież to nie bank, tylko Getin...

    Odpowiedź na reklamację: "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym
    formularzu".

    Nic to, myślę. Przecież w regulaminie kart kredytowych:
    http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/GO_Regulamin_k
    art_kredytowych_new.pdf
    jasno stoi, że

    "Rozdział XV
    Rozwiązanie umowy
    § 19
    1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu
    wypowiedzenia, poprzez:
    a) złożenie Bankowi pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy,
    b) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy za pomocą Contact Center, po
    przeprowadzonej weryfikacji."

    Zatem po prostu zadzwonię i będzie po kłopocie.
    A co na to CC, po przeprowadzonej weryfikacji? Oczywiście, "proszę przysłać
    wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym formularzu".

    Jak widać, Getin uważa, iż od przestrzegania postanowień umów i regulaminów
    jest klient, a bank jako strona silniejsza może mieć je w dupie.

    (No, chyba że nie uważa umowy o kartę kredytową za umowę produktową zawartą na
    podstawie
    umowy ramowej, ale w takim razie jak ją wg nich zawarłem? Jeśli mają jakąś inną
    podpisaną
    przeze mnie umowę, to muszę chyba zgłosić zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa,
    bo ja nic innego (z nimi) nie podpisywałem...)

    Poradzicie, kim dupków postraszyć? ;-)

    Dysponuję skanem (i oryginałem) umowy, wypowiedzenia, jak i nagraniami rozmów z CC
    banku.

    Oczywiście, jak nie ma sensu kopać się z koniem, to wyślę im ten ich koszerny
    formularz i niech się pałują.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2014-02-10 07:59:23
    Temat: Re: Rozstanie z GO
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-02-10 07:37, Dominik & Co wrote:

> [...]
    > No, ale przecież to nie bank, tylko Getin...
    >
    > Odpowiedź na reklamację: "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym

    Koresponodować z bankiem tylko pisemnie.
    Złożyć reklamacje do reklamacji na niewykonanie oświadczenia woli
    odnośnie jednostronnego wypowiedzenia umowy. Można zacytować ze była to
    forma pisemna, załączyć skan, ew przedstawić im ich regulamin.
    Poinformować że w przypadku braku wypowiedzenia umowy skierujesz sprawe
    do arbitra bankowego, poźniej do sądu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2014-02-11 12:30:13
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Ja wypowiedziałem jedynie słuszyn formularzem w OF i też nie zamknęli, póki
    co, naliczyli 50 zł opłat za prowadzenie.
    Kolega z niniejszej grupy, którego na razie nie wymienię, namówił mnie na to
    konto, bo miał z tego jakąś prowizję a ja miałem z nim jakiś interes do
    zrobienia.
    Póki co, kolega milczy, a bank nalicza.

    Swoją szosą, nawet w Polsce kiedyś się skończą ludzie do dymania przez grupę
    Leszka. Ja już z nimi żadnego interesu nie zrobię a i odradzał będę
    wszystkim.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2014-02-16 21:34:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja wypowiedzia?em jedynie s?uszyn formularzem w OF i te? nie zamkn?li, p?ki
    > co, naliczyli 50 z? op?at za prowadzenie.
    > Kolega z niniejszej grupy, kt?rego na razie nie wymieni?, nam?wi? mnie na to
    > konto, bo mia? z tego jak?? prowizj? a ja mia?em z nim jaki? interes do
    > zrobienia.
    > P?ki co, kolega milczy, a bank nalicza.

    to byłem ja (żeby nie było, że się chowam), pisałem do Ciebie w tej
    sprawie, ale się nie odezwałeś, mogę wiele zrobić, ale podpisu za Ciebie
    na dokumencie nie złożę

    daj znać na priva (email i tel. mój przecież masz), rezygnacja będzie
    bezkosztowa (tak jak się umawialiśmy) tylko przypomnij mi w jaki sposób
    wysyłałeś rezygnację

    ps
    jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
    prześlę dokument

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-02-18 15:33:22
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    >"RobertS" wrote in message news:ldr7d6$r22$1@sunflower.man.poznan.pl...

    >jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
    >prześlę dokument

    Ja poproszę, email wysyłam dla pewności na priv-a. Umowę zawarłem kilka dni
    temu i już się zmywam korzystając z okresu 14 dni. W art. 4 niby napisali,
    że formularz wypowiedzenia stanowi zał. 1 do umowy, ale nic takiego nie ma.
    Mam dwie umowy (brakowało parafki), oczywiście obydwie bez załączników. Nie
    mogę zainstalować iKasy na N8, napisałem im to.
    Odpowiedź godna Nobla:
    "Szanowny Panie,

    Dziękuję za przesłanie wiadomości o treści:

    '' Nie mogę zainstalować aplikacji iKasa. Błąd "Instalacja
    niemożliwa. Certyfikat wygasł". Nokia N8-00, iKasa Alior Banku działa bez
    problemu. ''

    W nawiązaniu do powyższego zapytania pragnę poinformować, że aplikacja
    jest dostępna na platformy Andriod, iOS, Blackberry, Java, Bada, wszelkie
    szczegóły odnośnie instalacji tej aplikacji, dostępne są na stronie
    http://www.getinonline.pl/ikasa.html Proszę o odinstalowanie oraz
    zainstalowanie aplikacji zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie.

    Jeżeli miałby Pan dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu pod adresem:
    p...@g...pl

    Do Pana dyspozycji pozostaje równieĹź Contact Center Getin Online pod
    numerem: 801 777 111 lub 22 262 00 02.
    Służymy pomocą siedem dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 22:00.

    Z powaĹźaniem,

    Magdalena B......

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta"
    No to ja im na to:
    "Szanowna Pani Magdaleno oraz inni młodsi i starsi konsultanci,

    Minęło 3 dni od podpisania umowy i już mam po dziurki w nosie Waszego
    quasi-banku:

    1.Może znajdziecie informatyka, który potrafi ustawić właściwe kodowanie,
    aby Wasze odpowiedzi dało się czytać. Chyba, że system transakcyjny
    zakupiliście na Stadionie Dziesięciolecia, w jego dobrych , handlowych
    czasach.

    2.Takie rady "odinstalować i ponownie zainstalować" jak napisałem, że
    zainstalować "nie da się" możecie wsadzić sobie głęboko.

    3.Instrukcję czytałem i postępowałem zgodnie z nią i tak gówno z tego
    wyszło.

    4.Oprócz Bada, iOS-a i innych wspieracie też Javę i dajcie taką aplikację
    aby działała. Chyba, że dacie mi w prezencie telefon z innym OS, mi N8
    odpowiada i nie będę z powodu Waszych niedoróbek wymieniał.

    5.Jeszcze pozostało mi kilka dni na decyzję i macie wielkie szanse, że
    zrezygnuję z konta i będziecie mieli mnie z głowy.

    Pozdrawiam
    ........ ..............."

    I czekam. Ale to jednak nie było jedyne słuszne wypowiedzenie.

  • 6. Data: 2014-02-18 19:28:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > takiego nie ma. Mam dwie umowy (brakowało parafki), oczywiście obydwie
    > bez załączników. Nie mogę zainstalować iKasy na N8, napisałem im to.

    nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres, na który mam wysłać + czy
    chcesz zamykać konto w GetinOnline czy OpenOnline

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-02-19 09:57:08
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    >nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres,

    Wyciąłem z domeny dwa "x", email poszedł, zwrotu nie było. Getinonline.
    mx1@@os.pl

  • 8. Data: 2014-02-19 11:58:30
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.02.2014 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę
    > z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się,

    Wieści z frontu:

    Odpowiedzi na maila- katarynka o koszernym pisemnym formularzu,
    prośby o podstawę w postaci umowy/regulaminu zlewane.

    Złamałem się i wysłałem im tenże koszerny formularz (i jeszcze pisemną
    reklamację na dokładkę), a tymczasem zadzwonił ktoś bardziej kumaty,
    zapewniał że wszystko już pozamykane włącznie z bankowością elekroniczną
    (faktycznie, zalogować się już nie można) i że bardzo przepraszają.

    A za parę dni zadzwoniła Pani, która przedstawiła się jako rzecznik
    klienta (?) GO, ponownie zapewniając, iż wszystko pozamykane i że przyślą
    jeszcze potwierdzenie na adres korespondencyjny.

    Czekam zatem :-)

  • 9. Data: 2014-02-19 22:32:53
    Od: mx <m...@o...pl>

    >On 16.02.2014 21:34, RobertS wrote:

    > jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
    > prześlę dokument

    To pewnie ten druk:
    http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_
    umowy.pdf

  • 10. Data: 2014-02-19 23:18:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-02-19 09:57, mx pisze:

    > Wyciąłem z domeny dwa "x", email poszedł, zwrotu nie było. Getinonline.
    > mx1@@os.pl

    wysłałem formularz

    jak nie chcesz wysyłać to możesz udać się do dowolnej placówki HB lub OF
    i tam doradca również może to zrobić...

    --
    pozdrawiam
    RobertS