    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozstanie z GO
    Date: Mon, 10 Feb 2014 07:59:23 +0100

    On 2014-02-10 07:37, Dominik & Co wrote:

    > Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z oferty kredytówki GET
    > Getin Online (wiem, niezbyt mądry pomysł).
    >

    > Wypowiedzenie złożyłem w sierpniu ub.r. Drugiego września zadzwonił jeszcze
    konsultant,
    > "wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecież to
    bezkosztowe"
    > - ale potwierdziłem chęć wypowiedzenia umowy.
    >
    > Na logikę wydawało by się, że albo wypowiedzenie bank uznał za skuteczne
    > (i wtedy powinien zlikwidować wszystko), albo nie- i wówczas nie zamykać niczego.
    > No, ale przecież to nie bank, tylko Getin...

> [...]

    Koresponodować z bankiem tylko pisemnie.
    Złożyć reklamacje do reklamacji na niewykonanie oświadczenia woli
    odnośnie jednostronnego wypowiedzenia umowy. Można zacytować ze była to
    forma pisemna, załączyć skan, ew przedstawić im ich regulamin.
    Poinformować że w przypadku braku wypowiedzenia umowy skierujesz sprawe
    do arbitra bankowego, poźniej do sądu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."