  • 1. Data: 2014-02-07 09:14:01
    Temat: Czy ktos ma jeszcze konto w Credit Agricole?
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    Od jakiegoś czasu, sprawdzając przy logowaniu certyfikat Verisign,
    dostaję komunikat "Program IE nie może wyświetlić witryny sieci Web", a
    w Chromie - "Strona internetowa jest niedostępna". Czy też tak macie czy
    to ja sobie sobie (nieświadomie i niechcący pewnie) popsułam coś w
    ustawieniach?

  • 2. Data: 2014-02-07 10:17:43
    Temat: Re: Czy ktos ma jeszcze konto w Credit Agricole?
    Od: m...@g...com

    On Friday, February 7, 2014 9:14:01 AM UTC+1, Aicha wrote:

    > Czy też tak macie czy
    > to ja sobie sobie (nieświadomie i niechcący pewnie) popsułam coś w
    > ustawieniach?

    U mnie działa - nie mam IE, ale Chrome i FF pokazują poprawne certy.

    mucher

  • 3. Data: 2014-02-07 14:00:35
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 07.02.2014 o 10:17 <m...@g...com> pisze:

    > U mnie działa - nie mam IE, ale Chrome i FF pokazują poprawne certy.

    Nie mam IE ani Chrome, ale w Operze i FF wszystko działa jak należy.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 4. Data: 2014-02-08 17:01:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Feb 2014 09:14:01 +0100, Aicha napisał(a):
> [...]
    > w Chromie - "Strona internetowa jest niedostępna". Czy też tak macie czy
    > to ja sobie sobie (nieświadomie i niechcący pewnie) popsułam coś w

    Dzis bez problemu.

    J.

  • 5. Data: 2014-02-09 10:29:51
    Od: Aicha <b...@t...ja>