  • 1. Data: 2014-02-09 10:20:13
    Temat: Jakie konto ze sprawnie działającym powiadomieniami itp.
    Od: p...@k...org

    Witam,

    Szukam jakiegoś konta ROR, do którego nie będę musiał dopłacać (czyli brak opłaty za
    prowadzenie, brak opłaty za kartę debetową i wszystkie bankomaty bez prowizji, może
    być po osiągnięciu pewnego pułapu wydatków, bo z kart korzystam często, a obroty na
    koncie będą rzędu 7 tys. zł miesięcznie), do którego miałbym wygodny dostęp przez
    internet (np. stary mBankowy jest dla mnie OK) i żeby mieć sprawnie działające
    powiadomienia na pocztę elektroniczną (jak np. w BZ WBK - natychmiastowe powadamianie
    o transakcjach).

    Interesują mnie więc wasze praktyczne doświadczenia w tym zakresie.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Piotr

  • 2. Data: 2014-02-09 10:28:07
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

> [...]
    > natychmiastowe powadamianie o transakcjach).
    >
    > Interesują mnie więc wasze praktyczne doświadczenia w tym zakresie.

    Hm... Alior Sync (sic!)? Ma sprawnie działające powiadomienia i jest całkiem
    darmowy...

  • 3. Data: 2014-02-09 10:36:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 09.02.2014 10:28, W pisze:

    > Hm... Alior Sync (sic!)? Ma sprawnie działające powiadomienia i jest całkiem
    > darmowy...

    Synek jak najbardziej tylko jego www może być nie do przełknięcia tym
    bardziej, że wspomina o starym mBanku. Może też być Alior, bo tutaj www
    jest już zdecydowanie lepsze niż Synka no ale to też kwestia gustu czy
    się spodoba.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-02-09 10:46:07
    Od: p...@k...org

> [...]
    > bardziej, że wspomina o starym mBanku. Może też być Alior, bo tutaj www
    > jest już zdecydowanie lepsze niż Synka no ale to też kwestia gustu czy

    W razie czego a la nowy mBank też może być, ale nie chcę np. jakichś udziwnionych
    uwierzytelnień jak maskowane hasło w WBK, IMHO potwierdzający SMS dla przelewów na
    niezaufane konta w zupełności wystarczy. Gdyby jeszcze SMS-y powiadomiające za każdym
    razem podawały także stan konta... Miałem to kiedyś w BPH, ale to była jedyna zaleta
    ich konta Sezam.

    Piotr

  • 5. Data: 2014-02-09 11:06:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 01:46:07 -0800 (PST), p...@k...org
    > W razie czego a la nowy mBank też może być, ale nie chcę np. jakichś
    > udziwnionych uwierzytelnień jak maskowane hasło w WBK,

    Ale to dla twojego dobra :-)
    WBK mia chyba nadzwyczajnie duza ilosc roznych atakow, nie wiem -
    przypadek czy podpadl komus. Upierdliwe, ale zawsze to jakies
    utrudnienie. Zreszta cos pisali ze mozna wylaczyc.

    >IMHO potwierdzający SMS dla przelewów na niezaufane konta w zupełności wystarczy.

    Widziales obok watek routera - sprowokuja cie do dodania konta do
    zaufanych i pojdzie.

    J.

  • 6. Data: 2014-02-09 11:07:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 9 Feb 2014 01:20:13 -0800 (PST), p...@k...org wrote:

    >żeby mieć sprawnie działające powiadomienia na pocztę elektroniczną (jak np. w BZ
    WBK - natychmiastowe powadamianie o transakcjach).
    W BZWBK mozna miec powiadomienia o transakcjach na @ za darmo? W KGP?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 7. Data: 2014-02-09 11:40:48
    Od: p...@k...org

    > W BZWBK mozna miec powiadomienia o transakcjach na @ za darmo? W KGP?

    Mam konto "Wydajesz i zarabiasz" i powiadomienia emailowe mam za darmo. Ale chcę z
    niego zrezygnować i szukam alternatywy.

    Piotr

  • 8. Data: 2014-02-09 11:44:33
    Od: p...@k...org

    > Ale to dla twojego dobra :-)
    > WBK mia chyba nadzwyczajnie duza ilosc roznych atakow, nie wiem -
    > przypadek czy podpadl komus. Upierdliwe, ale zawsze to jakies
    > utrudnienie. Zreszta cos pisali ze mozna wylaczyc.

    Dopiero będzie można wyłączyć, ale nie chcę więcej u nich konta. Zresztą w np. mBanku
    nie ma maskowanego hasła i nie słyszałem, aby był to realnie słaby punkt w ich
    zabezpieczeniach.

    > Widziales obok watek routera - sprowokuja cie do dodania konta do
    > zaufanych i pojdzie.

    A jakby było maskowane hasło, to ten gość by nie dał się wrobić? ;)
    Niekórzy zapisują PIN na karcie...

    Piotr

  • 9. Data: 2014-02-09 11:52:19
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-02-09 10:46, p...@k...org pisze:
    > Gdyby jeszcze SMS-y powiadomiające za każdym razem podawały także stan konta...

    Mam GUP z kartą paliwową. Obecnie jest konkurs co setna transakcja
    wygrywa 10zł. Natychmiast po zakupie przychodzi sms ze stanem konta.
    Bardzo fajnie to działa - może mają to normalnie w standardzie.

    --
    radar

  • 10. Data: 2014-02-09 11:55:04
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-02-09 11:40, p...@k...org pisze:
    > Mam konto "Wydajesz i zarabiasz" i powiadomienia emailowe mam za darmo. Ale chcę z
    niego zrezygnować i szukam alternatywy.

    W Sync fajnie działa powiadomienie @. Dla dowolnych rodzajów wydatków
    (przelew, karta, etc.):

    Uprzejmie informujemy, że rachunek xx...xxx został obciążony kwotą
    xxx,xx PLN.
    Tytuł zlecenia: Transakcja kartą debetową;obciążenie xxx,xx PLN z
    dnia:2014-01-17 Kod MCC 4900
    Saldo rachunku po operacji: xxx,xx PLN

    Uwaga:
    Wiadomość została wygenerowana automatycznie i nie należy na nią
    odpowiadać. W razie
    pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem 19 506 (z zagranicy
    +48 12 19 506)

    Z poważaniem
    Zespół Alior Sync
    Alior Sync oddział Alior Banku S.A.
    ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
    KRS: 0000305178, REGON: 141387142, NIP: 1070010731
    Kapitał zakładowy: 635 829 650 PLN (opłacony w całości)

    --
    radar