  • 1. Data: 2014-02-10 12:33:20
    Temat: Koniec starego mbanku??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    czy tylko u mnie
    "Strona nie istnieje
    Strona o takim adresie nie została odnaleziona."

    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2014-02-10 12:37:23
    Temat: Re: Koniec starego mbanku??
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy tylko u mnie
    > "Strona nie istnieje
    > Strona o takim adresie nie została odnaleziona."

    Mieli stopniowo wyłączać dostęp do starego systemu.
    Sprawdziłem. Ja jeszcze mam :).
    P.G.

  • 3. Data: 2014-02-10 13:06:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Mieli stopniowo wyłączać dostęp do starego systemu.

    Skad taka informacja?
    jakies zródło?

    > Sprawdziłem. Ja jeszcze mam :).

    Ja tez mam.

    Jak wyłącza to sie w koncu do aliora przeniose bo jako jedyni maja przelewy
    błyskawiczne miedzy banakmi - 10 miesiecznie za free. Bardzo fajna sprawa.

  • 4. Data: 2014-02-10 13:36:01
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 10 Feb 2014 12:06:58 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    >Skad taka informacja?
    >jakies zródło?

    "Kiedy ostatecznie wyłączony zostanie dotychczasowy system?"
    Proces wyłączenia dotychczasowego serwisu rozpocznie się w styczniu
    2014 roku i będzie odbywał się etapami. W pierwszej paczce serwis
    zostanie zamknięty dla 4 tys. klientów. Data wyłączenia serwisu zależy
    m.in. od zachowań klientów. Proces powinien się zakończyć w 2014
    roku. Przy czym bankowi nie zależy na konkretnej dacie, a na jak
    najsprawniejszym adaptacji klientów do nowej platformy.
    http://www.mbank.pl/pomoc/info/serwis-transakcyjny/w
    ylaczenie-starego-serwisu-faq.html

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-02-10 14:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

    > http://www.mbank.pl/pomoc/info/serwis-transakcyjny/w
    ylaczenie-starego-s
    > erwisu-faq.html

    Dziękuje

  • 6. Data: 2014-02-11 01:48:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "glang" 52f8b921$0$2371$6...@n...neostrada.pl

    > czy tylko u mnie
    > "Strona nie istnieje
    > Strona o takim adresie nie została odnaleziona."

    Ja kilkakrotnie przeładowuję -- i mam stary UI. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-02-12 19:17:28
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > roku. Przy czym bankowi nie zależy na konkretnej dacie, a na jak
    > najsprawniejszym adaptacji klientów do nowej platformy.

    Dla mnie będą musieli utrzymac stary interfejs na zawsze. Albo ostatecznie
    podziękuję, bo jedyne co mnie jeszcze trzyma w tym banku to przyzwyczajenie
    i prosty intefejs. Jak mi to zablokują to bedzie to najlepsza motywacja aby
    w koncu pozegnac sie z tym dziwnym bankiem.

    Pzdr

  • 8. Data: 2014-02-13 16:41:38
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    tez powoli zbieram sie do ewakuacji ;)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 9. Data: 2014-02-13 18:28:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zdzichu Pi" 52fce7b0$0$2152$6...@n...neostrada.pl

    : tez powoli zbieram sie do ewakuacji ;)

    Szkoda, bo to (UI) była najmocniejsza strona mBanku!!!
    Dokąd stamtąd odejść, aby mieć podobne warunki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-02-21 19:47:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 12 Feb 2014 19:17:28 +0100, "miumiu" <a...@b...pl> wrote:

> [...]
    >i prosty intefejs. Jak mi to zablokują to bedzie to najlepsza motywacja aby
    >w koncu pozegnac sie z tym dziwnym bankiem.

    Ja już wypowiedziałem telefonicznie wszystko co się dało.
    Teraz musze podejść do oddziału i oddać karteczkę z wypowiedzeniem.
    Idę do oddziału bo udało mi się telefonicznie wyciągnąć informację że
    najlepiej będzie w oddziale najpierw zmienić wzór podpisu na aktualny
    :) a potem oddać tym podpisem podpisane wypowiedzenie.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl