    From: "mx" <mmx@@os.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozstanie z GO
    Date: Tue, 18 Feb 2014 15:33:22 +0100

    >"RobertS" wrote in message news:ldr7d6$r22$1@sunflower.man.poznan.pl...

    >jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
    >prześlę dokument

    Ja poproszę, email wysyłam dla pewności na priv-a. Umowę zawarłem kilka dni
    temu i już się zmywam korzystając z okresu 14 dni. W art. 4 niby napisali,
    że formularz wypowiedzenia stanowi zał. 1 do umowy, ale nic takiego nie ma.
    Mam dwie umowy (brakowało parafki), oczywiście obydwie bez załączników. Nie
    mogę zainstalować iKasy na N8, napisałem im to.
    Odpowiedź godna Nobla:
    "Szanowny Panie,

    Dziękuję za przesłanie wiadomości o treści:

    '' Nie mogę zainstalować aplikacji iKasa. Błąd "Instalacja
    niemożliwa. Certyfikat wygasł". Nokia N8-00, iKasa Alior Banku działa bez
    problemu. ''

    W nawiązaniu do powyższego zapytania pragnę poinformować, że aplikacja
    jest dostępna na platformy Andriod, iOS, Blackberry, Java, Bada, wszelkie
    szczegóły odnośnie instalacji tej aplikacji, dostępne są na stronie
    http://www.getinonline.pl/ikasa.html Proszę o odinstalowanie oraz
    zainstalowanie aplikacji zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie.

    Jeżeli miałby Pan dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu pod adresem:
    p...@g...pl

    Do Pana dyspozycji pozostaje równieĹź Contact Center Getin Online pod
    numerem: 801 777 111 lub 22 262 00 02.
    Służymy pomocą siedem dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 22:00.

    Z powaĹźaniem,

    Magdalena B......

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta"
    No to ja im na to:
    "Szanowna Pani Magdaleno oraz inni młodsi i starsi konsultanci,

    Minęło 3 dni od podpisania umowy i już mam po dziurki w nosie Waszego
    quasi-banku:

    1.Może znajdziecie informatyka, który potrafi ustawić właściwe kodowanie,
    aby Wasze odpowiedzi dało się czytać. Chyba, że system transakcyjny
    zakupiliście na Stadionie Dziesięciolecia, w jego dobrych , handlowych
    czasach.

    2.Takie rady "odinstalować i ponownie zainstalować" jak napisałem, że
    zainstalować "nie da się" możecie wsadzić sobie głęboko.

    3.Instrukcję czytałem i postępowałem zgodnie z nią i tak gówno z tego
    wyszło.

    4.Oprócz Bada, iOS-a i innych wspieracie też Javę i dajcie taką aplikację
    aby działała. Chyba, że dacie mi w prezencie telefon z innym OS, mi N8
    odpowiada i nie będę z powodu Waszych niedoróbek wymieniał.

    5.Jeszcze pozostało mi kilka dni na decyzję i macie wielkie szanse, że
    zrezygnuję z konta i będziecie mieli mnie z głowy.

    Pozdrawiam

    I czekam. Ale to jednak nie było jedyne słuszne wypowiedzenie.