  • 1. Data: 2014-02-07 13:08:11
    Temat: Szymon Majewski odchodzi z PKO
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    PKO Bank Polski kończy współpracę z Szymonem Majewskim.
    Ostatnią reklamą była reklama miniratki ze św. Mikołajem i Majewskim,
    jako podróżnikiem w Laponii. Reklama ukazała się w grudniu 2013 r.

  • 2. Data: 2014-02-07 16:54:35
    Temat: Re: Szymon Majewski odchodzi z PKO
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-07 13:08, Poldek pisze:

    > PKO Bank Polski kończy współpracę z Szymonem Majewskim.
    > Ostatnią reklamą była reklama miniratki ze św. Mikołajem i Majewskim,
    > jako podróżnikiem w Laponii. Reklama ukazała się w grudniu 2013 r.

    Ale njus :-)
    Czekam teraz na kolejne "twory" ryczące na mnie z tv i współczuję
    marketingowcom nieświadomości skutków ich postępowania.

    Z tej kampanii zapamiętałem Majewskiego i skrzata miniratkę.
    tylko za chiny ludowe nie mogę sobie przypomnieć co to za bank chce mnie
    zrobić w jajo. :-)
    Wiem... nie zdaję sobie z tego sprawy i już niedługo pobiegnę dać się
    wydoić. ;-)

  • 3. Data: 2014-02-07 18:24:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zrobić w jajo. :-)
    > Wiem... nie zdaję sobie z tego sprawy i już niedługo pobiegnę dać się

    Ci są fajni i też nie wiem kogo reklamują :
    http://www.youtube.com/watch?v=-aImaPQxYfM
    P.G.

  • 4. Data: 2014-02-08 10:55:58
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    z wrote:

    > Ale njus :-)
    > Czekam teraz na kolejne "twory" ryczące na mnie z tv i współczuję
    > marketingowcom nieświadomości skutków ich postępowania.

    Nie bój, marketingowcy mają ekscela i umieją w nim liczyć.

  • 5. Data: 2014-02-08 16:39:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Feb 2014 16:54:35 +0100, z napisał(a):
    > Z tej kampanii zapamiętałem Majewskiego i skrzata miniratkę.
    > tylko za chiny ludowe nie mogę sobie przypomnieć co to za bank chce mnie
    > zrobić w jajo. :-)

    wpiszesz w googla "miniratka" i znajdziesz.

    > Wiem... nie zdaję sobie z tego sprawy i już niedługo pobiegnę dać się
    > wydoić. ;-)

    No wlasnie ... zeby panstwowy bank taka lichwe odstawial ...

    J.

  • 6. Data: 2014-02-08 20:22:25
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Ale njus :-)
    > Czekam teraz na kolejne "twory" ryczące na mnie z tv i współczuję
    > marketingowcom nieświadomości skutków ich postępowania.
    >
    > Z tej kampanii zapamiętałem Majewskiego i skrzata miniratkę.

    To miniratka to był on?

    --
    Grzexs