    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Date: Thu, 31 Jan 2019 23:02:02 +0100
    <1...@g...com>

    > Oj tam. Nie odpuszczaj. 20 to za mało, 25 by się zdało.
    nie wiem czego Ty się czepiasz. Ja się dałem wkręcić w te promocje pół
    roku temu. najpierw wziąłem 2 karty, zyskałem 400zł straciłem 8. teraz
    mam 6 kart i jak się "skapłem" to pomyślałem sobie - nawarzyłeś piwa -
    teraz je musisz wypić. ale jak? Proste. przeciętna polska rodzina ma
    jakieś 5 tys przychodu. ja mam mniej, znacznie mniej. niemniej jednak
    wiekszośc z tego idzie na życie. kaman - ile możesz z 2 wypłat odłożyć
    na konto oprocentowane 0.6%? parę setek miesięcznie? Po za tym, nawet
    jak masz super oferte krótko terminową - 2.5% (ING) to aby zarobić w 3
    miesiące 200zł (które dostałem na promocji) musisz zdeponować jakieś 35
    tysiecy. A na promocji musisz zrobić 3 przelewy i 3 płatności. to 2x3
    razy po 1 minucie. Ale wróćmy do sedna. tak czy siak wydajemy, jako
    rodzina ze 2 tyś złotych. robimy opłaty rodzicom, teściom. prawie
    wszystko można płacić kartą, blikiem, tak jak tego wymaga regulamin
    promocji. Dostosować się - aby zarobić. zmienić nawyki. nie wydajemy
    więcej, nie robimy niczego czego nie robilibyśmy bez promocji, a czasem
    taka płatność jest dużo wygodniejsza - ja za co mogę płacę blikiem.
    Kilka dni temu pytałem jak spłacić 1500zł na tej właśnie promocji.
    pytanie nieaktualne, karta spłacona, jeden problem "z głowy".
    Powiedziałem o tej promocji jednemu młodzianowi w rodzinie. pomyślał i
    powiedział - wujek! ale ja to ogarnę w jeden miesiąc tankując auto
    firmowe!. Ktoś tu się chwalił że poszedł odebrać auto z warsztatu i
    jedną płatnością "załatwił" redmi6a. Z jednej strony - nie wielu jest
    takich którym przez kartę "przelatuje" parę tysięcy obcych pieniędzy.
    ale większość normalnych rodzin wydaje grubo ponad 1500zł na życie, nie
    zdając sobie z tego sprawy. na grupie budowlanej którą czytasz było
    pytanie czy to normalne że opłata za mieszkanie w bloku to 1000zł na
    miesiąc. Dla mnie - nie. ale w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie - norma.
    dołóż do tego 2 tankowania - telefon gratis.
    Więc nie wiem o co Ci chodzi.
    ToMasz
    Ps
    właśnie przeczytałem fajny tekst:
    Te! jak by ci ktoś dał 20 dolarów bo jesteś brzydki, wziął byś?
    Jestem brzydki, nie głupi.