  • 21. Data: 2016-01-18 19:16:34
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n7j3m7$mm0$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    >Myślisz, że wyniki wyszukiwania po 8 latach miałyby jeszcze jakąś
    >wartość?

    Ale nie o stare wyniki chodzi, tylko o to, ze przez 8 lat kazda strona
    moze ci podsuwac "kup kuchenke" :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-01-18 20:18:45
    Od: raz-dwa-trzy <d...@c...net>

    On 18.01.2016 19:16, J.F. wrote:
    > Ale nie o stare wyniki chodzi, tylko o to, ze przez 8 lat kazda strona
    > moze ci podsuwac "kup kuchenke" :-)

    Wystarczy wyczyścić (wykasować) pamięć przeglądarki internetowej.
    Można też w ustawieniach przeglądarki internegowej skonfigurować tak,
    aby po każdym jej zamknięciu, wszystkie pliki cookies -
    https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie
    były kasowane.

    Po takim skonfigurowaniu przeglądarki, łączac się z jakimkolwiek
    serwisem internetowym, będziesz traktowany jak nowy użytkownik, oraz nie
    będą wyświetlane żadne reklamy nawiązujące do wcześniej szukanych treści.

    Ważne jest także, aby szukając czegokolwiek w sieci, być wylogowanym ze
    wszystkich serwisów, do których dostęp jest poprzez logowanie, gdyż dane
    o wyszukiwaniu zapisywane są na stałe do profilu klienta tego serwisu
    (gmail, youtube, facebook, nasza klasa i inne) oraz częstym czyszczeniu
    pamięci przeglądarki ze wszystkich danych.

  • 23. Data: 2016-01-18 20:21:03
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ale nie o stare wyniki chodzi, tylko o to, ze przez 8 lat kazda strona
    > moze ci podsuwac "kup kuchenke" :-)

    A jak poszukam czegoś w aptece to "weź pigułkę" :-)
    P.G.

  • 24. Data: 2016-01-18 20:44:42
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-01-18 11:34, WAM pisze:

    > Dostalem ale od nie-konkurencji.
    >
    > Ok 10 dni temu zapisalem sie dla testow do visaoferty, w tym czasie
    > robilem zakupy w spozywczakach i jeden zakup paliwa na BP (ok 67 zł,
    > 15 litrów paliwa, bo do Paybacka mialem kupon na extra punkty za min.
    > 15 litrów).
    > Dostalem teraz mailem oferte:
    >
    > BP 4% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 110 zł
    > W SKLEPIE STACJONARNYM KOŃCZY SIĘ 21/01/2016

    Kupiles cos na BP i do tego jeszcze z Payback wiec probuja utrzymac
    klienta. To bylo juz dosc dawno. Zgodnie z zapowiedziami mialo dzialac
    inaczej. Jezeli kupujesz na BP to system wylawia Cie i wtedy kiedy
    zwykle bys podjechal na BP dostajesz infromacje, ze np. Orlen czy jakas
    inna siec stacji proponuje Ci rabat. I w ten sposob zmieniaja nam
    zachowania na takie na ktorych moga zarobic.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 25. Data: 2016-01-18 21:13:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 18 Jan 2016 20:44:42 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >Kupiles cos na BP i do tego jeszcze z Payback wiec probuja utrzymac
    >klienta.
    Myslisz ze do Visy wysylaja sie informacja ze uzylem karte Payback?
    Chyba nie, raczej ta oferta nie ma zwiazku z Paybackiem, zreszta chyba
    nie jest na reke BP abym rownoczesnie wzial premie od Visy i od
    Payback. Ale skoro daja taka mozliwosc :)

    >To bylo juz dosc dawno.
    W samym Payback to dziala tak ze jak rzadko kupujesz to Cie namawiaja
    do powrotu - rzadko uzywam karty na BP to wtedy dorzucaja kupon na
    extra 500 pkt (5 zł) za zatankowanie 15 litrów co daje 33 grosze
    rabatu na litrze. Jak masz dużo kart Payback w rodzinie to możesz na
    prawie każde tankowanie zrobić sobie rabat bo kazda karte uzywasz
    rzadko.

> [...]
    >inna siec stacji proponuje Ci rabat. I w ten sposob zmieniaja nam
    >zachowania na takie na ktorych moga zarobic.
    Zalogowalem sie teraz na visaoferty i dolozyli mi jeszcze m.in.:
    Carrefour 10% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 60 zł
    W sklepie stacjonarnym DOSTĘPNA DO 28.01.16

    Wiec tutaj dziala tak jak opisales - wtedy gdy podjechalbym do Lidla
    (a podjezdzam prawie codziennie) to mi oferuja Carrefour ktory mam nie
    po drodze :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 26. Data: 2016-01-19 09:44:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >A jak poszukam czegoś w aptece to "weź pigułkę" :-)

    O to to to - ustalic, ze mezczyzna w odpowiednim wieku i bombardowac.
    Jak slucham radia, to byl okres ze chyba ze trzy rozne pigulki
    reklamowali.

    A ponoc najbardziej kupuja mlodzi :-)

    J.

  • 27. Data: 2016-01-19 09:47:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "raz-dwa-trzy" napisał w wiadomości grup
    pl...
    On 18.01.2016 19:16, J.F. wrote:

> [...]
    >serwisem internetowym, będziesz traktowany jak nowy użytkownik, oraz
    >nie będą wyświetlane żadne reklamy nawiązujące do wcześniej szukanych

    Myslisz, ze taki Chrome na to pozwoli ? :-)

> [...]
    >tego serwisu (gmail, youtube, facebook, nasza klasa i inne) oraz
    >częstym czyszczeniu pamięci przeglądarki ze wszystkich danych.

    A potem nacisnac "udostepnij oferte znajomym" :-)

    J.

  • 28. Data: 2016-01-19 22:23:00
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-01-18 21:13, WAM pisze:

> [...]
    >
    > Wiec tutaj dziala tak jak opisales - wtedy gdy podjechalbym do Lidla
    > (a podjezdzam prawie codziennie) to mi oferuja Carrefour ktory mam nie

    Jezeli dostal ogranoczny krag klientow - znaczy klienci innych duzych
    sklepow nie robiacy zakupow w Carrefour to tak. A jezeli dostali wszyscy
    (zwlaszcza klienci Carrefoura) to juz niekoniecznie :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 29. Data: 2016-01-20 07:31:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Jan 2016 22:23:00 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >Jezeli dostal ogranoczny krag klientow - znaczy klienci innych duzych
    >sklepow nie robiacy zakupow w Carrefour to tak. A jezeli dostali wszyscy
    >(zwlaszcza klienci Carrefoura) to juz niekoniecznie :)
    A po co wycinać klientów Carrefoura z oferty?
    Napisałeś wcześniej: "Kupiles cos na BP i do tego jeszcze z Payback
    wiec probuja utrzymac klienta. To bylo juz dosc dawno."

    Teraz połączyli rozwiązanie utrzymania Klienta z rozwiązaniem
    przejęcia Klienta :D

    Utrzymują tego co był w Carrefourze i dają wszystkim innym ;) Tym co
    kupowali w innym sklepie i tym co nie kupowali (a raczej nie płacili
    kartą) w żadnym sklepie. Wszak spożywkę każdy kupuje więc każdy może
    być zdobycznym klientem do Carrefoura.

    A swoją drogą co mi za różnica w jaki sposób mnie kwalifikują :) Jak
    skorzystam i zaoszczędze to tym lepiej dla mnie.

    WAM

  • 30. Data: 2016-01-20 20:55:37
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-01-20 07:31, WAM pisze:

> [...]
    >
    > A swoją drogą co mi za różnica w jaki sposób mnie kwalifikują :) Jak
    > skorzystam i zaoszczędze to tym lepiej dla mnie.

    Ale tak to dziala od dawien, dawna. Teraz przez te wszystkie BigData,
    sztuczna inteligencje, lokalizacje klienta przez smartfon itp. mialo to
    dzialac inaczej. Bardziej efektywnie dla firm. Pozwalac przejmowac
    klientow od konkurencji itp. A tu nadal tak jakby nikt tego nie widzial
    w dzialaniu i wszystko odbywa sie po staremu.
    Dla klienta oczywiscie sposob kwalifikacji do rabatu nie ma znaczenia :)

    Pozdrawiam,
    Marcin