    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank siegnie do komorki
    Date: Mon, 18 Jan 2016 21:13:57 +0100

    On Mon, 18 Jan 2016 20:44:42 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >Kupiles cos na BP i do tego jeszcze z Payback wiec probuja utrzymac
    >klienta.
    Myslisz ze do Visy wysylaja sie informacja ze uzylem karte Payback?
    Chyba nie, raczej ta oferta nie ma zwiazku z Paybackiem, zreszta chyba
    nie jest na reke BP abym rownoczesnie wzial premie od Visy i od
    Payback. Ale skoro daja taka mozliwosc :)

    >To bylo juz dosc dawno.
    W samym Payback to dziala tak ze jak rzadko kupujesz to Cie namawiaja
    do powrotu - rzadko uzywam karty na BP to wtedy dorzucaja kupon na
    extra 500 pkt (5 zł) za zatankowanie 15 litrów co daje 33 grosze
    rabatu na litrze. Jak masz dużo kart Payback w rodzinie to możesz na
    prawie każde tankowanie zrobić sobie rabat bo kazda karte uzywasz
    rzadko.

    >Jezeli kupujesz na BP to system wylawia Cie i wtedy kiedy
    >zwykle bys podjechal na BP dostajesz infromacje, ze np. Orlen czy jakas
    >inna siec stacji proponuje Ci rabat. I w ten sposob zmieniaja nam
    >zachowania na takie na ktorych moga zarobic.
    Zalogowalem sie teraz na visaoferty i dolozyli mi jeszcze m.in.:
    Carrefour 10% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 60 zł
    W sklepie stacjonarnym DOSTĘPNA DO 28.01.16

    Wiec tutaj dziala tak jak opisales - wtedy gdy podjechalbym do Lidla
    (a podjezdzam prawie codziennie) to mi oferuja Carrefour ktory mam nie
    po drodze :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?