eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank siegnie do komorki › Re: mbank siegnie do komorki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 20 Jan 2016 20:55:37 +0100
    From: Marcin <n...@n...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank siegnie do komorki
    References: <5678297f$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <n59l64$cb3$2@dont-email.me>
    <56791027$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <569bf93f$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@4...com>
    <569d40b3$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...com>
    <569ea934$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@4...com>
    In-Reply-To: <j...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <569fe63a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-145-53.play-internet.pl
    X-Trace: 1453319738 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 94.254.145.53:56044
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619949
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    W dniu 2016-01-20 07:31, WAM pisze:

    > Teraz połączyli rozwiązanie utrzymania Klienta z rozwiązaniem
    > przejęcia Klienta :D
    >
    > Utrzymują tego co był w Carrefourze i dają wszystkim innym ;) Tym co
    > kupowali w innym sklepie i tym co nie kupowali (a raczej nie płacili
    > kartą) w żadnym sklepie. Wszak spożywkę każdy kupuje więc każdy może
    > być zdobycznym klientem do Carrefoura.
    >
    > A swoją drogą co mi za różnica w jaki sposób mnie kwalifikują :) Jak
    > skorzystam i zaoszczędze to tym lepiej dla mnie.

    Ale tak to dziala od dawien, dawna. Teraz przez te wszystkie BigData,
    sztuczna inteligencje, lokalizacje klienta przez smartfon itp. mialo to
    dzialac inaczej. Bardziej efektywnie dla firm. Pozwalac przejmowac
    klientow od konkurencji itp. A tu nadal tak jakby nikt tego nie widzial
    w dzialaniu i wszystko odbywa sie po staremu.
    Dla klienta oczywiscie sposob kwalifikacji do rabatu nie ma znaczenia :)

    Pozdrawiam,
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1